Studio Team Ninja zřejmě bude i nadále vyvíjet hry s otevřenými světy, chce se v nich zlepšovat

„Rise of the Ronin byl pro nás velkou výzvou, protože je to něco, co jsme dříve nedělali, pokud jde o míru volnosti a příběh při zachování akční hratelnosti. Věřím, že se nám povedlo koncept realizovat, a doufáme, že až se hráčům dostane hra do rukou, budou ji moci zažít tak, jak jsme si představovali. Myslím, že do budoucna je naším úkolem z tohoto vycházet a možná se pokusit dosáhnout věcí, které se nám tentokrát nepodařily,“ řekl herní ředitel Fumihiko Yasuda. Toho následně ještě doplnil producent Yosuke Hayashi. „Když děláme hru, snažíme se udělat hodně věcí a zároveň se snažíme využít toho, co jsme se naučili v minulosti,“ dodal. Studio Team Ninja zatím svoji další hru neoznámilo, takže můžeme jen spekulovat, jestli půjde o zcela novou značku nebo třeba pokračování her Nioh nebo Wo Long. I o nich se v minulosti spekulovalo. Zdá se ovšem, že vývojáři chtějí do budoucna vyvíjet hry s otevřenými světy a zlepšovat se v tomto.
Tvoje reakce na článek
Galerie
























Komentáře (11)
Skvělá hra, mám v tom asi zatím jen 14 hodin. Grafika nic moc, ale o to více zábavná hra je 👌 a pokud je někdo fanoušek Japonska a samurajů, je to must have jako GoT.
Já se před vydáním rozmýšlel, jestli nemám zrušit objednávku, protože vycházelo DD2 a previews na Ronina byli dost mixed, ale nakonec jsem rád, že jsem to neudělal a teď se nemůžu odtrhnout a hraju do noci. 😅
A ty porovnání s Ghostem nejsou úplně fér, kromě grafiky, která je objektivně zastaralá, tak mě Ronin baví možná i o něco víc, sice mustr je +/- stejný, ale customizace hl. postavy je daleko lepší, zbraní a jejich stylů boje je hromada oproti pouhé kataně v GoT, hák mají obě hry, ale Ronin má navíc kluzák... 😁
Příběh zatím porovat nemůžu, tak uvidím, jak se bude vyvíjet, ale je fajn, že můžu dělat vlastní rozhodnutí v průběhu vs jen na konci GoT.
Celkově určitě nejde o nic revolučního, ale zábavná hra to je rozhodně a to je přeci to nejdůležitější.
To bylo kazdemu jasne ze to je kvalitka 💙
@Radek Suchy: Jj nemám tolik, ale zahačkovaný jsem dobře. Včera jsem potkal ochranku pana Harrise. Chtěl jsem vzteky rozmlatit ovladač. Ten soulslike/nioh vibe tam proste je. To samé v prvním městě v tamním dojo. Souboj na dřevěné meče. Tam se mě hra dvakrát ptala jestli to trápení nechci ukončit.
Na Metacritic to má od hráčů 83. Takže ta bída při vydání byla fakt přehnaná
Já jsem na Roninovi těžce zaseklej. Ani do práce se mi dnes nechtělo. Pro Japanofila jako jsem já je tohle 9-10
Přeji jim úspěch Ronina hrají a je to fakt příjemná změna a dost mě to baví. Ano, přiznám se že animace koně je trošku na pobavení a grafika je taková 50/50 ve městě je to opravdu ps2 hra ale jsou momenty (hlavně travnaté louky) kde si zavzpomínam na GOT 👌 ve hře mám přes 30 hodin a stále mě to baví.
Konecne na to kapli co je nej....viz zabava a vysoke prodeje GTA,RDR,Horizon,Pavouk😛
Nechápem ten trend otvorených svetov.Mňa práveže tieto hry začínajú viac a viac nudiť.Väčšinou stále dookola to isté a milión otaznickov.Ja mám radšej kratšie hry okolo 20 hodín, kde nemám čas sa nudiť.
Já bych radši kdyby se vrátil ke kořenům a udělali další ninja gaiden
Super, tak priste poprosim Nioh v OW a ne GoT