
Vydání Final Fantasy VII Rebirth doprovází launch trailer i vzkazy vývojářů

„Jako režisér původního Final Fantasy VII jsem velmi hrdý na to, že jsme byli schopni představit novou generaci RPG her tolika hráčům. Dnes mě naplňuje stejný pocit hrdosti, když se podívám na to, co náš vývojářský tým dokázal s Final Fantasy VII Rebirth. Toto dobrodružství nabízí bohatou odměnu dlouholetým fanouškům a zároveň vítá nováčky, kteří zde mohou začít své dobrodružství ve hře Final Fantasy a zažít podobný pocit úžasu, jaký by zažili v roce 1997. Doufám, že si tuto hru užijí jak fanoušci, tak i ti, kteří Final Fantasy nikdy předtím nehráli.“ - producent Yoshinori Kitase.
„Final Fantasy VII Rebirth je dílem lásky a naší poctou dobrodružství - je to obrovský svět plný poutavých příběhů a naše dosud nejambicióznější hra. Stejně jako ti, kteří nám jako první přinesli původní Final Fantasy VII, i my jsme šli po něčem, co před nástupem dnešních technologií nebylo možné: po hlubším vykreslení našich hlavních postav a všech lidí na Planetě. Doufáme, že spojením jejich schopností v boji a posílením jejich pout prostřednictvím vašich rozhodnutí pocítíte silné spojení s těmito postavami a světem, který obývají." – herní ředitel Naoki Hamaguchi
„Mnoho let jsem přemýšlel, jak by mohl vypadat remake Final Fantasy VII. Především jsem cítil, že bychom měli dát do popředí postavy a příběhy, které si fanoušci po celém světě tak oblíbili. Final Fantasy VII Rebirth tuto vizi naplňuje a původní titul značně rozšiřuje nejen rozlohou světa, ale i tichými okamžiky sdílenými členy party, v nichž lze nalézt vřelost, radost, smutek a něhu. Doufám, že až budou na cestě za svým konečným osudem pokračovat a vytvářet si hlubší pouta, otevřete své srdce a procítíte tyto pocity spolu s nimi. Jako druhý titul trilogie jsme si rádi vyslechli zpětnou vazbu našich fanoušků z předchozího titulu a zakomponovali prvky do Final Fantasy VII Rebirth, aby vzniklo skutečně dechberoucí pokračování. Děkujeme vám, že jste si zahráli naši vizi remaku, v němž je minulost poctěna možnostmi současnosti, aby se znovu vytvořil příběh pro budoucí generace.“ – kreativní ředitel Tetsuya Nomura
Final Fantasy VII Rebirth

29. 2. 2024
RPG, Adventura


Související články

Hra Final Fantasy XVI má být brzy oznámena pro Xbox Series X/S, hry Final Fantasy VII jsou v plánu pro Xbox a Nintendo

Třetí část Final Fantasy VII je ve vývoji devět měsíců, vyjde ještě pro PS5

Yoshinori Kitase: Musíme současné moderní hry nabízet co největšímu množství hráčů, nemůžeme být závislí na jedné platformě

Příběh pro třetí část remaku Final Fantasy VII napsán, po herním světě bude možné létat vzducholodí

Hra Final Fantasy VII Rebirth už podporuje PlayStation 5 Pro, zveřejněna kratší ukázka

Naoki Yoshida si nedovede představit, že by remake Final Fantasy IX tvořila jen jedna hra

Porovnání PlayStation 5 a PlayStation 5 Pro verze hry Final Fantasy VII: Rebirth

Square Enix není spokojený s prodeji her Final Fantasy VII Rebirth a Final Fantasy XVI

Hra Final Fantasy VII Rebirth zřejmě dozná na konzoli PlayStation 5 Pro obrovského zlepšení vizuální kvality

Naoki Hamaguchi: Třetí část remaku Final Fantasy VII bude patřit k nejoblíbenějším hrám historie

Komentáře