Ubisoft nehodlá zlehčit raid v The Division 2 na konzolích

Tvoje reakce na článek
Galerie




































novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
fórum
Think before you sleep
Komentáře (38)
Je až paradox že hra co by neměla nudit či jinak odrazovat mě "odhodila" zpět na farming simulator 19 a dodělal sem si včera nečekaně platinu a... hraju ji dál ;). Nějaký raid mě "nedonutil" se vrhnout do několika hodinové bitvy. Division 2 už pro mě slouží asi jako Fallout... toulam se a hledám místa kde jsem ještě nebyl :). Takže hardcore maniaci mnoho zdaru... já se jdu jen toulat
johny : AI , obtiznost , server - opravdu stiha vyhodnocovat dmg , kdyz kulky jdou do mobky ... To tu resim jen Ja , vseci ostatni jsou spokojeni , chyba je v fps a ovladani jak reklo Ubi ...
Asi si budu muset koupit mys a nejakym kouzelnym proutkem si zvednu ve hre fps a pak to podle Ubi uz problem nebude
johny ale dobra kachna co ? Jako takovou jsem jeste nezazil A selsky rozum zustal nekde pod kopcem ...
choSee007 : Sak tak to dopadne u vetsiny hracu ...
Ja uz si to rikam par dnu taky , pekne jsi dojdu Days Gone a celi slavne spackany Division 2 mi muze vis co PvP cast mrtva a PvE jde po vzoru PC ...Zlatej prvni dil po vsech smerech a ty sety ve dvojce - to je fakt na uvazenou proc to vlastne hrat ...
A není to tak, že tyhle věci nabývají na důležitosti teprve ve chvíli, kdy stojí proti sobě PCčkář a konzolista?? Třeba jako ve WT.Tam pak ten, komu se hra "zpomaluje" a podobné atrakce může být v řiti, když tomu na druhé straně to běží hladce a rychle. Ale tady řešíte AI pokud dobře chápu.
jsem moc rád, že jsem to přestal hrát :D
Hosi vy si fakt myslite ze kdyby ten Raid mel na konzolich 60fps , tak okamzite davame mobku na zasobnik jak na PC ? To nemyslite vazne ...
Jedna vec je celkova obtiznost hry a hruha vec je plynulost hry - to jsou dve rozdilne veci ...Tam Dark Souls 1 mel fps uplne tragicke a i tak nebyl problem hru dokoncit ... A to jsem kolikrat bojoval s bossem az se hra uplne spomalila a stejne ho das jak nic ...U strilecek by mel byt kladen vetsi duraz na plynulost hry - jenze to jeste furt neznamena ze mobky a bossove najednou zacnou padat jak hrusky - protoze obtiznost .
PC verze je jak mise na vyzvu a Konzolova veze je jak hrdninska a to nevyresi ani fps ani ovladani na mysi ... Ja na ty vase komenty ani reagovat nechci , protoze kdyz verite ze fps zasadne zmeni obtiznost hry tak to ani nema cenu ...
A sry ale poucovat me fakt nemusite , moc dobre vim co dela , kvalitni monitor , mys a hrat strilecku na 120fps . Jenze to jeste furt neudava skill hrace , pokud je hrac lama nepomuze mu sebe lepsi plynulost hry ...Tenhle trend se pouziva az na profi urovni kdy se hrajou turnaje treba v CoD atd.
( Moneta: Dik za prednasku Az tu priste budes plakat jak je hra tezka - jak mas ve zvyku , tak jsi ji dej na 60fps a urcite uz tezka nebude - sak skill hrace dela fps ze ? ... )
Tohle ale neni problem u konzolistu kteri nedokonci Raid , tam slo tuna klanu , tuna zkusenych hracu , poskladana vybava a stejne to nedali - protoze preplacla obtiznost ... A ty vymluvy co ma Ubi to je jen vysmech jak maji konzolisty v pazi , ale jak jde videt vam to nevadi a vy tu lez jeste odkyvete ...
Me to teda vadi !!! Protoze z nas delaji blbce ...
Jeste tu bude PCckar neco kazat o ovladaci a o Raidu ktery na konzoli nehral . To mam nejraci tvl ...
Za dob PS3 s DS3 v ruce jsme zkoncily na druhem miste v turnaji MGO ...Dostali jsme se pres 64 klanu z toho cca 20 klanu na profi urovni . Ze pouzivali myse se vseobecne vedelo a stejne dostali cocku a to na starem DS3 . Ted tu mame DS4 a ten je na mile daleko od predchudce ...Ovladac je cajk , delat voli z hracu ze neumime presne mirit muze jen Ubisoft !!!
@mart1n02 Četl si co jsem psal? První díl s tímto problém neměl, a hrálo se to bez problémů.. Jenže dvojka má jinou AI nepřátel a díky tomu je hratelnost jiná a horší, protože se chovaj jak vyfetovaný veverky a díky tomu je těžší se trefovat. Já sem nepsal že je problém s ovládáním platformy, ale tím že hra tomu moc nejde naproti. Já s FPS (střílečkou) na konzoli problém nemám, ale tady u D2 to prostě nefunguje tak jak by na konzolích mělo, nehledě na FPS. Proto jsem psal, že obtížnost Raidu je OK, jen se hratelnost musí upravit tak aby byla adekvátně hratelná i na konzoli stejně dobře jako na PC. To je vše. Ano předpokládám že hra je vyvíjena pro konzole, nicméně Raid byl vyvíjen na PC a pro PC, proto máme na konzoli port z PC a ještě nějakej starej, protože tam se ty NPC chovaj stejně retardovaně jak před úpravou.
"Víme, že raid je těžší na konzolích, ale se současným stavem jsme spokojeni,“ tahle věta říká naprosto vše. Ví to, páč říkají, že to ví a to zcela zřetelně. Zbývá vysvětlit, proč je jim to jedno a jsou "spokojeni", že to na konzolích je těžší.Pamatujete na Vávru a KCD a "otvírání" beden? Na PC brnkačka na konzolích slušné peklo.Primárně to taky dělali na PC a Vávra cosi naznačoval o nízkých motorických schopnostech konzolových hráčů. Pak to zlehčili. Asi někdo konečně šel a pořádně si to vyzkoušel.Tady vás má pánové někdo lehoulince v řiti.
@DocMenCZ: Znova, D2 i když se ovládání nepovedlo, bylo vyvinuto primárně pro gamepad, střílečka se na ovládači hrake hůře pokaždé a ať to budeš ladit jak chceš, 30fps s gamepadem bude pořát mnohem obtížnější, než 30fps s myši. Natož 60+. To že gamepad je delaný hlavně na tps adventury asi každému došlo a přesnost míření při rychlých akcích bude vždy nižší a tím pádem vyšší obtížnost. Btw i tu máte volitelnou ne? Nadávat na vlastnost platformy v žánrů, pro který není ideální... jako hej no... To chcete mít najednou obtížnost oproti myši 2x sníženou? Protože dost často se se mnou konzolisti hádají jak gps akce nejsou na konzoli o nic obtížnější, nebo pomalejší než na pc. Jsou a to je vlastnost platformy...
Já osobně bych neviděl problém v obtížnosti Raidu, je to Raid a má to být výzva. Spíš vidim problém v tom že dvojka svou změnou v AI a hratelnosti jde proti konzolím. Znám hodně ostřílených hráčů, a samy nadávaj na hratelnost. Díky pomalejšímu a né tak přesnému ovládání oproti myšce, jde dost často půlka střel mimo cíl, protože udržet aim je v případě AI dost problém, kor při těžších obtížnostech a menších prostor. Bohužel nechápu postoj Actimelu, osobně nevim proč něco laděj pro PC (např. změna výstřelu chem launcheru, která je sice na PC dobrá ale na konzoli stupidní) a na konzole to jen portěj aniž by to reálně vyzkoušeli... Dvojka je prostě na konzolích peklo, což o proti prvnímu dílu nechápu...60 FPS by se mi taky líbilo, ale není to nic na čem bych vyloženě lpěl. Rozdíl 30 a 60 sice je, ale pokud by vývojáři chápali rozdíl v hratelnosti na konzoli a na PC, tak by to bylo hratelný bez problému na konzoli i s 30FPS stejně jako 60 na PC.
Jj odehrane na konzolich to nemas ale to nevadi co ? Si to prvni zahraj a pak mudruj ...PC verze je daleko lehci ... A realita je takova ze na konzolich by nepomohlo ani 60fps , protoze ovladac ... Ale podle vas by to uz pri 60fps nebyl zadny problem , cim vic fps tim lehci ne ?
Konzolovou verzi hry nemám, ale byli na tom udělaný všechny recenze, proč se o tak vážném poměru tedy žádná nezmiňuje? Proč to není vidět na běžných gameplay videích?Ubi má největší % z pc, ale vyvíjí na konzole primárně.
Ne furt nechapete a jen drmolite to same dokola . Nezarazi vas pomer 7000 ku 200 ? Je to v poradku ? Vykaslali se to testovat na konzole a jedine co k tomu reknou ze za to muze fps a ovladani . Nemaji to dobre udelane a je na hlavu kdyz se vyvojar - vydavatel vymlouva nad svoji spackanou praci ... Kdyby to vzali ferove tak priznaji fakt ze to na konzolich nefunguje jak ma , mrte klanu tam stravili tuny hodin a nedokoncili nic .
Na konzolich 60fps neda zadne studio v tak rozsahle hre , ale jde to krasne udelat na 30fps aby obtiznost byla furt vyzva a hlavne aby to bylo hratelne . Nepamatuju ze by se nekdy neco takoveho resilo a vznikl pomer 7000 ku 200 . Vzdy vyjde hra a da se krasne hrat ve 30fps a neni problem ...Jenze to Massive neudelali a jedine co vydali za prohlaseni jsou vymluvy , ten Raid netestovali a tak to dopadlo ...
Jako me je to suma fuk , my se nejak prostrilime - Raid je zabavny a motivace ho zdolat tam je . Tady jde spis o princip , clovek by cekal jinou reakci od vyvojaru . Nez ty jejich vymluvy , at mi nerikaji ze na konzole ten Raid nejde prispusobit - to by ale prvni museli chtit ze ...
Strilecky jsou na konzolich vzdycky porod.. (pro mne).. hecnul sem se u GTA5 a RDR2, ale jinak se tomu snazim vyhybat :)
Kosteji: az si zahrajes finalovyho bosse v raidu,tak ti to snad docvakne,proc tomu tak je
@Kostej-cz: no, aspon si priznal, ze jsme chytří, jelikoz vime rozdil mezi PC a konzole verzi hry a nazval jses lamou :D To je celkem úspěch.
Kostej: jediny komu to nedochazi jsi ty. Ostatni maji pravdu. 30 a 60fps je velky rozdil v presnosti mireni, pohybu v zavislosti na tom i v tom DPS. Destiny 2 ma pro zkuseneho hrace tupe raidy a zajimave je, ze pro vetsinu lidi byl problem i bezne skakani.
@Kostej-cz: protože má jinej, podstatné rychlejší combat systém a na pc ty mobky taky padaj rychleji... :D
No jde videt ze vam to tady vubec nedochazi o co tu jde Ale tady se neni cemu divit - klasika ...
Zajmave ze treba Destiny 2 ma taky 30fps a daleko slozitejsi mechaniky v Raidech nez Division 2 a tam neni treba ani jine ovladani a ani fps neni proplem ...Jak je to mozne ? Proc to ma jen Division 2 ? Odpoveste si sami - chytri jste dost ...
Holi14 : Jo ty jsi nekde cetl ze mam velkou ucinost - aha tak jesi je 62 % velka tak asi jo ...Jj mas pravdu vubec mi to nestrili , jsem uplna lama vse chodim na normal ...
Jj momentalne davam pauzu D2 ale urcite ho zase pojedu a Raid casem taky pujdu jinak ta delka je docela hodne pocital jsem tak cca prvni projiti tak 10h tak ja jsem zvykli na Raidy z Destiny tam se chodily prvni raidy tak kolem 15 az 20h takze mne to neprekvapilo jinak zalezi take jaka parta se na Raid sejde kdyz to je nekdo s kym jste sehrani tak to je taky o nicem jinem no uvidim az ho pujdu po 1 :)
Mathyass: hraju to na PC :-) Navic kde machruju? :-D Jen tlumocim co je jasny z tech vsech videii co to dali za "par" minut.
Vis co mas delat a pak uz jen DPS.
Jenze to jsou lidi co spolu hrajou a maj dobry buildy(vsichni).Ja to hraju 3-4 dny s lidma co jsem nikdy nevidel a nic s nima nehral takze se nejak dohodnout(uz jen na cas kdy) je trochu tezsi :-D ...nejsme tak sehrany.
Ale dali jsme 3 bosse a 4. jsme ubrali pulku a uplnej fail to nebyl takze za mne uspech :-)
@Hempone86: na psku byl vcera cas 48min
Tywle ze prej fps nema vliv na skill...twl...to me poser..to je prorok ten kostej..mlc a radeji hraj...
Se tak ani nedivim jak tu lidi pisou u 25 fps jak je to v poho a ze nic nevidi apod.. no bodejd jestli uvazuji podobne..
Novy rekord na pc za 20 minut? Na konzole 18 hodin. Tak kde je potom chyba?
Hosi vela robi ze na pc mas vecsi damage kvoli tomu ze buildy stavaju do headshot damage ale chcel by som ho videt s gamepadom jak dava vkuse len hedky... to bude asi najvecsi rozdiel. Na pc das tu mobku na jeden zasobnik s lmg ale na jeden ju nedas na psku. Kua kedy to ten ubisoft pochopi ze my to hrame bez mysi a bez xim4 a bez vsetkych usb vylepsovakov? Ci je division uz len o tom ze kupit toto prislusenstvo kedze ubi na nas gamepadistov z vysoka serie
@Kostej-cz: Ano fps u hry opravdu přidávají ke skillu hráče, hráč má rychlejší reakce, pohyb, míření a mnohem více plynulý zážitek. U fps her považuji 60fps za minimum.
Kostej-cz: ja sem nekde od tebe cetl,jak mas hrozne velkou ucinnost zbrane atd...ale ja se podival na to tvoje video,jak si daval u toho boomera a tam ty mobky jen lechtas mi prijde.Nic ve zlym,ale ja rozhodne nemam ucinnost zbrane 60 a ty mobky mi prijde,ze mi padaji o dost lehceji,nez tobe....
Pane Mathyass nerozcilujte se v 18.00 na znackach
aha tak pak chápu... asi podobné uvažování jako páni vývojáři. Jedněm to jde jak po másle tak co do toho vrtat ... ještě by se něco pokazilo :)
@Mathyass: vsak je mezi tema 7000 co to dali na PC ne :)?