Square Enix se vyjádřil k epizodickému formátu Final Fantasy VII

Tvoje reakce na článek
Galerie




































recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
fórum
Think before you sleep
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
Komentáře (20)
Tohle je docela odpověď level Ovčáček, jinými slovy nevim z toho nic.
Se mi zda ze nas lakujou - tam at sklopi ocas a ohlasi odklad a az bude hotovo sem stim - si budu davkovat rpg ne ? to je jak hrat FFX-X2 na epizody ... Jedine ze by prvni epizoda mela aspon 50h ale to se asi nestane ...
Ani oni sami nevedia podla ich vyjadreni ako to bude, jasno maju asi len v inkasovani, pretoze si to uz zapocitali do prognoz.
takze ff7 bude jedna hra. na ps4. druha bude nejake domyslene pokracovani, treba ff7-2 crisis. na ps4&vitu a dalsi hra ff7-3. xyzž bude na ps4&5 ?
Esteze hraci nevyberaju biznis model.
Nevadí, nějak to dopadne. Já se těším. Ať je to jak chce, hlavně že to bude.
Jedna epizoda se bude rovnat velke hre a bude mit jedinecnej pribeh.takze to chapu, tak ze kazda epizoda bude mit pribeh kazde hratelne postavy? Nebo jak jinak udelat unikatni pribeh s tolika postavami aniz by se do toho nezasmodrchali a dostáli alespon podobnosti s originalem?
Já bych z toho takovou vědu nědelal, protože JRPG udělat epizodicky rozhodně lze. Viz Xenosaga, která byla na tři díly a to jich původně mělo být dokonce ještě více nebo Shin Megami Tensei: Digital Devil Saga, která opět byla rozdělena na dva díly . Samozřejmě, že rozdíl je v tom, že FFVII nevyšlo původně na více částí, ale jestli ten koncept dokáže Square nějak inteligentně zakomponovat, tak nebudu proti. Naopak, díky tomuhle tu je naděje, že se do hry ponoříme mnohem dříve.
Starky: Jo dobrý, Xenoblades A Fallout 4 je taky velký, tak to vydáme na díly, no ne ?
Pokud hodlaji udelat opravdu komplet remake a dat do nej vse co bylo v puvodni verzi a to vse v tom vizualu a detailech co jsme videli, tak to omluva podle meho je a jsem ochoten to u takove vyjimecnosti akceptovat.
starky to dle mě není omluva... zaklínač je velký.... a taky to nešlo na epizody... u RPG tohle podporovat prostě nebudu navíc ne pokud zas to bude vycházet 3 roky a oni pak daj za tu dobu Season pass 2x do akce... jediný důvod proč bych koupil by musel být extra bonus pro ty co koupí ihned
Po epizodach to kupovat nehodlam, ale chapu proc to tak udelali, ta hra je proste velka a obsahla.Pockam az to daj cele dohromady a pak koupim, pokud to tedy vydrzim. :-)
To je dobře, na playstationu to vyjde exkluzivně díl po dílu a pro ostatní platformy to potom vyjde plnohodnotné, chápu to dobře ? Nebo třeba první epizoda bude časově exkluzivní a zbytek potom stejně ? Začíná v tom být pěkně nepřehledno...
Ja som Final Fantasy VII ešte nehral, ale mám pocit, že aj s mojím nedostatkom času sa dostanem skôr k originálu ako Square Enix vydá tento remake celý
Máte to blbě. Lidi nebyly zmatení, ale byly a stále jsou nasraní!
Říkal jsem, že to bude nějak takto
Snad budou pamatovat i na Zacka a udělají celý incident v Nibelheimu jako částečný remake Crisis Core. Podle původních konceptů FF VII, které byly nakonec zrušeny pro nedostatek času, měl totiž být Zack hratelnou postavou právě v oněch flaschbacích...
Stare FF boli, aspon pre mna, vzdy aj o tajnych oblastiach a sidequestoch, pri ktorych sa bolo treba vracat - napr. ked parta dostala auto alebo chocoba, dalo sa vratit a objavit skryte cesty a oblasti a pekne sa tym zabavit. Neviem si predstavit, ze nieco podobne bude mozne u nekompletnej epizodickej hry...
RPG na epizody je kravina
Tak tohle jim prominu, kdyz teda jedna epizoda bude na cca 10 a vice hodin.
Já na ně po částech taky naházím bobek..