Spector: Než dělat lineární hru, to raději skončím s vývojem her
novinka•pátek 18. února 2011•Martin Šmíd•

Zdroj: Disney Interactive Studios
REKLAMA
REKLAMA
Tvoje reakce na článek
Galerie












Reklama























novinka
Netflix oznámil nákup společnosti Warner Bros., akvizice vyjde na téměř 83 miliard dolarů
recenze
Project Motor Racing
novinka
Prince of Persia: The Sands of Time Remake na TGA nebude, ukáže se ovšem Resident Evil Requiem
novinka
Oznámena vesmírná samurajská hra SOL Shogunate
fórum
Think before you sleep
novinka
Střílečka POSTAL: Bullet Paradise byla zrušena, pouhé dva dny po svém oznámení
novinka
Oznámena strategická hra Total War: MEDIEVAL III, vyjde i pro konzole
novinka
Retro-futuristická akční plošinovka REPLACED má po několika odkladech datum vydání
fórum
Gran Turismo 7
novinka
Oznámena akční závodní hra Carmageddon: Rogue Shift, vyjde začátkem příštího roku
Komentáře (7)
kdyz je hra dobre udelana.. je dobra takova i takova... ale musi to byt proste dobre udelane.. GTA... bo treba Dead Space... oboji super..
Zajimavej nazor,ja mam teda radsi nelinearni hry,kde se muzu rozhodovat
wita22 jj FC2 byla chyba tech nahore ono by se to dalo udelat aby to nebyla nuda ale to by se muselo chtit staci tam dat vic interaktivniho prostredi vic zivota... v FC2 sem trpel krom malarky aj pocitem samoty a nic se kolem me nedelo krom toho ze obcas clovek uslysel zaskripani kol a nasledne strelbu a to se opakovalo dokola kdyby tam bylo vic stealth prvku [s6] pro me odflakle... prostor jak hajzl 2 zvirata a nic se tam nedelo [s11] jedine plus byl ten EDITOR
pokud je dobrej pribeh linearu si nevsimam ale chce to aj MOZNOST VOLBY pro znovu rozehrati
Vseho s mirou,,linearita omezuje hrace a nelinearni hra rozmnelnuje pribeh
Final fantasy XIII byl linearni, ale suuuper (pro me nejlepsi ze vsech dilu).
otevřený svět ve far cry2 mě šíleně nudil zlatá linearka alá kz2
Než dělat lineární hru, to raději skončím timhle by se mel ridit kazdy palec nahoru uz bylo dost primo caarek[s6]