Vývoj hry The Elder Scrolls VI jde dobře, více zatím vývojáři prozradit nechtějí

„Jde to dobře. Většina studia právě teď pracuje na šestce, ale řeknu vám jedno: vždy se překrýváme. Takže jsme zvyklí na překrývající se vývoj. A máme dlouhé předprodukce. Všichni si přejeme, aby to šlo rychleji, ale je to proces, který chceme zvládnout co nejlépe,“ řekl k vývoji hry Todd Howard. „Je úžasné být zpátky ve světě The Elder Scrolls. Jak nám internet rád připomíná, je to už nějaká doba, co jsme naposledy něco takového vytvořili. Od doby, co jsme vytvořili Skyrim, udělal průmysl, hardware i všechno ostatní obrovský skok kupředu, takže jsme nadšeni z toho, co nás čeká, protože možnosti, hardware, renderování a všechno tohle.. možnosti jsou prostě šílené,“ doplnila ho studiová ředitelka Angela Browder.
Své k The Elder Scrolls VI řekl i designér Emil Pagliarulo, který zopakoval, že vývoj jde dobře. Vývoj her trvá dlouho a jejich vydání se neustále odkládá. GTA 6 bylo právě znovu odloženo, což bylo nejrozumnější rozhodnutí, jaké mohli udělat, protože u her tohoto rozsahu trvá nejen dlouho je vyvinout, ale také dlouho je doladit a odstranit u nich všechny chyby. A co tedy fanoušci opravdu chtějí? Chtějí hru, která vyjde dříve, než by měla, a nesplní jejich očekávání? Nebo chtějí krocana, který je v troubě dost dlouho na to, aby byl lahodný? Myslím, že to je to, co lidé budou chtít. Takže si dáme na čas a budeme na The Elder Scrolls VI pracovat tak dlouho, jak bude třeba, aby byla hra skvělá,“ řekl, čímž naznačil, že vydání je ještě hodně vzdálené.

Komentáře (0)