Vydání Final Fantasy VII Rebirth doprovází launch trailer i vzkazy vývojářů

„Jako režisér původního Final Fantasy VII jsem velmi hrdý na to, že jsme byli schopni představit novou generaci RPG her tolika hráčům. Dnes mě naplňuje stejný pocit hrdosti, když se podívám na to, co náš vývojářský tým dokázal s Final Fantasy VII Rebirth. Toto dobrodružství nabízí bohatou odměnu dlouholetým fanouškům a zároveň vítá nováčky, kteří zde mohou začít své dobrodružství ve hře Final Fantasy a zažít podobný pocit úžasu, jaký by zažili v roce 1997. Doufám, že si tuto hru užijí jak fanoušci, tak i ti, kteří Final Fantasy nikdy předtím nehráli.“ - producent Yoshinori Kitase.

„Final Fantasy VII Rebirth je dílem lásky a naší poctou dobrodružství - je to obrovský svět plný poutavých příběhů a naše dosud nejambicióznější hra. Stejně jako ti, kteří nám jako první přinesli původní Final Fantasy VII, i my jsme šli po něčem, co před nástupem dnešních technologií nebylo možné: po hlubším vykreslení našich hlavních postav a všech lidí na Planetě. Doufáme, že spojením jejich schopností v boji a posílením jejich pout prostřednictvím vašich rozhodnutí pocítíte silné spojení s těmito postavami a světem, který obývají." – herní ředitel Naoki Hamaguchi
„Mnoho let jsem přemýšlel, jak by mohl vypadat remake Final Fantasy VII. Především jsem cítil, že bychom měli dát do popředí postavy a příběhy, které si fanoušci po celém světě tak oblíbili. Final Fantasy VII Rebirth tuto vizi naplňuje a původní titul značně rozšiřuje nejen rozlohou světa, ale i tichými okamžiky sdílenými členy party, v nichž lze nalézt vřelost, radost, smutek a něhu. Doufám, že až budou na cestě za svým konečným osudem pokračovat a vytvářet si hlubší pouta, otevřete své srdce a procítíte tyto pocity spolu s nimi. Jako druhý titul trilogie jsme si rádi vyslechli zpětnou vazbu našich fanoušků z předchozího titulu a zakomponovali prvky do Final Fantasy VII Rebirth, aby vzniklo skutečně dechberoucí pokračování. Děkujeme vám, že jste si zahráli naši vizi remaku, v němž je minulost poctěna možnostmi současnosti, aby se znovu vytvořil příběh pro budoucí generace.“ – kreativní ředitel Tetsuya Nomura

Tvoje reakce na článek
Galerie

























Komentáře (15)
@jirisvec: Tady: 10/10.
Recenze kde?
Bude recenze??😃
Tak za chvíli jeden kus v krabičce bude těšit i mě. V demu jsem nechal 7h, pořádně jsem se s tím spřátelil a jsem vděčný, že u toho můžu být.
Tak po 3-4 hodinách jsem sice na začátku, ale jsem nadšený. Oproti demu mi přišlo, že tam není tak výrazné doskakování objektů. Grafika mi přijde i oproti FFXVI o level výš. Příběh od začátku šlape. Sephiroth je neskutečně badass figura.
Kdybych večer nepadal na hubu únavou a dneska nemusel do práce tak jedu nonstop. Bohužel jsem už k***t starý a do té práce prostě musím. Víkend s tím snad pohnu.
@Temp27: Taky mi dnes přišla ta moje! 😍 Je to každopádně macek, větší než jsem čekal.
Hra je konečně nainstalovaná, já jsem sám doma a celý víkend včetně pátku přede mnou. Sbohem trapný, reálný světe, vítej finální fantazie! 😄♥️
@MCu4mpCZ: Tak to má blbý 😆
Sběratelka je už doma a těším se neskutečně, až vypadnu z práce a začne dovolená. To čekání bylo nekonečné 😆. Borci ze SE to popsali úžasně. Přeji všem co budou hrát skvělou zábavu a spoustu nostalgie 🙂
Zásilka už čeká na vyzvednutí. Pískej konec!
Demo jsem si stáhnul, dal jsem dvacet minut ať zjistím jestli zvládnu 30FPS režim (zvládnu) a smazal jsem To. Těším se.
@mnaca: no, popravdě jsem se těšil tak, že jsem několik týdnu pořádně nic nehrál a PS5 skoro nezapínal, takže nemám sílu to odložit. 😁
@MarcusChef: teď jsem koukal, XVI měla 6 měsíců. Tam to na PC půjde až v kompletní edici s druhým DLC.
@A2: Stejně dlouhou měla tuším i FF XVI a stále ji na PC nevidím. On SE moc s těmi dalšími porty nepospíchá, asi nemá proč, když dostal pytle s penězi od S🤑ny
@mnaca: to je drsný ty tři měsíce, remake měl rok, takhle to ještě letos bude i na PC. Jsem měl počkat na GeForce Now :D.
@Uchiha Naoto: Tak FF7 remake je taky časovka, na Xbox už dávno mohlo vyjít, ale zřejmě nechtějí.
Časová jó. Hmm