Konzolista.cz

Square Enix oficiálně oznamuje Sleeping Dogs

novinkastředa 8. února 2012Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Square Enix oficiálně oznamuje Sleeping Dogs
Na oficiální potvrzení hry Sleeping Dogs jsme nakonec moc dlouho čekat nemuseli. Herní vydavatel Square Enix oznámil změnu názvu u True Crime: Hong Kong na Sleeping Dogs, přičemž vydání je naplánováno na druhou polovinu letošního roku pro Playstation 3 a Xbox 360. Hráči se chopí tajného policisty jménem Wei Shen, se kterým se budou muset dostat v Hong Kongu do nejnebezpečnější zločinecké organizace a pořádně jí provětrat. Během své cesty se dostanou do různých lokací Hong Kongu. Každá ulice, trh, přístav nebo mrakodrap se může stát místem pro jedinečnou přestřelku nebo brutální souboj. Právě na propracovaný bojový systém jsou vývojáři nejvíce hrdí.

„Hned jak popadnete ovladač a vyzkoušíte jedinečný mix automobilových honiček, přestřelek a pěstních soubojů, pochopíte, že hrajete něco naprosto svěžího. Sleeping Dogs má jeden z nejvíce propracovaných a intuitivních systémů boje. Je extrémně brutální. Přidejte k němu otevřený herní svět, akční honičky, prvotřídní filmový příběh a čínské podsvětí, a najednou je tu adept na pořádně zábavnou hru,“ říká v tiskové zprávě Lee Singleton ze Square Enix.

Více určitě prozradí první obrázky, které najdete na kartě - http://www.konzolista.cz/databaze-her/hra/?link=sleeping-dogs-3666 . Rovněž byl vypuštěn nový hraný trailer. Na něj se můžete podívat v novince.
Zdroj: Tisková zpráva
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (20)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
czDante92
czDante92 #PSMR

Spontheplayer má pravdu, triády jsou velice brutální. Chápu pohled na brutalitu jako špatnou věc pro mladistvé, ale hra je 18+. Záleží na rodičích, jestli ho nechají hrát, stejně jako koukat se na film ve kterém je taky brutalita.

Jo a ještě bych rád dodal, že je rozdíl mezi brutalitou a brutalitou. Soldier of Fortune: Payback na ní sázel a jeho hlavní deviza byly ustřelené končetiny a kýbly krve. Pro mně za mně ať ty krve je tam třeba ještě víc, ale lepší hru to nedělá. Ale například takový Manhunt, o kterém by se dalo říct že je jedna z nejbrutálnějších her vůbec, tam by ta brutalita chyběla, bez ní by to byla jako hra z prostředí MotoGP, ale jezdilo by se v ní na kole, jelikož ty motorky jsou příliš rychlé a nebezpečné. Prostě to k ní patří. A řekni mi, eeeee, která hra, která láká na brutalitu by bez ní byla taková, jaká je? Dead Rising 2? Určitě ne. The Darkness II? Ne-e. A Sleeping Dogs, hra z prostředí nelítostných triád? Řekni sám...

Spontheplayer
Spontheplayer #tvoje bába

Brutalita neni realita. Dobrej joke. Ta hra je z prostredi triad a tam bruyalita je realita. Masokombinat je taky brutalita takze ses vegan?

thor
thor #PSM někdo?

Tak trailer se hodně povedl,skoro jako by to mělo být na nějaký akční film. (nejlepší trailer za minulý rok Dead Island,letos o to bude usilovat Sleeping dogs) Jenom ale aby ten trailer neměl za úkol pouze navnadit na vyextrahovanou Yakuzu a GTA.

Malasnikov

Hry z otevřenýho světa mám nejradši, ale radši si počkám na recenzi... ať to nedopadne jako s True Crime: New York City... na videích a obrázkách to vypadalo dost dobře a po koupi sem se nestačil divit co sem to koupil za nudnou blbost :-/ GTA forever [s7]

WarNex

Škoda, že se nejedná o Kana a Lynche, což bych měl mnohem vyšší radost.

Washek13

Radši bych hrál za Seniora Changa link

Vercetti_88

video je fakt bomba, akorát co se týče obrázků, tak graficky to bude spíš průměr. na obrázku číslo 2 ty textury džín je jak z PS2, ale zase je fakt že True Crime neměl nikdy hezkou grafiku. pokud budou rušné ulice a hodně možností boje, tak mě to vynahradí lehkou nevzhlednost.

czDante92
czDante92 #PSMR

k.u.k.i - no hlavně to že v jeho filmech se téměř vůbec nebojuje a tak o 800% víc střílí [s14] A pokud si pamatuju, tak honičku snad neudělal ani jednu a pokud ano, tak byla až na vedlejší koleji Přirovnal bych to spíš k filmům Jet(a?) Li nebo Donnieho Yena. S Johnem Woo to spojuje jen to že to je asijský akčňák. A samozřejmě beru jeho pravou, asijskou tvorbu, jako Hard Boiled nebo Killer, na ty hollywoodský výplachy typu Operace: Zlomený Šíp neberu zřetel.

eeeee - ale to je zase jiný druh realističnosti, ten druh co ovlivňuje hratelnost. Systém lékárniček taky není vrchol skutečnosti a kdybys zemřel po jedný ráně, tak by to zas nikoho nebavilo. Piplat se v tom jako v MGS3 bylo celkem uvěřitelné, ale vem si kolikrát tě ve FPS trefí. Ale brutalita, ta hratelnost nijak neovlivňuje. Kdybych ji měl k něčemu přirovnat, tak to byla jedna z věcí, která mě srala na BLACKu. Vývojáři věnovali každé zbrani obrovskou péči, byl na nich vidět každý škrábanec, ale že se do AK-47 vešlo 60 nábojů a do M16 dokonce 90, to sem nemohl přenést přes srdce. Stejně jako nemožnost se podívat přes mířidla (pouze přiblížit zaměřovač) nebo právě ta chybějící krev.

eeeee
eeeee #můj názor

Brutalita neni realita a hry uz vubec ne, vzdyt se nekdy na ty hry podivej, treba na autoheal, co je na tom realistickeho? O realitu nikomu ve hrach nejde. Ty hry jdou na ruku primitivum, jak autohealem, tak tou brutalitou.

A na druhou stranu, kdyz hraju fps jako treba counter straik nebo medern combat (at zustanu u konzoli) tak k tomu zadnou brutalitu nepotrebuju a presto to jsou skvele hry, ktere se daji hrat hodiny a hodiny.

k.u.k.i
k.u.k.i #ou jééé

czDante92: a kde jinde? Jeho kung-fu filmy ale i filmy zbesilich prestrelek a automobilovych honicek k te hre sedi a jeste ke vsemu v hong kongu. Parada, proto kdo jiny nez pan John Woo! :)

czDante92
czDante92 #PSMR

k.u.k.i - nezlob se na mně, ale John Woo je úplně někde jinde...

eeeee - protože brutalita = realističnost. Tam kde se střílí, tam teče krev. Já si rád zahraju nenásilné hry (poslední dobou jsem hodně hrál například Plants vs. Zombies nebo Little Big Planet) ale když ve FPS střeli z půl metru nepřítele do hlavy brokovnicí a on se sesune na zem jen tak aby se neřeklo, tak je něco špatně.

eeeee
eeeee #můj názor

Posledni dobou nad cim dsl tim vic lakaji na brutalitu ve hrach, proc? Ja o zsdnou extremni brutalotu nestojim ani ve filmech, natoz ve hrach, nejsem uchyl. A verim, ze tak je to u vetsiny inteligentnich hracu. Znamena to, ze hrani her se stava domenou primitivu, kteri se stavaji cilovou skupinou, na ktery se zameri komercni trh? Jako jo, neustale zjednodusovani her tomu nasvedcuje, staci se podivat, jak chteji zmrzacit remake ufo enemy unknown. Je to proto, ze pocet intelágentnich hracu se snizuje, nebo jestejny, ale roste rychle masa primitivnich hracu? Na kazdy pad je to smutny vyvoj, kdyz hry musi lakat na takove veci.

k.u.k.i
k.u.k.i #ou jééé

Super! takovou hru si necham fakt libit a ten bojovy system ala John Woo, parada :)

WarNex

Škoda, já se tak těšil na návrat Kane a Lynche. Ale což, snad se teda dočkám v co nejvíce krátkou dobu. :D

Highwalker

Na tohle se opravdu tesim!At zijou nasilne hry!!:DSquare Enix umi!

tomas447

na traileru si dali záležet,za tyhle kousky by se nemusela stydět leckterá filmová studia

reklatonicek

Naprosto skvělá novinka a ještě lepší teaser. Jasná koupě.

redfire
redfire #Objection!

to vypadá skvěle [s7]

depeche360
depeche360 #R*GTAV*

Yeah....konecne[s7]

ApsidalTill
ApsidalTill #One/U/PS4

nádherné promo... JP škola..