Tim Schafer se rozpovídal o tom, jak Microsoft získal studio Double Fine

novinka  6
Martin Šmíd, 30. 8. 2021 10:11
Uznávaný herní designér Tim Schafer stojí za řadou skvělých her jako Grim Fandango, Psychonauts, Day of the Tentacle nebo The Secret of Monkey Island. V červnu 2019 bylo oznámeno, že jeho studio Double Fine koupil Microsoft a udělal z něj své další first-party studio. Nyní se o akvizici rozpovídal pro server GamesIndustry, kde řekl, že akvizici nikdy neplánovali. Nakonec je ale Microsoft přesvědčil. „Akvizice nikdy nebyla v našich plánech, ale když jsme slyšeli o filozofii Microsoftu, počínaje akvizicí studia Mojang, jak se jim daří získávat společnosti, ale nepohlcovat je a nezasahovat do nich, aby mohly být kreativní a tím, kým jsou, a jak se jim to osvědčilo, připadalo nám to hodně lákavé,“ říká. V té době vývojáři z Double Fine pracovali na hře Psychonauts 2, která vyšla v minulém týdnu. Microsoft jim poskytl na vývoj další zdroje, aby hra mohla být ve výsledku větší a lepší, ale nikdy nezasahoval do kreativních rozhodnutí. „Dostali jsme hodně tvůrčí svobody. Nikdo nezkoumal Psychonauts 2, aby naše rozhodnutí zpochybňoval nebo něco podobného. Bylo nám řečeno, abychom se plně postarali o tvůrčí stránku, ale můžeme využít všechny jejich zdroje, jako je testování a tak dále. Měli jsme k dispozici všechny jejich zdroje, ale po kreativní stránce nám do vývoje nikdo nezasahoval. A bylo to skvělé,“ dodává k vývoji hry Psychonauts 2.
Zdroj: Tisková zpráva

Psychonauts 2

ps4xonexsx
Double Fine Productions, Double Fine Productions
Datum vydání hry:
25. 8. 2021
Žánr:
Plošinovka, Adventura
KARTA HRY
9/10

Komentáře