Zítřejší DLC přidá do Gran Turisma 5 nové vozidlo Corvette Stingray
novinka•pondělí 14. ledna 2013•Martin Šmíd•

Zdroj: Sony Computer Entertainment
REKLAMA
REKLAMA
Tvoje reakce na článek
Galerie












Reklama























novinka
PlayStation vydá první hru Bad Robot Games, jde o kooperativní akci od tvůrce Left 4 Dead
novinka
Vyšla hra Metroid Prime 4: Beyond, podívejte se na launch trailer
novinka
Gameplay trailer na nedávno oznámenou závodní hru RIDE 6
fórum
Gran Turismo 7
novinka
Představena akční RPG hra The God Slayer
novinka
Oznámena kooperativní akce Cast Outs od bývalých vývojářů SCE London Studio
fórum
Silent Hill f: Artistická nekrofilie
recenze
Metroid Prime 4: Beyond
novinka
Představena aktualizace Spec III pro Gran Turismo 7
fórum
Think before you sleep
Komentáře (41)
GrizzlyCZ : nehnevaj sa ale [s16]tvoje tvrdenia su nezmysli ,alebo je to tvojou zaujatostou [s16] Corvette Z06 moze vytrestat nielen v priamom smere ale hlavne na najrocnejsich okruhoch Ferrari F430,takisto aj Corvette ZR1 moze vytrestat Ferrari 458 ITALIU . Aby toho nebolo malo v nedavnych dobach vytrestala japonska Honda NSX type R tiez kona 360tku Modenu .To co pises o jazdnych vlastnostiach americkych sportiakov su kecy [s12] samozrejme ze maju iny charakter ,aj japonci maju iny charakter. co je dokonale citit aj v milovanim simulatore GT5 :))) Ale ten charakter Americkych sportiakov za tu dobu je vypilovany smerom k dokonalosti.a to nie som Musclefil ! to ze nejaky pisalci su roztraseny z rozevlatej zadi ,, co cakaju od lahuckej karbonovo plastovej ktore je nabita mamutim krutiacim momentom . Vyzaduje si to kruto prisny perfektny cit a pochopenie vlastnosti aby sa dosiahla maximalna efektivita.[s4].V tom je Pure sportscar tak ako aj vynimocna Italia :) Nie je to ako digitalny polosamochod Nissan GTR ktore je tiez urcite vynimocny pre to co dokaze na okruhu :) ps preferujem Japoncov aj ked sa to mozno tak nejavi[s14]
Na tom Storu to je nějaký divný, je tam nové DLC za 25 kč, když na to člověk klikne, je tam ta Corvetta C7 zadarmo, ale v seznamu je napsaný 17 DLC, ale je jich tam jen 16, takže možná, možná ještě dneska při updatu něco přibude...
Willow Springs v GT5: link a link Jinak dnes s prichodem Corvetty C7 snizili PePecka u dost aut ( Performance Point - pomer vykon / vaha / pritlak )
Možná budou časem i tratě Seattle,Apricot a další,a konečně auto Acura NSX Concept [s16]
link
Já si Willow Springs nejvíce pamatuji z DVD Jeremyho Clarksona: The good, the bad, the ugly:)
Hulvat: fakt jo pisecny Willow Springs ( 0.45 pak 1.42 a 2.06 minuta ) dik za postreh
kdy to daj na to storeeee jeste to tam néje :)
Predátore, a co je to jako ta pořádná zabijácká kára? :D
Predatore ty zabijaku smir se s tim Arnyho Hummer H1 tam nikdy nebude, co je jinak pro tebe poradna kara?
kurna at marsknou do toho gt5 poradny kary a ne sunky
v tom videu je k vidění nová trať, Willow Springs, známější spíše z NFS
Hulváte, nezlob se na mě, ale Z06 se na F430 opravdu nechytá :))
je to pěkný auto to určitě :) ale stejně do GT 1 auto tak každý 2 měsíce to neni moc...
Nic extra: Opel Vectra 2.5V6, Corolla 1.4 :-) a Oldsmobile Bravada 4.3 V6
GrizzlyCZ: To se omlouvám za double, nevšiml jsem si, promiň.
carmeloanthony: jedno staré kupé z Bavorska, ale umí ještě na stará kolena potrápit na okreskách i mladší kolegy z brandže :)
evox: žádnej vliv to nemá, jen mě to zajímá, neni to myšleno ve zlým [s9]
carmeloanthony: mám 2 koně (to je 1.47 kw + pohon 4x4 kopyt) a valník. Má to vliv na debatu s nadšenci do sportovních aut? [s6]
kocurstvo: O Top Gearu se tu nikdo nebaví, tu show miluju, ale je to pořád jen show, která má do objektivity zatraceně daleko. Bavim se o magazínech jako Evo a Autocar (originální UK výtisky). Je to o něčem úplně jiném, než Clarkson a jeho bonmoty, které jsou přesto skvělé. Jinak je to věc názoru, já si stojím za svým a za vším, co jsem napsal v předchozích příspěvcích :)
hemi: Píšu to nahoře ;)
a kluci s čím vy jezdíte (vlastníte) ve skutečnosti? [s16]
Koukám že by se tu dala vést dlouhá debata :) Nicméně zpět ke GT5. Ačkoliv si dnes určitě sosnu novou Vette, nemůže dnes chybět projížďka a nějaký ten online závod s Astonem. Proč? Protože dnes je to přesně 100.let co je Aston Martin mezi námi :)
Grizzly: Nemůžeš dát na anglické překládané časopisy a Top Gear :) Pro ty bude vždycky Aston a Jag jednička (spolu se starým Escortem a Sierrou), potom budou následovat evropské auta (BMW, Mercedes a supersporty Audi (sériovky nejsou nic moc) no a prču si samozřejmě budou dělat z amerik. Já mám top gear hrozně rád, je to jeden z nejlepších TV pořadů všech dob, napříč všemi spektry, ale nesmíš je brát doslova.
Ferrari prostě poruchové jsou, ty nové už asi tolik ne, ale staré rozhodně byly. Nemluvě o kvalitě zpracování, ta byla přímo úděsná. Ano, super motor, nádherná kastle, ale věe kolem toho děs. Hlavně interiéry. Osobně jsem jel jedním z nejdražších Ferrari, F40 a ano, je to závoďák, ale když už je předělán na normální provoz, tak vnitřek je jak v trabantu, vše katastrofálně zpracované, do auta fučí i při 90ce, natož 300 :))) Ale samozřejmě i v tom je romantika, tohle vše umocňuje jen to, na co F40 je, na závody. Jo a mimochodem, ten cyp, co tu F40ku měl (byl to Frantík) říkal, že Ferrarka jsou poruchové až běda. Ale to je buřt. Nechci nijak soupeřit, ale musíš se na vše dívat ze všech stran a promiň, říkat o amerikách, že sázejí jen na výkon a jezdění rovně je fakt mimo :))) Ameriky mají zcela jiné pojetí, než Evropa. Zatímco v evropě se jede na okázalost až snobství, vše se dělá z kosmických matrošů a kosmicky to pak i stojí, Ameriky si na nic nehrají, prostě a jednoduše přinášejí výkon a pocit výjimečnosti za ceny, kde v Evropě stojí sedany... Navíc s levnými a kompatibilními díly. Hele, až si někdy ameriku koupíš, tak pochopíš... a nemusí to být jen supersport. Ta filozofie tam je prostě jiná... Mimochodem třeba ten RAM, co tu zmiňuje kolega... to je prostě mašina s velkým M. Všechny ty připrclé Lanďáky se můžou zahrabat
Soused má Camaro a Dodge Ram, před tím měl ještě Z06, ale tu střelil protože to je až moc tvrdý auto na ježdění. Když to nakopne, hned se běžím podívat i když jsem to viděl už tolikrát, tak ten zvuk je nezaměnitelnej a nejlepší, oproti tomu taková F430 to je suchý.... ble.
Ostry no, nikdy v historii si elitni F1 znacky nekonkurovali "seriovkama" jak ted :) Po Ferrari FF dalsi ctyrkolka a hned ta nejextremejsi. Sranda je jak Mclaren nechce dat oficialni info o vykonu P1 dokud nebude odhalena F150. Jmeno pro F150 prece F70, Ferrari Montezemolo by se nikomu nelibilo :) To srovnani P1 vs F150 vs Huayra R (treba uz s homologaci) bude hodne exklusivni test. Obavam se i kdyby byl Aventador LP900-4SV jako ze nebude (max 800hp) ze nema sanci jen kvuli hmotnosti. Kapanek sme si ujeli s Corvetty na hyper cars :)
evox: Nahoře to píšu :) Jsem zvědav, jak se to Ferrari nakonec bude jmenovat. Nejvíc mě ale překvapilo, že to má bejt čtyřkolka. V12 atmosféra + HY-KERS ( přes 900 koní ) proti Macu s přeplňovanym V8 + HY-KERS ( taky přes 900 koní ). Obě auta maj bejt při tom výkonu taky extrémně lehký. Nedokážu si to představit, těšim se neskutečně :) Doufám, že někdo dá v budoucnu dohromady následující srovnání: Ferrari F150 vs McLaren P1 vs Lamborghini Aventador vs Pagani Huayra :)
Ferrari v 90 letech nemelo konkurenta na Mclaren F1 (ani F50). Rok 2013 boj o krale supersportu Ferrari F70 (F150) vs Mclaren P1 to bude epicky :)
mlask
hemi: Respektuju Tvůj pohled na věc, každej máme jiný preference :) O luxusu jsem se nikde nebavil, to je jedna z posledních věcí, která mě u auta zajímá. Samotná rychlost je ti k ničemu - jeden z důvodů, proč tak odsuzuju Veyron a další auta, který se slepě honěj za nejvyšší maximální možnou rychlostí. Na rovině, někde v Německu na dálnici možná, z toho přes 300 vymáčkneš, na 400 nemáš šanci. K čemu takový auto? Navíc manévrovatelnost bledne ve srovnání s obyčejnou rychlostí, nemluvě o suchý osobnosti toho auta. Nejdůležitější jsou zážitky z jízdy, emoce a již zmiňovanej charakter auta :)
Nedá mi to a teď musím nesouhlasit zase já, britské značky co jsi vypsal + Lamborghini...nemůžeš tvrdit, že značka, která je pod určitým koncernem, je automaticky zničená/zbavená příslušný ,,národnosti''. Jaguar - prachy od Indů, ale pořád ryze britskej přístup, stejně jako Bentley, Aston Martin patří Prodrivu (UK), mimochodem za hodinu tahle úžasná značka oslaví 100 let od svýho založení, jen pro zajímavost nedávno patřil ještě Fordu a nikdo si na to nestěžoval. Lambo neztratilo ani ň ze svýho čistokrevnýho původu, Murci bylo ryze italský, stejně jako Aventador, Gallardo je trochu jiná pohádka, V10 sice pochází z programu Audi, ale je vyrobenej pro býčí účely a je dolaďovanej hezky doma v Sant Agatě ;)
Ještě edit: ZR1 jsem ještě neviděl ani neslyšel, jen Z06, docela hezký, ale moje krevní skupina to prostě vůbec není :)
Já se vůbec hodně těšim na letošek, konečně vyjedou nová F150 a P1 do boje, bude to klání desetiletí, minimálně ;) Porsche 918 nebude mít kvůli hmotnosti moc šancí dle mýho. Jak to vidíš ty?
Krasna Corvetta 7 generace, diky Polyphony aspon za tuhle nadheru, kdyz uz se tolik nestaraji o DLC k GT5 (hlavne trate), ze by se opravdu tolik soustredili na GT6? Uvidime treba uz nebudem muset cekat 5let na GT po vydani nex-gen konzole. Grizzly: ten zkuseny pilot (Jim Mero) co zajel na Nordschleife s ZR1 za 7min.19sec. by nesouhlasil s tvym popisem jizdnich vlastnosti ZR1 v zatackach, kde jinde nez na Nordschleife otestujes limit podvozku. Taky sem vic na eu a japan sportaky :) ale primym rivalem Corvetty je 911 Carrera S, Audi R8, Nissan GT-R a ne auta v hodnote 5milionu+ co popisujes.
kocurstvo: Kritizuju je na základě názorů opravdovejch odborníků a fajnšmekrů, převážně z britskejch webů a časáků, který pravidelně louskám ;) Tu poruchovost u Ferrari můžeš nějak dokázat? Známý vlastní 458 Italii a jediný co mu kdy odešlo, byla žárovka v přednim blinkru a navíc v zimě, kdy je na to náchylný každý auto :))
Americký auta sázejí jen na jednu hodnotu a to je výkon, který je ovšem u auta, který není uzpůsobený pro jeho zvládnutí a využití totálně k ničemu. Navíc jsou ty auta takový jalový, bez identity (aspoň že Viper na tom je podle posledních ohlasů celkem dobře, a nechali mu tu V10 z dodávky). Jedinej kousek, kterej se USA povedl byla stará GT40, ale i tu by podělali nebejt pomocný ruky od britů :))
Dovolím si nesouhlasit. Ano, historie a tradice značek se jistě nedá některým upřít, nicméně již to zdaleka ani v evropě není co bývalo. Britské ikony jako Jaguar, Bentley, Rolls-Royce, Aston Martin... ty už dávno nejsou britské... Lamborghini ztratilo své srdce příchodem Audi, Porsche začíná být jedna velká sériová nuda atd... A konkrétně Corvette má již tradici sakramentsky dlouhou, když už jsme u toho. Stejně tak bych polemizoval nad zvukem. Mě jako nadšence do aut zaujme jakkýkoliv překrásný zvuk linoucí se z výfuků. Ať už to je jekot oné atmosferické V12, syčení kompresoru u motorů AMG, praskání u přeplňovaných japonců, kvičení až podobné F1 u Carrery GT nebo V10 v M5... Ale ani tolik typický zvuk americké V8 rozhodně není k zahození, pokud jsi slyšel ZR1 naživo, divil bych se že jsi se tak jako já nerozhlížel po nebi, odkud se to žene ta dunivá bouřka. A to že je ZR1 rozevlátá a nervozní na limitu, to k ní prostě patří. Chce to jiný styl než např. u elektronikou a technologiemi nabitém GT-R, je to hardcore auto. Ale pokud se mu řidič oddá, potom dokáže být rychlá nejenom na rovinkách! A co se týče priorit u daných aut, tak sorry, ale u supersportu mě vážně zajímá nejvíce ta rychlost a to jak rychlý bude na okruhu. Když budu chtít luxus + rychlost, ohlédnu se po třídě GTéček, když jen luxus a zpracování, sáhnu po např. Rollsu, pokud chci do terénu + luxus, koupím Range Rover (mimochodem nový model je nádherný) nebo Toyotu Land Cruiser. Zbytek už mě nebude bavit rozepisovat... :D Snad jen..chci jedničkovou Octavii za 300 tis.?? Koupím nového Rapida...