Yoshinori Kitase vysvětlili, proč Final Fantasy VII Rebirth nevyjde pro PS4

Tvoje reakce na článek
Galerie




































novinka
Leonovi S. Kennedymu bude patřit zhruba polovina hry Resident Evil Requiem
novinka
Akční RPG hra Star Wars: Fate of the Old Republic vyjde dříve než v roce 2030
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
Komentáře (11)
@mnaca: Sony si exkluzivitu s Integrade prodloužila o 6 měsíců - link
To máme do září 2021 a od té doby ještě neutekl ani rok. Nikde není psáno, že to musí vyjít hned v momentě, kdy není již platná. Nejspíš Xbox verzi Part 1 oznámí a vydají příští rok s Rebirth. 🙂
@Lagzz: no jelikož hru rozlouskovali tak asi každý normální hráč předpokládal že zbytek vyjde také na ps4
@mnaca: Časovku mají všechny budoucí hry od SE, které jsou momentálně oznámené pro PS5. Forspoken i FF XVI. Na Xbox ty hry vyjdou (Forspoken například nejdříve až v roce 2024), třebaže tam nebudou nijak extra velké prodeje. Pořád se jim to totiž vyplatí portnout na HW nijak zvlášť vzdálený PS5, svojí architekturou.
Navíc Phil nejspíš vytáhne chechtáky jako v případě Persony a ve Squaru si bude mnout ruce 😁
Argumenty, které přednesl Kitase, jsou zcela legitimní. Jestliže byl FF VII Remake Intergrade pro PS5 v nečem opravdu výrazně lepší než originál na PS4, pak to bylo úplné odstranění nahrávacích časů a loadingových okének. Celkově byla hra na PS5 mnohem více kompaktnější a ucelenější než na PS4, kde byla rozšlehaná zdlouhavým načítáním. Když si vzpomenu na FF XIII nebo FF XV, kde byly loadingy na světové mapě klidně dvouminutové, tak bych nechtěl už nic podobného zažít u Rebirth, kde bude svět jistě hodně velký.
FF VII Remake má jen časovou exkluzivitu na PS5, na Xbox se podívá už příští rok a Rebirth po cca roce od vydání také.🙂
@Nitram1980CZ: Třeba to bude i na pc
To je škoda.
A co lidi kteří si to pořídily na ps4 to mají smůlu a musí si pořídit ps5 aby to mohli dohrát 🧐😤🤯😵💫😵
a part 3 vyjde na ps6 :-D
@mnaca: Proč by měl být problém s Xbox SSD diskem? 2,5 Gbps je víc než dostatečné, zvláště, pokud Rebirth vyjde i na PC.
Edit: Ten „superrychlý“ PS5 SSD disk je jen marketingový žvást. Ta konzole nemá dost rychlé CPU a GPU na to, aby takovou rychlost využila. U PS5 Pro to snad bude lepší.
Už ta první část na ps4 pro hrozně trpěla kvůli HDD a na externím SSD se lépe načítaly textury apod
Jak moudré! 😇 z toho by si měly vzít příklad všechny herní studia, ať se taky někam posuneme...