Konzolista.cz

Sony odstranila Cyberpunk 2077 z PlayStation Store, všem hráčům nabídne vrácení peněz

novinkapátek 18. prosince 2020Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Sony odstranila Cyberpunk 2077 z PlayStation Store, všem hráčům nabídne vrácení peněz
Týden po vydání akční RPG hry Cyberpunk 2077 studia CD Projekt RED má kauza kolem katastrofálního stavu hry nečekanou dohru. Společnost Sony Interactive Entertainment před malou chvilkou na své oficiální stránce oznámila, že stahuje hru Cyberpunk 2077 z obchodu PlayStation Store a až do odvolání ji nebude nabízet, navíc všem hráčům nabídne vrácení peněz. „Usilujeme, aby byl každý zákazník maximálně spokojen, proto začneme nabízet všem hráčům plnou náhradu, kteří si hru Cyberpunk 2077 zakoupili prostřednictvím PlayStation Store. SIE také odstraňuje hru do odvolání z PlayStation Store. Vezměte prosím na vědomí, že dokončení vrácení peněz se může lišit v závislosti na vaší platební metodě i bance,“ stojí v oznámení společnosti Sony. O vrácení peněz můžete požádat na podpoře PlayStationu - https://www.playstation.com/en-us/cyberpunk-2077-refunds/ . Kdy se hra Cyberpunk 2077 znovu vrátí do prodeje, není zatím jasné. Pravděpodobně to bude až ve chvíli, kdy vývojáři vydají opravnou aktualizaci, která značně zlepší chod hry. Doufejme, že tahle kauza bude do budoucna velké ponaučení i pro ostatní vývojáře.

UPDATE: Studio CD Projekt RED vydalo na twitteru krátké prohlášení, v němž informuje o stažení hry z PlayStation Store. Zároveň slibuje, že hru bude v následujících týdnech podporovat a postupně vylepšovat, no a bude se i snažit, aby se v brzké době objevila znovu na PlayStation Store. Do té doby bude dostupná pouze v klasických obchodech. 

UPDATE 2: CD Projekt RED oznámil, že v současnosti neprobíhají jednání s Microsoftem o odstranění hry Cyberpunk 2077 z obchodů konzolí Xbox. 

Zdroj: Tisková zpráva
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (225)

Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
Herr Flick
Herr Flick #Kryptoboss

Pri takove sleve, by mi pokazena hra tolik nevadila :(

WHERESKILL
WHERESKILL #eSport rdy

uz nekomu vratili peníze ?? zda se mi ze delaji mrtvého brouka, zadny email nic ze by na tom pracovali nebo nejaka odezva ...

Kostej-cz
Kostej-cz #HORIZON

Petr : Tak me je jasne co te natom bavi , proto jsem to chtel koupit ...ale ...

A to ALE je prave problem ...

U me vznikl zajem tim ze cekam na PS5 , Cyberpunk mohl to cekani zkratit . Ale kdybych PS5 mel , priorita je Demons Souls a pak DMC 5 . A Cyberpunk by me ani nenapadl ...

Jo kdyby misto toho vysel Zaklinac tak tezko odolam ... Ale jak se rika vsechno spatny je na neco dobry a verim ze ted udelaji Zaklinace ciste pro nove konzole .

Tak ze tak za 4-5 let jim dam dalsi sanci ...

Kostej-cz
Kostej-cz #HORIZON

A Petr uz prozrel Zame skoda ...blbe je kdyz se zvoli hodne dobry namet na hru jenze to uvizne nekde za pochodu . Nevim ale asi nejvic mi z te rovnice vychazi ze pro CD to bylo velke sousto . Ono tyhle hry potrebuji mrte let prace . R* se stim tez drbe , ale jinak to nejde a pokud do toho tlaci hlavouni protoze vidi ten svuj graf s procentama tak zde je vysledek ... Zame skoda a kdyz to vidim rikam si vaz me si her jako Days Gone , Horizon , Tsushima ...Tam to neni dokonale ale ocividne ty studia stoji pevne nohama na zemi a moc dobre vi co se do hry vleze co ne a jak udelat funkcni celek .

Kainé
Kainé #A2
👍1

@monkey: Já osobně si myslím, že je to už genetický problém těch AAA her, tam je napojeno tolik investorů, reklamy a peněz obecně, že to z velké většiny překrývá tu radost z her samotných. Tady jde vidět v určitých aspektech, že chtěli více, ale prostě CDP je už obří korporát.

I proto vyloženě nemám rád Zaklínače 3, to je ta hra, kde přesně vidím ten zlom k obřímu korporátu. Tady to vodění za ručičku už vidíme v Zaklínači 3 a děje se to většinu herního času.

Osobně jsem si myslel, že CDP bude dělat hry krásné(což dělali i v minulosti), ale herně nebudou přístupné úplně všem, jak to bylo u prvních Zaklínačů. Nemyslím si, že by nás CDP něčím v budoucnu překvapil.

Přes to všechno mám Cyberpunk 2077 nakonec docela rád.

monkey
monkey #021
👍1

@A2:V tom je právě ten můj asi paradox.Ještě začátkem roku jsem moc to šílenství kolem Cyberpunku neřešil.Jednosuše mě to moc podle trailerů nezaujalo.Takový veselý líbivý barevný.Grafika a svět no prostě na první dobrou nic moc.Postupem roku mě však ten Hype zachytil.A že jako bomba ke konci roku.Dobře neměl to bejt Blade Runner ani Ghost in the shell prostě něco mezi a s tím že CD prostě šli jinou cestou.Dost informací k přečtení se vším smířenej,že si to užiju nakonec.Takže máme 10.12.neřeším chyby bugy atd-nekonečnej příběh.Dávám hl.linku a zpočátku mě to bere těším se co se z toho vyklube...no a jak říkáš mainstream a klasika.Jdi z bodu A do bodu B.Vyslechni bla bla rozhovor.Jed autíčkem do C a zase bla bala.Koukám spíš na film asi.A pozor změna pif paf scéna no střílečka na zahřátí no taková průměrná.Co z toho vyplívá.Jsem starej na takový hry,nebo mě to jednoduše nebere ?A nebo už ty AAA hry prostě nemusím ? Chci víc jakoby hrát a ne čučet na ty scrypty a cut scény.Mám stím problém už delší dobu,specielně u těch otevřených světů.Mladší to určo vnímaj jinak a dokážou si to užít.Ve svým žánru je to kapka v moři.Jen tak dál aspon si někdo všimne že něco jako žánr Cyber-punk a všeobecně sci-fi vůbec existuje.Stále je silně přehlíženej i zároven nedoceněnej.Tak na lepší časy :-)

Kainé
Kainé #A2

@monkey: Na té hře je výjimečná obří kampaň, možná i všechny ty lži okolo a pak samotný žánr cyberpunk, který je v podstatě ignorován v rámci AAA velký her a v rámci otevřených světů je to úplně první vlaštovka. Takže spoustu hráčů se na to těšilo jen kvůli žánru. Takže minimálně za tohle si CDP určitě respekt zaslouží, jelikož se pustili do žánru, který je mimo mainstream. Jen je obrovská škoda, že hra se bohužel hraje už jako ten klasický casual-mainstream a je šíleně lajnovaná a hráče doslova vodí za ručičku. Hra byla prezentovaná jako RPG revoluce a velká změna v rámci otevřených světu, teď už víme, že to byly jenom lži a hra je to úplně klasická mainstremovka.

Mě osobně to baví více než Zaklínač 3, ale je to prostě další open-world v krásném světě mého oblíbeného žánru cyberpunku. Popravdě mě hra neurazila a užil jsem si ji. Hodnotil bych něco kolem 7. Uvidím, nechám si to rozležet.

monkey
monkey #021
👍1

@johnyital:@A2:Soráč hoši,že se vám do toho míchám.Jen narážím na ten předešlej odkaz.Je to asi den co tenhle nenávistný nemlich ten samej protest byl i u článku na Seznam.cz a plno jiných :-DKonzolisti jsou tupci a blbci co měli počítat,že to na starejch křápech nedaj...tak asi tak a podobně.Nadřazená rasa ? Nebo ego v tom smyslu,jsem PCčkář a kdo je víc.Prostě síla.A ty zásadní věci jak k tomu přistupovali ti pověstní nahoře ve vedení to vlastně nic neznamená v zásadě.Jenom ti pitomci a jsou dotčení poněvadž jim to jejich konzolička neutáhne.Ignorování faktů.Trošku objektivity a pak ještě jedna věc co jim asi nic neříká-empatie.Nic v podstatě nemám jen,co je na Cyberpunku vlastně tak vyjimečnýho ? :-)

johnyital
johnyital #Au Rat
👍2

@A2: pro zasmání by byl, kdyby byl ojedinělý. Četl jsem jich v tomhle stylu vícero, tenhle jsem dal za všechny.Ono i jindy častá a neustále opakovaná pohádka PC hráčů o jejich nadřazené inteligenci, protože přeci "umí štelovat" vypadá pak v přímém přenosu právě takhle. Článek o žalobě investorů a myš zuří kvůli konzolistům. A opravdu, opravdu se zlobí.:-)

Kainé
Kainé #A2
👍2

@johnyital: tak ta omezenost, která srší z toho prvního příspěvků na Vortexu, je spíše k pousmání. Na druhou stranu mě děsí, jak dnešní mládež je naprosto stupidní, stádovitá, snadno ovlivnitelná, bez využití kritického myšlení.

Samozřejmě i ten největší fanboy by měl vidět jasné manipulace, lži, fabulace ohledně této hry na všech platformách. Že jsou to schopni ignorovat a ještě to omlouvat, značí o totální zahleděnosti a hlouposti.

Jako fanoušek FS třeba vidím v menší míře to samé u Dark Souls II, kde nám slibovali úplně jinou grafickou hru a ve finále jsme dostali na všech platformách grafiku horší než u jedničky. Taky obří kritika fanoušků na hru dle mého měla pozitivní vliv na FS a vznikly hry jako Bloodborne či Sekiro. Takže kritika nemusí byt od věci. Je s podivem, že Dark Souls II má do teď jedno z nejlepších hodnocení na MT ze všech her od FS a to 91%.

johnyital
johnyital #Au Rat
👍2

@NIKTO KAZDY: já ale tak úplně neřeším osud CDPR.Jen jsem řekl, že myši začínají jejich problémy(CDPR), za které si mohou čistě sami, svádět drze a sprostě na nás konzolisty. A pak to, že stejně jako u KCD pravděpodobně, byla verze pro PS4 někde na pokraji zájmu a že je klidně možné, že pokud někdo tu verzi PS4 pustil a zhrozil se, pravděpodobně, možná, skončil svázaný ve skříni nějakého managera, kterému to přišel říct.edit. tady jeden příklad myši úplně se zalykající nenávistí, hned pod tím článkem:link

NIKTO KAZDY
NIKTO KAZDY #klamosony
👍1

@johnyital: mozno si ani neni daleko odpravdy a moznost ze to studio zabali a zbankrotuje ,ze prestanu cyberpunk ako hru podporovat a hodia na nu bobek takze ludom naozaj ostanu len bezcenne placky v rukach ci subory v pocitacoch a konzolach a online,multiplayer,nove rozsirenia hry budu moct mat leda tak vo svojich predstavach ...tak takato moznost je cim dalej realnejsia.cast ludi bude spokojna ze studio dostali na kolena a ho polozili lebo si to zasluzia a cast ludi bude oplakavat ze sa im rozpadol sen.ale vsetci si zas najdu cestu k osvedcenim titulom call of duty,fortine,assain ............pac nove veci vznikaju naozaj tazko.strach nvestorov dokaze viazat hodne tazke uzly.

sam musis uznat ze take tlaky ake preziva cdpr nezazilo snad ziadne studio.napriek tomu ze vydali vynimocnu hru ,ktora bola vynimocne nepripravena vsetci sa spravaju ako keby im nechceli dat ani len sancu na napravu.akcie klesli naozaj rapidne po tej masazi v mediach.to by mozna by nejak mozno ustali lenze.....

uz dve americke pravnicke firmy podali zaloby.firmy ktore nemaju s cdpr nic spolocne ale zastupuju paradoxne nie ludi co s hru kupili a boli poskodeny jej stavom ale akcionarov cdpr zato ze poklesli akcie na trhu koli tejto kauze.a hoci tie akcie zacali zas svizne rast a je dokonca predpoklad ze kludne mozu presiahnut aj povodne hodnoty tak to zjavne nikoho nezaujima.

financny zraloci ucitili krv vo vode a pokial vyhraju mozu zasadit cdpr posledny smrtelny uder z ktoreho sa uz nezobudia.tak teste sa ludia spravodlivost mozna zvitazi a budeme moct jasat.fortine nas nesklame nikda.

johnyital
johnyital #Au Rat
👍1

Bacha hoši, ultramyši mají novou mantru. Když tohle CDPR neustojí, je to vina ubrečených konzolistů. Oni prý mají všichni na svých nadupaných nadstrojích vše v pořádku , jen ti zasraní konzolisti asi způsobí, že půjdou žebrotou.Tak já věděl vždycky, že myši maj dost, ale až takhle.edit: četl jsem to jinde, ne tady....edit2: a ještě něco. Nikdo tomu studiu nedržel pistoli u hlavy při tom, když oznamovali tu hru na konzoli, které už tady všichni pohrdavě říkáte stará , (přestože jste ještě v létě ani neviděli obrázek té nové, což je prostě směšné a vlastně i trapné, páč mnozí a mnozí ji zcela nedobrovolně na tom obrázku mají stále), tak ta hra měla alespoň běžet dle standardů na které jsou majitelé té dané platformy za svoje prachy zvyklí. Takže takové to myší naznačování, že to mohli konzolisti čekat, co by chtěli na nevýkonném železe , je nejen úplně irelevantní ale až úplně blbý, protože není důvod, aby, když to bylo na tu platformu oznámeno a hlavně prodávano, aby to alespoň bylo technicky v pořádku. Což není, že. Obsah hry a jeho kvalita je už spíše subjektivní záležitost.Že se v celém CDPR nenašlo deset, co deset, pět posraných člověko hodin na to, aby alespoň někdo tu hru pustil na PS4 vcelku,(což se pravděpodobně stalo i u KCD:-)) je jejich chyba, nebo dokonce záměrná lež, ale v žádném případě chyba konzolistů nebo dané konzole a už vůbec ten problém nespočívá v jakési neochotě konzolistů cosi štelovat a proto si to zaslouží. To jsou úplně trapný myší kecy a vůbec s tím nesouvisí.Co jejich chyba je, že nedávaj pozor na náznaky a vyhoděj prachy, ale to už je jiná záležitost a písnička zase.

Backby

@Wolverine_N7: Také nic, o refundaci jsem požádal v pátek ráno, ani e-mail s potvrzením nepřišel a to jsem zkusil 3x.

Wolverine_N7

Zdravím chci se zeptat jestli už někomu Sony vrátila peníze na PS store.

stillalive
👍1

Nátlak, byrokracie a nekomunikace, to je podstatou vzniklé situace. Výsledky jsou vždy takovéto, do té či oné míry, když se v tvůrčím světě vyloženě lpí na nesmyslu "stihni to dokončit do tohoto datumu". Můžete to obhajovat jak chcete, mně zajímají pouze výsledky a když ty výsledky nejsou, není o čem diskutovat. Vždy se u tohoto typu problému bude vše řešit dokončováním formou aktualizací po vydání, ať už větších, či menších problémů, nebo zbytečnými ústupky ve formě "tohle a tohle, no chceme to tam, ale musíme to vyškrtnout, nestíháme". Prostě takhle ne. Proč asi Rockstar zaměřuje veškerý vývoj svých videoher právě v první řadě na konzole a až pak na PC? Důvodem, úplně zjednodušeně řečeno, je vyhnout se přesně tomu všemu, co potkalo Cyberpunk 2077. Na PC ta hra ještě jakš takš jede a i tam je optimalizace natolik mizerná, že vám prakticky na ultra všech možností nebudou stačit ani letošní top modely grafických karet, které jsou navíc nedostatkovým zbožím. Když vidím jak tohle dopadlo, a jak šlape Red Dead Redption 2 a jak zatraceně dobře se hýbe a vypadá celá hra, uvědomuji si, jak moc jsem naivně přeceňoval CD Project a jak často nedostatečně jsem doceňoval hry od Rockstar. A to jsem nebyl nebyl nikdy jejich fanouškem. To až jejich Max Payne, který dokonale ukojil mé představy o opravdu akční, filmově střižené střílečce. A fungovala ta hra prostě parádně na PS3, kde jsem to hrál. Až Cyberpunk 2077 opravdu dokončí, začnu se tím teprve zabývat. Pro mě hra, která ještě nevyšla. Počkám si, to je to nejmenší.

XSPY

Co myslíte nakolik je reálné , že za stav mohou termíny dotací které CDP muselo plnit ? ....Spousta lidí o tom spekuluje ale vyjádření CDP zatím žádné .Nějak nevidím přes samé úklony a omlouvání ten popel na hlavě zaintersovaných ...

stillalive
👍2
👎1

Miluju obecně filmové umění a obzvláště, když se tento tvůrčí přístup aplikuje ve videohrách. Proto jsem si cestu ke hrám našel právě skrze hry, které rozehráli na obrazovce úžasné scény, příběh, jehož způsob vyjádření byl hudebně a obrazně klíčovým. Musíte postavit scénu, prostředí, kde se bude celé divadlo odehrávat. Final Fantasy hry zejména ještě od týmu Sakaguchi, Uematsu, Nomura a další významné osobnosti, jejichž cit, um a rostoucí zkušenosti dokázali společně rozehrát úchvatné divadlo na jednom namalovaném obrazu s postavičkami, které dohromady s hudbou vyprávěli na události bohatý děj, plný především humoru. Dramatické situace se střídají a prolínají s humorem a funguje to natolik dobře, že člověk rozhodně nemá šanci se začít nudit monotónností, která je pro spoustu jiné herní produkce příznačná. Když tu hru člověk hraje, ať už třebas FFVI, IX, VII, Tactics, uvědomí si, že způsob, jakým se vše odehrává má velmi, velmi blízko právě divadelním scénám a jejich výrazu. I tam, kde jsou FMV, které jediné představují filmový výraz, je většina hry divadelní hra. Proč to tady a teď vytahuju? Protože jsem si uvědomil, že tohle je něco, co vlastně u Cyberpunku 2077 citelně postrádám. Konkrétně mluvím o tom, že v Cyberpunku 2077 nejsou filmové střihové scény. Vše se děje z pohledu první osoby, prostě všechno a to mi vadí. Úplně se tím vypařila komplexnost a umění práce s kamerou a střihem, různé záběry, různé kompozice, různý pohyb s kamerou po scéně je něčím, co zmocňuje celou dramaturgii, dodává ji širší a komplexnější význam. I jeden statický, mistrovský záběr, může klidně sledovat dobře napsanou a rozehranou scénu způsobem, kompozičně tak, aby to se scénou a záměrem jejího vyznění spolupracovalo. Chápu, jaký měli tvůrci záměr, vtažení do situace z pohledu očí, konzistence tohoto pocitu, ničím nepřerušená, já osobně to však vidím jako mrhání potenciálem. Toť k tomu designu. Co se nefunkčnosti hry týče po technické stránce, to je prostě katastrofa! Než aby aspoň ty konzolové verze prostě odložili z důvodu nutnosti vyladění, radši to stůj co stůj vydají dle termínu i když je hra ve stavu, že Day One Skyrim na konzolích byl ve srovnání s tím perfektně vyladěnou hrou a že ten měl bugů tolik, že k žádnému bugu nedocházelo jen na chvilku, naopak většinu času furt něco! Ale tohle? To je úplně jiná liga. Ještě letos jsem tu přesně o tomhle psal referáty. Jak tohle tlačení na termíny ničí tvorbu samotnou. Rozhodně je nutné nějaký termín stanovit, což však současně NEznamená vydat hru na den, i když se jí nestihlo dokončit, doladit. Prostě v tomhle, dokud nebudou obecně hráči ochotní vůči vývojářům, budou vždy právě hráči spoluzodpovední za to, že se vydávají hry nedoladěné, nebo do větší míry rozbité. Tlak na vývojáře a jejich většinou přirozená ambice hráče spíš potěšit, ale nezklamal souvisí právě často s datem vydání. Nikdo nemá rád odklady, protože prostě ještě není hotovo, ale to neznamená, že se hráči budou ihned uchylovat k emocionálním výbuchům a výhrůžkám, nadávkám. Tak je vám lidí dobře? Mně tak nepřipadá. Všichni co teď nadávají na vývojáře, jako sorry pánové "shut the fu*k up!!!". Všichni si zároveň za to můžete sami. Chtěli jste to hrát teď, tady to máte. Nebyli jste ochotní vývojáře spíše uklidnit a poskytnout jim více potřebného prostoru k dokončení bez kolektivních blitek na jejich adresu? Ty konzolové verze potřebovali prostě daleko více času. Holt vzhledem ke komplexnosti a složitosti fungování celého programu nestačilo na 7 let staré systémy udělat port z PC. Bylo potřeba mnohem víc, prakticky celý design předělat ku možnostem těchto starých HW. Tohle prostě není TLOUII, kde se náročnost programu zcela liší už samotným designem a fungováním hry. Kolik let hrajete hry, že tyhle základní věci kolem vývoje her nerespektujete? A vývojáři měli raději prostě přiznat hráčům, jak se věci mají a ušetřili by sobě a všem tohle všechno, teda krom těch emocí, ono rozhořčení by tam pořád bylo, ale bylo by to jenom to, všichni by si se skřípáním zubů o rok počkali, ale dostali by doprčic funkční hru, rozhořčení by se rozplynulo ve spokojenosti. Vždycky to tak je, když hra Opravdu Povede, i několik let odkladů je najednou tatam. Tady prostě musí na obou stranách dojít ke změnám v přístupu, pokud tomuto rozmáhajícímu trendu má být jednou konec.

StepoBella
StepoBella #Guardian
👎2
👍1

Njn.. Ja jen říkám, že i takové monstrum, jako je sestava z i9 a RTX 3070 nedokáže dělat zázraky. A samozřejmě že věřím že za to HW nemůže. Ono je to prostě o té zprasené optimalizaci.

slanecek
slanecek #SHODAN
👍2

@StepoBella: U PC hodně záleží na nastavení. Jsou tam parametry, které při zapnutí sníží fps pod 60, ale reálně nemají vliv na kvalitu grafiky (DF o tom natočilo reportáž). Pár streamerů to streamovalo s 3080 ve 1440p a měli tam přes 100 fps. To nastavení je sviňa :)

StepoBella
StepoBella #Guardian
👎5
👍2

Třeba já hned zrušil po zjištění v jakém stavu hra je, objednávku.. A radši jsem vzal Ghost of Tsushima.Koukal jsem na stream z PC CP2077, ani na sestavě s i9 a RTX 3070 to nejelo svižně. A snižovalo se na kvalitě grafického zpracování.. Takže kecy, že to na PC jede dobře jsou lež. Každopádně na konzolích je to tragické. To prostě není výkonem, ale lajdáckým přístupem CDPR

Draken
👍1

@Guru44: Vidím to stejně akorát že ještě nemám PS5, ale taky se od toho nemůžu odtrhnout, hru si vychutnávám zatím na PC, kde mi šlape slušně, je to něco zase nového a neokoukaného co mi přišlo zatraceně k chuti, hodnotím 9/10 díky glitchum, jinak za mě desítková hra jak vyšitá.

Kainé
Kainé #A2

@Exik: zrcadlo? Já CP2077 hraji, tak raději mlc.

LukasX
LukasX #…
👍2
👎2

@mnaca: to je dobre. Jen at jim daj bidu. Kdyby radsi makali, ale oni si daj vanocni pauzicku vycuranci. Slibovali prvni posledni a vydaj sunt.

Exik
Exik #9.2 > 12

A2: :D ani nevidíš že jsem ti akorát nastavil zrcadlo. Jinak nikam svůj názor o Nier necpu, zato ty tu bleješ denně X krát na všechny možné hry co jsi nehrál. Až teď ses uráčil stáhnout Geforce Now abys nám jakože ukázal že hejtuješ oprávněně... chjo. Nier si nech, mě ta hra nezajímá.

kolecko

Mám za sebou první cca 3 hodiny na PS5...Jednou se mi stalo, že jsem umřel při chůzi ze schodů. Hra asi situaci vyhodnotila jako pád. Na podruhé jsem sešel bez újmy.

Bugy jako mrtvola s levitujícíma rukama, nohama, ve skriptované scéně postava projde skříní nebo má rozmazané textury kolem hlavy budu brát "standard".

Celkové pocity zatím rozpačité.Město opravdu působí trochu prázdně na kyberpunk žánr.

Uvidíme jak to bude dál...

Kainé
Kainé #A2
👍5
👎2

@Exik: tady jsi mě soudil, že jsem prý nehrál CP2077 a Nier:Automatu nazveš "úchylárnou" ze screenshotu. Víš, jak hloupě zníš?

Nier:Automata má jeden z nejhlubších příběhu, co ve hrách vůbec vzniklo. Byl bych nadšen, kdyby CP2077 mělo alespoň 1/4 hloubky Automaty. To je jedno. Rozšiř si obzory.

Macek_7
Macek_7 #🍕🎮💪😴♻️
👍5

Ze se to nekomu nelibi je naprosto v pořádku ale tlačit tady něco vy smyslu že kdokoliv koho to bavi a je spokojen je trapnej a neco si nalhava protože si dovolil u hry bavit....tak to je trosku na hlavu. Stejně tak vše hře vyčítat jak kdyby nic nedělala dobře. Stal se z toho hon na čarodějnice.

Exik
Exik #9.2 > 12
👍5

BarackObama: Spíš furt stejná pisnička na téma obsah, to je to poslední co hře vytknout. Ale OK beru že subjektivně se ti to nelíbí. Alespoň to napíšeš normálně :D

A2: Teda furt váhám jestli na tebe ještě reagovat :D Odyssey bylo něco nového, Assasiny to posunulo a bavil jsem se, 10 zaslouženě, další díly opět kopírka, ty hodnotím mnohem níže. ReCore trpělo hlavně na načítací časy a to byl hlavní důvod proč to recenzenti strhali. Kachlo to kvůli tomu ani nedohrál. Já jel až po opravě a dal 8. Třeba se zblázni. Tobě se líbí (za mě) úchylný Nier Automata. Koukal jsem na různé streamy, screeny, ale ne prostě, fakt to nechci hrát. Jenže proč bych měl furt někomu psát jaká je to hovadina a že to hrají jen úchylové to nevím. Když se ti něco nelíbí nebo tě nezajímá, tak se tomu snad nevěnuj ne? Nebo co to je za masochismus :D

z4chy
z4chy #XSX

Odehrano 23 hodin a zadny zasek nebo dokonce pad hry. Holt to nemate hrat na kalkulackach id Sony. Vlastne nechapu ani ty co nadavaji na obsah, ti to snad ani nehrali ze dokazou mlet takove kecy. No nic jdu pokracovat a bavit se jednou z nejlepsich her.

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články