Street Fighter VI má být cross-gen hrou
novinka•středa 18. listopadu 2020•Martin Šmíd•

Zdroj: Capcom
REKLAMA
REKLAMA
Tvoje reakce na článek
Galerie












Reklama























novinka
PlayStation vydá první hru Bad Robot Games, jde o kooperativní akci od tvůrce Left 4 Dead
recenze
Project Motor Racing
novinka
Vyšla hra Metroid Prime 4: Beyond, podívejte se na launch trailer
novinka
Prince of Persia: The Sands of Time Remake na TGA nebude, ukáže se ovšem Resident Evil Requiem
novinka
Oznámena akční závodní hra Carmageddon: Rogue Shift, vyjde začátkem příštího roku
novinka
Oznámena retro first-person střílečka Starship Troopers: Ultimate Bug War!
fórum
Gran Turismo 7
novinka
Akční hra Luna Abyss vyjde v příštím roce, připomíná se novou ukázkou
novinka
Krvavá akce Romeo is a Dead Man vyjde příští rok v únoru
fórum
Silent Hill f: Artistická nekrofilie
Komentáře (11)
@Quiller: pravda, sf5 mě dost minul, ja hrál aktivně 4 a na joypadech se hrálo profesionalne pár charakteru, předpokladam, že to samé je u 5 , na joypadu je dobře hratelný pár charakteru.
@speedyredy SF5, ale špatné prodeje vubec nemá, naopak :)To, že hra je spíše pro hardcore publikum je právě to co hru udržuje dlouho při životě , kdyby z ní udělali casual hru, tak po SF po letech neštekne ani pes, SF má neskutečně silnou komunitu kolem sebe a vubec zapni si někdy twitch a mrkni na turnaje ze SF5 , je to lahoda koukat na profíky .
Jak psal quiller, nehral si SF dostatečně dlouho aby tě začal bavit, on totiž baví až mu začneš trochu rozumnět
@Tomkalhotka: vyzaduje kvalitni arcade stick? Bejvavalo, ted i ti nejlepsi hraci jako Infexious a Punk hrajou na klasickym PS4 ovladaci. Pro lepsi zabavnost ale stick verim ze je lepsi, byť jsem na nem nikdy nehral.
@Speedyredy: S tim nahravanim souhlasim, ale kamo, oproti ctvrtemu dilu je petka desne zjednodusena. Nejvetsi mezera u comb jsou 3 snimky, vyjimky jsou special cancely kde ty snimky dokazou byt i jen 2. Ve SFIV byla casto mezera jen 1 snimek, to bylo teprve hardcore. Hodne profesionalnich hracu si stezovalo že SFV je moc jednoducha hra a comba zvladne kazdy. Prijde mi, ze tu hru jsi proste jeste nehral dostatecne dlouho. Navic, pokud hrajes na analogu a ne na sipkach, tak si davas klacky pod nohy, jelikoz analogova packa neni bohuzel tak presna jako sipky. Prechod bude nezvyk ale vyplati se to.
@Tomkalhotka: no to se pak nemohou divit, že se jejich hra neprodává třeba jako Mortal Kombat, který je právě dělaný na domácí konzole a oni nemají pořádně ani na vývoj a tak se musí ubírat k PS exkluzivitě. Jako nic ve zlém ale bral bych SF hru udělanou právě pro causální hráče a ne jen pro ty co mají čas a chuť hrát od rána do večera den co den. Možná by šlo udělat dvě uživatelská rozhraní. Jedno pro ty co volí sloužitou cestu a jednu jako byla u SF IV na Nintendo 3D, prostě se nadefinuješ složitý krouživé pohyby na tlačitko, které pak vybereš v seznamu a zmáčkenš. Když to šlo tehdy tam, tak proč by to nešlo i tady. Hráč by to mohl na PSku aktivovat třeba přes tlačítko L1, kde by se přepnul celý gamepad do nadefinované verze. Takhle je to jedna velká nuda. Když se k tomu přičtou ty otravné loadingy, mám pocit, že ta hra není ani pořádně optimalizovaná. By mě zajímalo co se musí tak dlouho loadovat při boji proti CPU.
SF holt neni casual záležitost , je to hardcore 2d hra kde mastering jedne postavy vyzaduje silny skill a kvalitni arcade pad, koho nebavi hrát stovky/tisice zapasu online a trenovat desitky hodin spravny timing uderu , tak pro toho SF není a nikdy nebyl.
SF4 považuji za vrchol serie , miloval jsem ho , nechal v tom stovky hodin a učil se díky tomuto titulu na arcade stick tournament edice přímo podepsanou capcomem a zaslanou z USA , ovladač mě vyšel na 6.5 k ... :D
@Speedyredy: na té hře není co opravovat, ta hra není dělana na joypady , těžko se to vysvetluje, ale SF má mechaniky kde určity pohyby či udery můžeš pouzivat skrz obranu oponenta kde musis mít timing přímo na setiny přesny což na joypadu nelze zahrat , ta hra není easy to play , hard to master, je to prostě street fighter :) , kroužení analogove páčky ti nikdy nenahradí kvalitni arcade stick od japonské Sanwa kde citíš a slyšíš kazdy záhyb a díky pocitu a mechanickymu zvuku dokazes presne provadet pohyby.
Ach jo, to zase bude placená hra s deseti bojovými arénami, a dvaceti bojovníky. Mám Arcade i Champion edici, obě jen trapný voucher vázaný na jeden účet. Co je ale na hře nejhorší tak když si dám režim Arcade kde je 10 soubojů, dívám se 10 minut do nahrávací obrazovky. To že má hra slabší grafiku s nízkou kvalitou textur a nahrává se tak dlouho mi hlava nebere. Start hry zabere také několik minut. Fakt tragédie. Doufám, že v šesté hře opraví alespoň to namačkávání úderů tak aby byla větší tolerance v přechodech tlačítek. To věčné kroužení analogovými páčkami je prostě nepřesné a špatně to funguje. A hra nemá tolik pohybů aby musela být tolerance na správnost namačkání tak přísná. V tom je hra prostě s klasickým gamepadem defakto nefunkční a člověk musí dělat jen základní údery.
@lubo.dante: Nemluv mi takhle o Street Fighterovi. Obzvlášť o čtyřce, ta byla super. Každá verze základní hru významně vylepšila. Navíc, když se podíváš kolik stála základní hra během vydání a pak kolik stála nová verze dlouho po vydání, se všema novejma postavama, tak sis nemohl ve finále stěžovat. Nedávno jsem kupoval SFV Champion Edition jak pro PS4 tak pro PC, je tam kontentu habaděj. Nahráno mám celkově přes 300 hodin a pořád se mám co učit.
@hrc.jena: jak se to vezme, PC hráči proti PS4 hráčům mívají horší připojení než PS4 hráči proti PS4 hráčům a PC hráči proti PC hráčům. Takže slovo "neznevýhodňuje" nevim jestli se úplně hodí :D. Každopádně, cross-play znamená to víc hráčů a to je ve finále asi to nejdůležitější, obzvlášť u hry u které člověk mnohdy dokáže čekat 10 minut na zápas.
To než vyjde :D.
Dalsi SF uz radsi ne, je to trapne od ctvrteho dilu vysli vzdycky minimalne 3 verze hry.
Jo tak u takovéhle hry to dává smysl a hlavně nikoho neznevyhodnuje