Yoshinori Kitase vysvětlili, proč Final Fantasy VII Rebirth nevyjde pro PS4

novinka  20
Martin Šmíd, 11. 7. 2022 13:22
První část remaku hry Final Fantasy VII vyšla nejprve pro konzoli PlayStation 4, později se objevila na konzoli PlayStation 5 a PC. Nedávno Square Enix oznámil druhou část s podtitulem Rebirth, která na starou konzoli od Sony nezamíří a je vytvářena od základu pro PlayStation 5. Yoshinori Kitase nyní v rozhovoru pro magazín Famitsu vysvětlil, proč se tak rozhodli. „Jedním z faktorů je samozřejmě vizuální kvalita, ale také rychlost SSD. Hráči, kteří hráli původní verzi, moc dobře vědí, že se hra po útěku z Midgaru odehrává ve velkém rozsáhlém světě,“ říká Yoshinori Kitase s tím, že svět pro remake ještě rozšířili a udělali větší a propracovanější. Pokud by hra vyšla v takovém rozsahu pro konzoli PlayStation 4, byla by limitována pomalým pevným diskem. Hráče by proto čekaly minimálně dlouhé nahrávací časy mezi lokacemi a filmečky, případně by museli přetrpět některá další omezení, která by měla vliv na celkový herní zážitek. Toho se chtěli vývojáři dle Kitase vyvarovat, a proto hardware konzole PlayStation 5 byl nutností, aby mohli bez omezení naplnit svoji ambiciózní vizi. Hra Final Fantasy VII Rebirth vyjde během zimy příštího roku.
Zdroj: PSU

Final Fantasy VII Rebirth

ps5
Square Enix, Square Enix
Žánr:
RPG, Adventura

Komentáře