Destiny 2: Warmind

Recenzovaná verze: PlayStation 4
Než se vrhnu na samotnou recenzi, je třeba nutné zmínit, že rozšíření Warmind nepřipravilo přímo studio Bungie, které se jinak o značku Destiny stará, ale vývojáři ze studia Vicarious Visions. Ti měli za úkol napravit pachuť z předchozího rozšíření a odůvodnit, proč fanoušci dali za season pass bezmála tisícovku. Ospravedlnit cenu se jim dle mého asi nepodařilo, protože ačkoliv je rozšíření Warmind rozhodně povedenější jak Curse of Osiris, do dokonalosti má pořád docela daleko. Vzhledem ale k tomu, že za rozšířením stojí noví vývojáři, je vidět i několik nových nápadů a vylepšení, které rozhodně ještě zmíním.
Nejdříve ale začnu hlavní příběhovou kampaní, která je pochopitelně to hlavní, co většina fanoušků po zapnutí spustí. Příběh se tentokrát točí kolem Rasputina a výzkumného zařízení Zlatého věku na Marsu, kde se probudila nová hrozba, kterou je nutné řešit. Pokud máte rádi svět Destiny, jde rozhodně o zajímavé obohacení. Dozvíte se spoustu nových informací a doplníte si další střípky do mozaiky. S čím mám ovšem problém je skutečnost, že spousta docela zajímavých informací je řečena v relativně krátkém čase. Celou kampaň projdete za zhruba dvě hodiny, což je opravdu málo. To se navíc podepisuje i na skutečnosti, že nová docela zajímavá postava Ana Bray má hodně málo prostoru a není tak plně využita, jak bych si představoval. Kampaň šlo rozhodně uchopit lépe, protože vše je bráno až moc hopem a člověk pak má z toho akorát guláš a navíc bude nespokojen, že za své peníze dostal docela krátkou, i když tedy zábavnou kampaň.
Kampaň v Destiny nikdy nebyla hlavní částí, ale byl to end game, který dokázal u sebe udržet hráče. Vývojáři z Vicarious Visions se tady určitě poučili z kritiky předchozího Curse of Osiris, protože toho pro fanoušky nabízejí daleko více. Můžete se pustit do nových Adventures misí, které jsou ale docela průměrné, prozkoumávat Ztracené sektory, případně si dát na PlayStationu 4 hned tři nové a nutno dodat, že povedené Strike mise, které představují slušnou výzvu a jsou navíc skvěle navržené. Strike mise jsou pak dostupné i v Heroic verzi, která nově přináší speciální modifikátory. Díky nim jsou Strike mise daleko obtížnější, na druhou stranu mi přišlo, že nedostatečně odměňují hráče za zdolání. To je problém, na který se vývojáři budou muset ještě podívat. Proč byste je totiž chodili, když jsou obtížnější jak Nightfall a odměna je daleko horší.
Každopádně také je připraveno několik vedlejších misí s dlouhým grindováním na nové exotické zbraně. Vrací se Sleeper Simulant, ale také je možné splnit úkol na exotický meč. Po této aktivitě fanoušci volali, tak se nyní konečně dočkali, ačkoliv musím na druhou stranu dodat, že samotný meč za moc nestojí. Kéž by vývojáři vrátili tři meče z The Taken King, které byly naprosto dokonalé a daleko před tím, co servírují nyní. Hlavně tedy byly použitelné v boji.
Už jsem zmínil, že se vše tentokrát odehrává na Marsu, který ve hře doposud chyběl. Do Destiny 2 se tak dostala zcela nová patrola. Trochu jsem se obával, aby nebyla tak prťavá jako Merkur v Curse of Osiris. Naštěstí není, je daleko větší a hlavně tedy zajímavější. Má spousty sběratelských předmětů a je i dost navržena dle zpětné vazby hráčů. Určitě se mi Mars líbí více jak Merkur, navíc má i řadu tajemství, která můžete odhalovat, navíc některá stále dle vývojářů čekají na své odhalení. Celkově jsem tedy s novou lokací určitě spokojen.
S Marsem se pak pojí ještě jedna zcela nová end game aktivita, která se jmenuje Escalation Protocols. Jde o speciální public event, který když zapnete, musíte zdolat vlny nepřátel a další úkoly, aby vyšel boss. Když ho porazíte, následuje další část. Částí je celkem sedm, přičemž po zdolání posledního bosse si můžete každý týden odemknout nový kus gearu, který vypadá docela pěkně, navíc si tím i zvednete pochopitelně i power level. Nápad s Escalation Protocols se mi určitě líbí, navíc přináší další možnost pro end game. Jen je tedy nutné upozornit, že pro hráče samotáře tento event ani náhodou není. Protože je opravdu obtížný, musíte mít fireteam a navíc doufat, že se do boje zapojí i další hráči, kteří se pohybují na patrole.
Když už jsem zmínil end game, tak díky němu se můžete nyní vyšplhat až na power level 385. Nechybí klasické aktivity, které nyní doplnil i nový raid lair s názvem Spire of Stars. Zatímco původní raid se mi docela líbil a i Eater of Worlds mám rád a vracím se k němu, Spire of Stars mě zase tolik neuchvátil. Vlastně mi přijde, že vývojáři tentokrát spíše přemýšleli, jak hráče co nejvíce potrápit, a ne nad samotným designem. Ostatně nový raid je hodně těžký, což je dáno nyní hlavně skutečností, že je na velmi vysokém poweru, na který se většina hráčů ani nedostala. Těžko říci, proč Bungie takto nakoplo obtížnost. Mám ale pocit, že je to kvůli absenci prestige verze. Tu měl dostat už předchozí raid Eater of Worlds, ale zatím se o ní raději nemluví a vývojáři už raději odstranili i ornamenty, které za ní měly být. Navíc za dokončení Spire of Stars dostanete emblém s aurou, která se normálně dostávala jen za zdolání prestige aktivit.
Aby jste měli nějaký důvod rozšíření hrát, vývojáři připravili i nový loot. Ten pochopitelně zahrnuje nové zbraně i nový gear. Tady moc ovšem spokojen nejsem, protože většina nových legendárních zbraní je jen reskinem těch původních, navíc jsem nenašel jedinou, která by byla nějak použitelná v boji, a to je pochopitelně problém. Potěší alespoň nové exotické vybavení, které vám přidá docela zajímavé výhody v boji, navíc nově můžete u vybraných zbraní plnit i speciální Masterwork výzvy. Když je splníte, tak získáte zajímavý bonus, který se určitě neztratí. Dále pak chválím i rozhodnutí vývojářů přidat různé exotické ghosty a další kosmetické věci jako loot z různých aktivit. Můžete tak tyto věci dostat za hraní a nemusíte se modlit, jestli vám vypadnou u Tess, což je obchodník, který má rád mikrotransakce.
Crucible jsem měl v prvním Destiny hodně rád a určitě nejsem sám. Zažil jsem ve hře více hráčů spoustu epických momentů a skvělých chvil, hlavně tedy při hraní výborného režimu Trials of Osiris, který měl jedinečné kouzlo. Crucible v Destiny 2 jsem si bohužel neoblíbil, a to z nejrůznějších důvodů. Je ale pěkné vidět, že Bungie na stále klesající oblibu Cruciblu reaguje změnami, třeba častějšími heavy náboji nebo posílením exotických zbraní, které je nyní větší radost používat. Třeba se Destiny 2 dostane v Cruciblu do takového stavu, v jakém bylo první Destiny, ale zatím tam není. Každopádně rozšíření Warmind přináší dvě nové mapy, které jsou spíše průměrné, ne zrovna oslnivě navržené a rozhodně moc nenadchnou.
Daleko větší vliv mají na Crucible další dvě novinky, které přišly s třetí sezónou a jsou dostupné pro všechny hráče zdarma, takže nemusíte vlastnit Warmind. Už jsem zmínil soukromé zápasy, takže můžete hrát jen s kamarády. Rovněž vývojáři přidali ranky pro Quick Play i Soutěžní režimy. V Quick Play vám level neustále roste, a to i za prohru, jen nedostáváte tolik bodů. To v Soutěžních režimech jste za každou prohru penalizováni a můžete klesnout i třeba na první rank, pokud prohrajete víckrát po sobě. Jde určitě o zajímavé oživení, které Cruciblu dodává větší hloubku, jen je nutné ještě nyní upravit hratelnost, aby byla zábavná jako u prvního dílu.Stačí přitom pro začátek upravit Team Shooting a snížit Time to Kill.
Fanoušci Destiny 2 mají díky rozšíření Warmind zase na chvilku o zábavu postaráno. Ačkoliv kvalita mohla být určitě vyšší, solidní příběhovou kampaň se vyplatí alespoň projít, stejně tak zkusit některé end game aktivity jako Escalation Protocols nebo nový raid, který je pořádně těžký. PvP hráči pak budou jistě rádi za soukromé zápasy nebo konečně systém hodnocených zápasů, který v Destiny hodně chyběl. Je ovšem otázka, jestli Warmind přináší dost i na to, aby dokázal k Destiny 2 dostat zpět hráče, kteří nad ním zlomili hůl. Dle mého názoru ne, navíc i u sebe pozoruji, že ono nadšení z Destiny už prakticky vyprchalo a beru ho jako další akční hru, kterou si sice rád zahraji, ale už u ní nedokážu trávit tolik času. Je to škoda. Třeba to změní zářijové velké rozšíření, ale po dosavadních zkušenostech tomu moc nevěřím.
Tvoje reakce na článek
Galerie
























Komentáře (48)
Přesně, Grimoire score bylo skvělé, a hodně to o hráči řeklo. To mě řekněte jak tak dobrou featuru mohli odstřihnout ? Proč tohle nepřenesli do D2? Prostě proč? Tak perfektní Destiny 1 byla i právě kvůli všem těm detailum které tady hrozně moc chybí. Spolu s mimořádným lootem ala VoG či Crota. A vůbec gear měli v Destiny 1 zmáklej na jedničku.
Ku koncu D1 myslim 5610 max. Suhlasim, chyba to. Ale dufam ze spravia veskere lore ktore odomknete scanovanim alebo itemamy priamo do kolonky “lore” aby si clovek mohol priamo v hre citat a nemusel navstevovat weby. To grimoire score bolo aj peknym odznakom toho “skym mate docinenia” (novacik/vereran... atd)
Valhalla- prej nehuntil😃 Strop byl myslím 5000 ale ruku do ohně za to nedám. Ja měl 4800 cca. A taky jsem to moc nehuntil,jak říkáš, když to padlo tak to padlo, ale vždy potěšilo když to padlo😊. Jo tohle mi chybí.. stejně tak Dead Ghosti
Toto DLC není špatné, ale dojíždí na "podařený" vývoj celé situace okolo D2. Teď je to vše nastaveno na těžší obtížnost, jenže ta tam měla být na začátku, v době, kdy tam ještě BYLI lidi a nebyl problém se poskládat na cokoliv. Situace teď? Z klanu hraje tak 10 lidí, a to je náš tam 90. Takže teď aby se člověk dostal nahoru je skoro nemožné, jelikož prostě není s kým. 2 lidi jsou prostě málo. Že vývojáři něco opravují je sice pěkné, ale oni to nedělají pro nás. Co tu blaznite. Děsí se prodeje velkého DLC v září. A oprávněně. Protože tomu zase nastřelí cenu jak krava (nemyslete si opak, podívejte se na vydavatele) a lidi, když už by teda po tom všem koupili, si dají sakra bacha. A nedivil bych se slabým predprodejum. Dodrbali si to sami a jen ať si tlamy nabíjí. Nikdy se nepoučíRestartovali vývoj D1 a rok ji dávali dohromady. Celou D1 zachránilo jedno DLC. A teď to má být znovu? Za ty peníze? Děkuji, nechci. Za debilni season pass jsem nedal nic, koupil jsem gold edici. O jaká blbost to byla. Teď už si asi raději počkámBungie se nepoučí to tě doby, dokud ji toto bude procházet. A poučení pramení z prodejů. Activisionu opravdu nemá rád malé prodeje, čímž pádem ani BungieDestiny 2 má jeden velký problém a jeden menší. Velký má jméno Destiny 1 (po prvním roce), protože ta hra byla prostě dobrá, vždyť nepotřebovala celý rok víc jak jeden RAID, a malým jsou "neomylní" vývojáři. Jen ať spadnou na hubu. Když to funguje u dětí, proč by to nemohlo fungovat i tady
Stepo: Hele okolo 4.5k. Já jsem to moc nehuntil prostě když to padlo tak to padlo :D Drtivou většinu svých nahraných hodin v D1 jsem strávil v PVP , PVE složka mě až tak nebrala. Oryxe jsem ani neodehrál na Hard
:D nehovor jak ti hovoria doma
jinak v warmind jsme dojel celej pribeh a ty ostani kokotiny a dal sem neudelal nic a taky proc bych mel? kdyz me to absolutne nabavi ?:D kvuli tomu abych sem mohl psat jaka je to sracka to fakt dokola jezdit jak dement opravdu nebudu :D:D: tak prosimte uz na moje breceni a stezovani nereaguj a necti je ,pak me to nuti ti dopovidat a ty se urazis jako mala holcicka .taklze se mej a uz prosim na ty moje srance nic nepis ,diky
tvl barnabasi delas si legraci ?ja tebe nikdy nijak neoslovil zatim co ty pod kazdy moje stezovani pises at nebrecim takze ano ses vocas a hubu mam uplne normalni ,,,ty tady pises at pochopim ze to nekoho bavi a to ja chapu ,taky tady nikomu nenutim ze to je sracka ale pisu to jako svuj nazor takze tvl ty jedno koště !!!POCHOP UZ TY,ZE NEKOHO TO PROSTE NEBAVI !troubo
Barnabas: Lore je v Destiny celkove hodne, ale lidi jsou lenivi si ho hledat. Uprimne Ghaul by docela v pohode, ale prislo mi, ze tam se Bungie snazilo spise naroubovat novou story, bo Destiny 2, nez aby odkazovali na puvodni dil a moc mi to do celeho konceptu nesedelo. Ten utok na Zemi, zajaty Traveller a vubec mi to prislo cele takove nasilne, i kdyz to samotne vypraveni pribehu bylo docela fajn. Osiris me moc nebral, lore sice bylo hezke, miliarda odkazu na D1, neco noveho k zamerum Vexu, ale i tak mi to prislo jakoby Zelvaci hledali mistra Trisku.
Warmind aka navrat zpatky k pribehu okolo Hive je na D2 asi to nejlepsi co vyslo. Hive ma celkove nejlepsi a uprimne nejlogictejsi (nejracionalnejsi) background a lore kolem nej je opravdu silne. Krom toho jako nepratele jsou asi nejtezsi a nejzabavnejsi.
Vex i Fallen jsou tak nastejno i kdyz me to k Vexum tihne asi nejvic (cyberpunk je muj nejoblibenejsi zanr), Hive je proste nejlepsi (ve sve podstate k nim muzeme pridat i Taken). Na Cabalech me bavi jen to ze jim vybuchuji helmy a ve sve podstate jsou jako Sontarani z Dr. Who, jinak jsou docela nudni.
Uz se tesim na uplne nove emzaky, protoze v podstate od Rise of Iron je to jen re-skin/ puvodnich ras. Rise of Iron = Fallen, Destiny2 = Cabal, Osiris = Vex, Warmind = Hive. Uz aby to bylo.
Na Destinygame je sice lore cesky, ale je tam toho opravdu zoufale malo. Nejaky zaklad je fajn, ale osobne preferuji Ishtar Collective uz proto, ze je tam kazdy prd, kazda zminka a kazdy text, ktery odkazuje na lore. Aspon teda hodne velka vetsina.
Thoriet: no vies niekto si mysli ze pribeh je tych 4-5 misii a basta. Pritom toto dlc ako vravis je na lore bohate az az. Lore>story pri tomto type hier. A destiny ma lore jedno z najlepsich, bohuzial ti co nevedia “aj”alebo ze nejake lore vobec je prichadzaju o vela. Velmi pekne je to aj tu spracovane a v cz - link je tam Book of Sorrow aj Calus. Alebo ako pises ty Ishar Collective ale v AJ
Stepo: podla vsetkeho by malo byt v zari to vesekere lore pekne v hre v jednej kolonke podla odomknutia alebo nejako tak. Pekne v menu nie na nete niekde, uvidime, uvitam.
Edit: >Thoriet: ono skor ako to vsetko okolo Ghaula a ta omacka s Cabalmi ako ok. Ale dolezity bol jeden moment - prebudenie Traveleru a nasledok toho. Toto je pointa D2. Dalo sa to vymyslet aj inak ale ako pises Red Legion neurazil ani nenadchol. Skor ma zamrzel posledny fight s Ghaulom. Mohol byt lepsi...
Jo jinak ty grimoire kartičky mi taky chybi. Člověk aspoň hned věděl jak na tom kdo je, jestli je nováček nebo těžkej veteran🤣 Byla mezi hráči i určitá soutěživost kdo nasbíral co největší grimoire score a tak. Sakra Destiny 2 je tak osekaná až to bolí.Valhalla a přesně to se mi na Destiny 1 moc líbilo. Ta omáčka byla mnohem lepší než ten pseudo hollywoodský příběh co dali do dvojky. ☺A propo- kolik jsi nasbíral Grimoire score?🤔☺
Ishtar Collective - link . Tady najdete veskere lore okolo destiny. Stranka je trochu chaoticka, v podstate vychazi z D1 grimoire cards, ale pokud si v tom najdete system, je to celkem dost zajimave cteni. Je to takova trochu detektivni prace. Je fakt, ze i z malych stripku, ktere najdete vsude po svete je nutne si sekladat informace tak aby davali smysl. Zajimalo by me, zda nekdo treba cte lore zbrani, armoru a celkovy jejich vyznam.
DLC Warmind diky znalostem z Book of Sorrow nebo se zaznamy okolo BrayTech a Rasputina pro me melo podstatne hlubsi vyznam, nez treba pro nekoho kdo lore nezna a ma k dispozici jen vypraveni pribehu v podani Bungie. Furt slysim, jak se lidi vztekaji, ze to DLC bylo celkem o nicem a pritom me se tenhle pribeh libil zatim asi nejvic.
susty7: V Destiny 1 moc příběhu nenajdeš :D Je to všecko řešené formou kartiček které si hráč musel přečíst na netu a ve hře je většinou nic neříkající omáčka.
Destiny 1 mi na konzoliach usla, kedze na fps preferujem mys a na pc dostupna nebola. Destiny 2 si vcelku uzivam...ale ako tu vsetcia ospevujete prvy diel, tak si ho asi poriesim nech mi neutecie pribeh.
Barnabáš: Komunita je pořád stejná. Hra je dojebaná protože ji dojebali vývojáři. Komunita ji určitě neprogramovala, pouze financovala - a to velmi bohatě.. To, že vývojáři podlehnou tlaku komunity je pouze jejich chyba. Nikoho jiného.
A narovinu - vývojáři se moc fér nechovali v prvním díle, takže tuhle lekci potřebovali jako koza drbání.
Vocas hovor doma tomu co ta obuva ty gangster, nikdy som tu nenapisal jak je destiny 2 vynikajuce. Hubu mas velku ale toje cele... pochop niektorych ludi to bavi, problemy vidi kazdy. Cele destiny je tam kde je vdaka takym jak ty. V podstate chcete vsetko naspet a ked vam daju co i len exotiky spat tak picuejete ze reskiny a podobne sracky. Ked je grind nepaci sa, daju prec grind placete jak sracky, daju naspet trochu grindu zas revete. Toto sa uz neda citat, destiny je v srackach vdaka komunite ktora plakala v d1. Tu to mate, placete zas. Hejter by som rad videl co si vo warminde dosiahol, pochybujem ze nieco. Este raz vocas hovor svojej parte bombarderov.
Největší herní vyjebávka posledních let se jmenuje season pass a zdaleka to není jen problém Destiny 2. Proto nikdy nekupovat nic předem. Jedině tak se to naučí.
Já nevím. Mě v podstatě příběh Destiny 2 příjde zbytečně epizodický, lepší to bylo v D1, kde jsem si to celé lore okolo sbíral v kartičkách a co jsem nechápal, to jsem si dočetl na Ishtar Collective. End game je opravdu jak na houpačce, ale prostě mě D2 pořád dost baví. Nejsem moc kámoš s moderním multiplayerem a troufám si říct, že jsem na něj lama, ale Destiny můžu hrát furt (feeling ze střelby a gameplay nemá konkurenci, upřímně ani v singlu).
Sice jsem pár měsíců nehrál, ale to bylo spíše z důvodu, že jsem na to zůstal sám. Teď jsme se s parťáky k tomu vrátili a je to dokonce lepší. Osobně pořád věřím, že se to povede dotáhnout do verze, kdy to bude opravdu 24/7 zábava od které nepůjde odtrhnout. Bungie si to zadupalo to jo, ale osobně si myslím, že víc nez samotné Bungie, má v tom víc prsty Activision.
Ať to bylo jakkoliv, na nový velký přídavek a la The Taken King se těším a své finální hodnocení si opravdu nechám až na potom.
Přesně. Ja na raid ani nešel, ne že bych nemohl ale vůbec se mi nechtělo. Jak jsem byl ze všeho zklamaný tak jsem ani neměl chuť hrat raid kde dostavam trapné zbraně bez nějakých super perku...a vlastně i armor je v Destiny 2 jen designovka bez speciálních perku. Prostě všechno špatně a ořezané aby s tim neměli moc práce.. takže jsem ani raid jit nechtěl...a co jsem koukal na stream tak to za to ani nestojí...vůbec se mi to nelíbí,to je první raid co nemám sebemenší chuť ho jít. Říkám tohle všechno podle mě dělalo buď úplně jine studio, a nebo z Bungie odešli tvůrci Destiny 1 a Destiny 2 teda pod jménem Bungie vytvořili stejně jini vývojáři, shit jako shit.Neni možné totiž aby ti samé hlavy co dokázali vytvořit něco tak skvěle hratelného jako Destiny 1, teď nasekali takových chyb a vlastně udělali všechno jinak a jakoby bez zkušností od nuly. Divné
Já jsem o Leviathanu od začátku říkal že je to shit. Vypadal hezky to jo ale ty mechaniky a systém odměn uplnej shit. Spousta lidí na něj nadávalo a oni aby místo toho připravili komplet novej raid tak jen rozšiřujou tuhle nudnou pozlacenou sračku. Je to jak říkáš mají to vše od začátku už hotové a jen nám to dávkují za penízky. Celej Leviathan už byl hotovej a teď si za něj platťe ha :D
a to nemluvim o tom novem raidu tvl zase dementni noseni kouli a podobny kokotiny na leviathanu,takze tohle opet meli proste uz davno hotove a nesanzej se to ani nak vylepsit...konecnej boss zase absolutne trapnej,za me je nejlepsi ten druhej raid a i tak nebyl nic moc ....fakt zlatej krota nebo vog :( to i ten warmachine byl o proti tomuhle fakt dobrej ..hruza
Barnabas : ty nejsi moc chytrej kluk vid ?uz jsi mi tohle same jednou psal a ja ti na to odpovedel,ze tu brecet nejspis budu s tim jak to cele krasne dojebali a nejspis jeste dojebou(ale to se dozvime az v zari), vlastne proc bych nemel ?kde jinde by si mel clovek stezovat kdyz ne tady ve foru?...to ze ty ses vocas kterej si necha srat na hlavu a jeste jim za to dekuje je tvuj problem a muzes si tady taky psat jakje to paradni ale vetsina lidi co milovali destiny 1 mco dobre vedej ze je to proste na picu a proto nas to tak sere,protoze jsem tu hru proste milovali a byla nejlepsi....
Tak nějak sem věděl proč se vyhnout celé 2 už od začátku co se psalo že příběh bude propracovaný atd už mi bylo jasné že tahle hra bude mrtvá děkuji jim jen za 1 díl kdy sem si říkal tohle je úžasný rychle plný akce ale možná měla být jen 1 a 2 neměla vůbec vyjít
Mcbecca: neplac prosimta pod kazdym postom. Dufam ze ta tu nenajdem v zari plakat jak ta o*ebali zas.
divim se ,ze tu jeste nepsal neco Barnabas jak je to dlc naprosto paradni a at nebrecime :/ no nejspis si to konecne asi taky zahral a dostal rozum :(
Jako ano, heavy je až mockrát za match a to asi zase přehnali. Nechal bych to jako už v mnohokrát vyzdvihované Destiny 1... a to 2x za match
Práve heavy sa obnovuje rychlejsie a teraz kazdy geco tam beha z mečom.
Tak jsem zkusil po hooodně dlouhé době pár matchu v Crucible.. a jako docela super. Hraje se to už konečně celkem pěkně, a... cééélkem to i má ten feeling z Destiny 1. Ještě to chce 6vs6 a mapy.Heavy se obnovuje už vážně rychleji,a to samé superko, jen bych ještě vratil zpátky zabití granátem...hodím granat ten se přilepí a nazdar, nebo vortex sunda 3 najednou tak jak to bylo v D1. Teď co jsem hrál tak jsem to nějak nepostřehl jestli to vratili nebo ne. Ale jako jo docela na tom zamakali.Jen fakt moc nechápu proč odebrali eventy IB a Osiris z Destiny 1.. Xura tam nakonec nechali což je dobře, ale měli tam nechat i Banner s Osirisem. Židi😃
neojamescz: Myslel jsem to tak, že oni nemají nic hotovýho sotva něco stíhaj. Však ten základ na to jak dlouho na něm dělali je fakt ubohost na ntou.
Valhalla: Asi neuspěje. Mám takovej pocit, že se tam střídaj scenáristi apod. Tohle není nikdy dobrý znamení a do toho ještě EA bude mít snad doufejme legislativní problémy s lootboxy, takže bych se nedivil kdyby to nakonec zrušili, protože tam nebudou moct dát ty jejich mašiny na točení peněz.
Stepobella: Jako neříkám nic byl bych asi rád ale nedopadne to na 90%.