Shinji Mikami: Studio Tango Gameworks nechce být známé jen kvůli hororovým hrám, chce vytvářet i menší hry

novinka  10
Martin Šmíd, 24. 3. 2022 15:19
Studio Tango Gameworks založil Shinji Mikami, jehož hráči znají hlavně jako otce Resident Evil série a člověka, který definoval žánr survival hororů. Když si založil své nové studio, vytvořil navíc hororovou hru The Evil Within a následně dohlížel na vývoj jejího pokračování. Nyní poskytl Mikami rozhovor japonskému magazínu Famitsu, kde vyjádřil přání, aby studio Tango Gameworks nebylo známo jen pro hororové hry. „Doufám, že se mi podaří změnit image, jakou nyní studio Tango Gameworks má. V tuto chvíli je totiž vnímáno jako studio, které se specializuje pouze na survival horory. Samozřejmě je příjemné, že nás mají pro ně fanoušci rádi, ale také chceme, aby Tango Gameworks bylo vnímáno jako studio, které vytváří i hry jiných žánrů. V budoucnu budeme vydávat více nových her, počínaje Ghostwire: Tokyo, takže nás prosím podporujte,“ říká Mikami.

Ten zároveň prozradil, že ve studiu už vzniká nová hra, jejíž vývoj vede John Johanas, který režíroval DLC pro The Evil Within a The Evil Within 2. Pokud si nyní myslíte, že jde o The Evil Within, budete zklamáni. Není tomu tak, jde o úplně novou značku, navíc se nejedná o horor. „Je to opravdu dobrá hra, takže mějte oči otevřené," dodal s úsměvem Mikami. Navíc dodal, že ani Ghostwire: Tokyo podle něj není hororová hra. „Je to arkádová akční adventura," říká Mikami.

Mikami by byl i rád, pokud by studio do budoucna vytvářelo více menších her, protože jen tak je možné, aby zaučoval mladé lidi, kteří chtějí vytvářet hry, což z nich následně může dělat dobré vývojáře. „Ačkoliv jsme studio, které vytváří hry, zároveň chceme působit jako taková herní škola, kde se mohou zaměstnanci učit hry vyrábět. Chceme tu vytvořit místo, kde můžete růst jako tvůrce a rozvíjet své dovednosti. Abych byl upřímný, je docela těžké učit nováčky ve velkém týmu. Nejlepší je provozovat několik menších týmů o desítkách vývojářů. V posledních letech jsme museli vyvíjet hry ve velkých týmech. Nicméně díky vzniku předplatitelských služeb mám pocit, že nyní je možné dělat hry v menším měřítku. V malém týmu je možné získat zkušenosti a následně se pustit do velkého projektu,“ říká Mikami. 

Zdroj: videogameschronicle.com

Komentáře