Konzolista.cz

Shinji Mikami: Studio Tango Gameworks nechce být známé jen kvůli hororovým hrám, chce vytvářet i menší hry

novinkačtvrtek 24. března 2022Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Shinji Mikami: Studio Tango Gameworks nechce být známé jen kvůli hororovým hrám, chce vytvářet i menší hry
Studio Tango Gameworks založil Shinji Mikami, jehož hráči znají hlavně jako otce Resident Evil série a člověka, který definoval žánr survival hororů. Když si založil své nové studio, vytvořil navíc hororovou hru The Evil Within a následně dohlížel na vývoj jejího pokračování. Nyní poskytl Mikami rozhovor japonskému magazínu Famitsu, kde vyjádřil přání, aby studio Tango Gameworks nebylo známo jen pro hororové hry. „Doufám, že se mi podaří změnit image, jakou nyní studio Tango Gameworks má. V tuto chvíli je totiž vnímáno jako studio, které se specializuje pouze na survival horory. Samozřejmě je příjemné, že nás mají pro ně fanoušci rádi, ale také chceme, aby Tango Gameworks bylo vnímáno jako studio, které vytváří i hry jiných žánrů. V budoucnu budeme vydávat více nových her, počínaje Ghostwire: Tokyo, takže nás prosím podporujte,“ říká Mikami.

Ten zároveň prozradil, že ve studiu už vzniká nová hra, jejíž vývoj vede John Johanas, který režíroval DLC pro The Evil Within a The Evil Within 2. Pokud si nyní myslíte, že jde o The Evil Within, budete zklamáni. Není tomu tak, jde o úplně novou značku, navíc se nejedná o horor. „Je to opravdu dobrá hra, takže mějte oči otevřené," dodal s úsměvem Mikami. Navíc dodal, že ani Ghostwire: Tokyo podle něj není hororová hra. „Je to arkádová akční adventura," říká Mikami.

Mikami by byl i rád, pokud by studio do budoucna vytvářelo více menších her, protože jen tak je možné, aby zaučoval mladé lidi, kteří chtějí vytvářet hry, což z nich následně může dělat dobré vývojáře. „Ačkoliv jsme studio, které vytváří hry, zároveň chceme působit jako taková herní škola, kde se mohou zaměstnanci učit hry vyrábět. Chceme tu vytvořit místo, kde můžete růst jako tvůrce a rozvíjet své dovednosti. Abych byl upřímný, je docela těžké učit nováčky ve velkém týmu. Nejlepší je provozovat několik menších týmů o desítkách vývojářů. V posledních letech jsme museli vyvíjet hry ve velkých týmech. Nicméně díky vzniku předplatitelských služeb mám pocit, že nyní je možné dělat hry v menším měřítku. V malém týmu je možné získat zkušenosti a následně se pustit do velkého projektu,“ říká Mikami. 

Zdroj: videogameschronicle.com
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Komentáře (9)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
Effavasmanasalamu

@Narw20: presne tak, to jsou vzdy vykriky vyvojaru jak nechteji uz delat neco co delaji dlouho a lidi to bavi ale ze potrebuji zmenu. Ve vetsine pripadu je to zmena k horsimu viz treba cd projekt. Lidi chteli zaklinace a dostali sranec CP. Ubi porad mele jak nasloucha hracum kteri jechteji miliardy otazniku a tec predstavi generator nekonecnych svetu. BF to same ale hlavne ze mame nebinsrni osobu. Sakra kdyz umim delat horor tak delam horor a ne fps herypotr akci.

Amano Takashi
👎1

tak snad by konečně mohli udělat nějakou hru ve stylu RE - třeba jako daymare ..

Narw20
Narw20 #Player 1
👍6

Základní business poučka je, že pokud si něco žádá trh, nesnaž se měnit trh, ale produkt. Lidi od nich chtějí hororové hry, protože je umí. Her typu Evil Within je v dnešní době úplný minimum..

Gody
Gody #PS5

Co jsem četl tak nejdříve to byl The Evil Within 3 který byl ve vývoji jenže pak přišla Bethesda a vývoj ukončila z důvodu nízkých prodejů TEW2 a z The Evil Within 3 se stal Ghostwire... Takže pokud Bethesda vlastní práva tak bych s Evil Within 3 nepočítal. Hrají Ghostwire a špatne to není ale zase na zadek si taky člověk nesedne. Pravda je ze chutě na něco jako Evil Within jako jsou

Frenky7
Frenky7 #Kafe

Každý velký vývojář typu Mikami si přeci vždycky tajně přál dělat menší (budget) hry a pořádat workshopy pro začínající gamepass vývojáře.

SteveHood
👍2

Klidně, ale až po The Evil Within 3!

Deckard
👍2

Za mě super přístup, u těch menších projektů se lehčeji realizují různé originální nápady a inovace.

Cardys
Cardys #Svině
👍5

To vypada, ze uz jim Phil nalajnoval budoucnost hricek do GP :(

Mark Gordon
Mark Gordon #XSX💚
👍3

Tak jsem teda zvědavý a na Ghostwire Tokyo se těším, ale hele Mikami nezapomeň někdy ale udělat ještě 3 díl Evil Within!