Spector: Než dělat lineární hru, to raději skončím s vývojem her

novinka  7
Martin Šmíd, 18. 2. 2011 9:15
Warren Spector (Deus Ex a Epic Mickey) je znám jako člověk, který rád vypráví zajímavé příběhy a libuje si v nelineárních hrách, kde má hráč možnost se rozhodnout, jak je projít. V posledních letech ale hráči volají spíše po lineárním zážitku s tunou naskriptovaných situací, jak ostatně ukazují hry jako Call of Duty, Medal of Honor a další. Warren Spector se tak nyní nechal slyšet, že pokud by měl v budoucnu dělat pouze lineární hry, tak raději skončí. „Mám negativní postoj na práci na lineární hře, která hráčům nenabízí volbu s důsledky. Jestli někdo v budoucnu přijde a řekne, že nemůžu pracovat na nelineárních hrách, tak skončím,“ řekl magazínu GameInformer Warren Spector. Jaké máte rádi vy hry? Dáváte přednost lineárním hrám nebo máte rádi ty, které vás nevedou za ručičku?
Zdroj: vg247

Disney Epic Mickey

wii
Disney Interactive Studios, Junction Point
Datum vydání hry:
30. 11. 2010
KARTA HRY
8/10

Komentáře