Vývojáři z Blizzardu věří v hladký launch hry Diablo IV

„Každá z betaverzí pro nás byla důležitá, pokud jde o pochopení našich vlastních technologických možností a toho, co musíme udělat, abychom mohli hru hladce spustit. Když k vám lidé přicházejí přes různé poskytovatele internetu a přes různé servery po celém světě, získáte z toho mnohem více dat. A u každého z nich jsme našli spoustu drobností, které se dějí, například tohle se děje při klanových pozvánkách, tohle se děje, když se určitým způsobem připojíte k partě. Nebyly to marketingové bety, žádná z nich nebyla. Všechny byly o sběru dat, abychom se ujistili, že spuštění hry proběhne hladce. To je účel těchto testování. A naučili jsme se spoustu věcí. Dokonce i v této poslední betě, která proběhla opravdu hladce, kdy lidé neměli dlouhé fronty vedoucí k tomu, aby mohli hrát, jsme přesto zjistili, že se v pozadí dějí věci, které kdyby zůstaly nevyřešené, vedly by během spuštění k nějakým problémům,“ říkají vývojáři.
Hra Diablo IV bude dostupná pro PC a konzole PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox One a Xbox Series X/S.
Tvoje reakce na článek
Galerie

























Komentáře (6)
Sice jsem byl před betama dost skeptický vzhledem k D2R launchi, kterej taky stál za hovno, ale teď taky věřím, že to proběhne hladce.
@Frenky7: je to mmo , takže určitě
Mám dotaz, Potřebuji ke hraní singlu PS plus?
A ja verim, ze si Soky jednou tu PS5 preci jen koupi... 😀
@Tomkalhotka: To asi nikdo. PC launch byl fakt shitfest jaký svět nezažil. Error 37 byla noční můra, která musí ještě teď vývojáře z Blizzardu budit ze spaní :D
na spuštění d3 nikdy nezapomenu a pochybuji, že ješte nekdy něco takového uvidím :D