Konzolista.cz

Tim Schafer se rozpovídal o tom, jak Microsoft získal studio Double Fine

novinkapondělí 30. srpna 2021Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Tim Schafer se rozpovídal o tom, jak Microsoft získal studio Double Fine
Uznávaný herní designér Tim Schafer stojí za řadou skvělých her jako Grim Fandango, Psychonauts, Day of the Tentacle nebo The Secret of Monkey Island. V červnu 2019 bylo oznámeno, že jeho studio Double Fine koupil Microsoft a udělal z něj své další first-party studio. Nyní se o akvizici rozpovídal pro server GamesIndustry, kde řekl, že akvizici nikdy neplánovali. Nakonec je ale Microsoft přesvědčil. „Akvizice nikdy nebyla v našich plánech, ale když jsme slyšeli o filozofii Microsoftu, počínaje akvizicí studia Mojang, jak se jim daří získávat společnosti, ale nepohlcovat je a nezasahovat do nich, aby mohly být kreativní a tím, kým jsou, a jak se jim to osvědčilo, připadalo nám to hodně lákavé,“ říká. V té době vývojáři z Double Fine pracovali na hře Psychonauts 2, která vyšla v minulém týdnu. Microsoft jim poskytl na vývoj další zdroje, aby hra mohla být ve výsledku větší a lepší, ale nikdy nezasahoval do kreativních rozhodnutí. „Dostali jsme hodně tvůrčí svobody. Nikdo nezkoumal Psychonauts 2, aby naše rozhodnutí zpochybňoval nebo něco podobného. Bylo nám řečeno, abychom se plně postarali o tvůrčí stránku, ale můžeme využít všechny jejich zdroje, jako je testování a tak dále. Měli jsme k dispozici všechny jejich zdroje, ale po kreativní stránce nám do vývoje nikdo nezasahoval. A bylo to skvělé,“ dodává k vývoji hry Psychonauts 2.
Zdroj: Tisková zpráva
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (6)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
Tomkalhotka
👍1

souhlasím, je to važně bomba.

Mark Gordon
Mark Gordon #XSX💚
👍8

Hraju právě teď Psychonauts 2 a je to naprostá bomba opravdu vůbec se nebojím říct že to vypadá i jako pohádka co ma originalní úrovně a vtipný příběh, no zkratka super nákup Double Fine se MS určitě nepochybně vyplatil a jsem rád že Phil razí cestu jakou razí a tahle generace bude zkratka pro značku Xbox velice velice zajímavá

426kahemi
👍7

A nutno dodat že se čekání i bezedné zdroje tlustého Fyla vyplatily, protože hra je naprostá šupa 💚 Od Mario Odyssey nebo Tearaway (tomu je to blíže) mě žádná 3D platforma tolik nevtáhla. Skvělá práce a jasný kandidát na GOTY.

Pokud někdo hru nepodpoří jenom proto že není na jeho krabičku nativní NG verze, nebo protože nebude přeci platit za hru která je jinde součástí služby, byť by si jí jinak rád zahrál... Tak je to trotl, tečka.

Heymi9615
Heymi9615 ##nolife

Zcela upřímně, i kdyby to bylo jinak, řekl by to ten pán na plnou hubu?

Jinak DF mám dost rád, škoda, že zřejmě nebude Brütal Legend 2.

DBUN19
DBUN19 #首都高速湾岸線
👍1

Po všech těch skandálech jim to muselo dříve či později dojít. Na druhou stranu není vždy zcela rozumné nechat si studio dělat co chce, pokud se nepřesvědčím, že to, na čem pracují, bude splňovat určitý standard, alespoň co se technické stránky týče.

Cardys
Cardys #Svině
👎4
👍3

Phil byl na návštěvě poblahopřát Sony a přitom šmíroval jak to tam funguje

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články