Destiny - dojmy z hraní

Tvoje reakce na článek
Galerie




































recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
fórum
Think before you sleep
Komentáře (15)
faxman: 60 a 30 fps vychazi ze zobrazovaci frekvence obrazovek, ktera je vzdy 60 Hz. Na ni muzes pustit 60 Hz videoobraz, kdy se jeden snimek obrazu zobrazi 1:1 s frekvenci obrazovky nebo muzes pustit 30 Hz videoobraz, kdy se kazdy snimek obrazu zobrazi 2 krat. Neco mezi rozumne nejde. Kdybys mel treba 45 Hz videoobraz, tak muzes bud kazdy lichy snimek zobrazovat dvakrtat a sudy jen jednou (ale to bude vypadat hodne blbe, protoze z plynuleho pohybu udelas trhany) a nebo (coz se i v realu dela) proste pri druhem zobrazeni prvniho snimku tento nezobrazis cely a nekde v polovine ho utnes a zacnes zobrazovat snimek druhy, coz zpusobuje ruzne interference a poruchy obrazu, jako treba tearing, coz je nezadouci.
Idealni je pro 60 Hz obrazovku renderovat plynuly a stabilni 60 Hz videoobraz.
krox: to mas spatne informace, nebo spis si je spatne pochopil. Lidske oko uplne v pohode rozlisi 50 Hz blikani i vic. Tech tvych 24 fps, to je _minimalni_ obrazova frekvence, kterou mozek zacina interpretovat jako plynuly pohyb, nikoliv maximum, co mozek/oko dokaze rozlisit. Dále si zkus predstavit 3D hru z vlastnich oci, kdy udelas behem jedne sekundy otocku o 360 stupnu. U 24 fps se tato otocka deje po krocich 15 stupnu a to je hodne, u 60 fps se deje po krocich 6 stupnu, i to je dost. Ono to totiz pak ma vliv nejen na vnimani pomaleho pohybu, ale hlavne (a o to jde predevsim) i rychlost odezvy na ovladani a schopnosti mirit. Zkus si zamirit na vzdaleny cil, ktery ma pozorovaci uhel 5 stupnu, kdyz se ti obraz pohybuje po skocich 15 stupnu.
fxaman tak asi jde o to co kdo preferuje a na co je zvyklej, ale když si pustim třeba battlefield na PS3 a PS4 tak je to kurevskej rozdíl. A to i přesto že na tý čtyřce neni 60fps buhví jak stabilních.
Jinak někde na youtube je demo Uncharted 3 v 60 framech, schválně se koukni a pak porovnej. A to je to blbá thirdperson střílečka, u Destiny by to bylo ještě markantnější.
Je pravda že jde o nejdražší hru historie? (Někde jsem zaslechl)
I přes to že jsem se do alphy registroval mi nic nepřišlo :( Brzo předobjednám, velice se těším až vyzkouším betu. Až ta hra vyjde, to báde nářez jak prase! Střílečka roku!! [s16]
Krox link
Jinak se přiklánim k tomu že téhle hře opravdu vyšší framerate chybí. Radši bych oželil 1080p a místo toho měl 720 nebo 900/60fps, ale to dneska neni v módě...
Komentář byl uzamčen
Příspěvek porušuje pravidla komunity.
ja vždycky chčiju když někdo breči že ma jenom 30 FPS misto 60 když lidske oko dokaže postřehnout max 24-26FPS :DDDDD ste vtipalci panove, každej kritik a přitom mu stači k bohate zabavě pičovina typu mario nebo floping bird ...
U akcni hry, nota bene 3D FPS, ma framerate 60 fps vzdycky smysl.
Tak ono těch 60fps je stejně k ničemu, protože to není rovna hektická akce jako Battlefield.
Hmm, 30 fps je zklamani, ale jinak to zni velmi zajimave.
Ne, 3rd person se přepíná jen v případě, kdy letíš na kluzáku nebo si aktivuješ nějakou schopnost.
Da se prepnout pohled 3osoby i mimo mesto?
O něco ji vývojáři prodloužili, ještě dnes by měla fungovat, ale už jen pár hodin.
taková otázka nevíte do kdy má být alpha ? sem někdě četl že po víkendu to má skončit ale stále hraju