S.T.A.L.K.E.R. 2 bude postaven na Unreal enginu


novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Oznámena akční hra Gang of Dragon od tvůrce série Yakuza
Komentáře (27)
Hlavně aby to vyšlo. A vyšlo v hratelném stavu.
Jsem zvědav, S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl jsem projel asi 2x a bylo to super. Z upírů mám vítr doteď Co se týče herního engine, není se co divit. Unreal je prověřený, multiplatformní a dost už zavedený, tzn. že pro ukrajinské studio bude hlavně finančně dostupný. Já bych si taky přál, aby S.T.A.L.K.E.R. 2 běžel například, dle mého názoru aktuálně, na Snowdropu, který si myslím, že na open world je prostě skvělý, ale ty částky za licenci nebo prostě ať už to bude licenční záležitost, je asi někde jinde. Já hlavně doufám, že místo toho, aby se dohadovalo na čem to vůbec pojede a jestli to bude průser, že hra opravdu vyjde v roce 2021. Těch odkladů už bylo moc a myslím si, že to je poslední možný termín, než o to ztratí definitivní zájem i fanoušci série.
Ja verim teda tomu, ze prave to jak je hra zabugovana a jak je kvalitni, je jenom o schopnosti vyvojaru. Unreal asi nebude nejrozsirenejsi engine jen tak pro nic za nic. O tom uz logicky svedci fakt, ze nektery hry jsou v tom samem enginu katastrofa jine zase patri mezi herni klenoty.
To jak hra vypada vychazi prave z enginu takze...
Effa : Sak prave to resime jak moc je dobry ten Unreal engine ...Ja tomu prdlacku rozumim , ale preci dobry engine musi mit vliv na hru . Jasne ze jde hlavne o praci vyvojaru , ale stejne jesi engine dela problemy tak se to musi promitnout i ve hre ...
JEDImfp pise ze jde o penize a licenci ...Asi jo , ale kdyz se predstavuje engine , tak se ukazuje jak zvlada kov , drevo , vodu a dalsi veci treba oblicej ... Nevim , ale me se nezda ze treba Horizon Zero Dawn a Death Stranding by tak vypadaly na Unrealu ...
By me to zajmalo jak to presne je a jaky vlastne ma vliv engine na finalni podobu hry ...
@Osiris: vsak oni pracuji ale je to zacarovany kruh.rozhovor je zajimavy protoze tyhle informace o vyvoji se nikde nedoctes a Eaugon uz tam davno nepracuje,dela na dying light 2.zrovna dneska me zabil divny bug.autem jsem najel do pokacenych stromu ktery normalne projdes jako nic ale auto vybouchlo.poucim se a priste uz si dam pozor,stromy radsi objedu
@JEDImfp: Zrovna vývojáři DayZ by neměli dávat rozhovory, ale raději pracovat hře samotné.
@geclik: ano můžou, UE je engine ktery muzes ohýbat jak potrebujes. A ano o tomhle něco vim protoze v UE pracuju ty chytroline. Ono kdyz o tom víš hovno tak se nevyjadruj.
@kostej: prave ze to je jen to srdce. Neříkám ze to je snadný a levný ale to jádro se da hodne modifikovat. Záleží tedy jen na tom jak se k tomu dane studio postaví. Proto nejde říct UE je bugfest. Každy engine ma svém plus a své minus a diky tomu kolik lidi dela na UE (co si budeme povídat je to diky fortnite ze ma Epic peníze) tak žtreba za posledni rok maji 4 velké release.
@Kostej-cz: proc si studia delaji vlastni engine? na tuto otazku odpovedel krasne byvaly sef dayz.protoze jde o penize a licencovanim enginu se studio pripravuje o procenta z prodeje coz neni malo.prave proto si studia pokud na to maji zdroje vytvari vlastni engine.tady je o tom rozhovor 1:03:30 se pta na vyber enginu link treba penize z kamenych obchodu 6-7% dostane vyvojar,to je k smichu.30%steam,20%dane,25% 3rd party technologie a zbytek je tvuj.cely ten rozhovor je o vyvoji hry a je to zajimavy,takovy informace se jen tak nekde nedoctete.urcite zkouknout
edit: KCD (cryengine) jsem hral hned po vydani a byl to muj druhy (dayz) nejvetsi bug fest co jsem kdy hral.dobry tri mesice to bylo celkem nehratelny ale stejne jsem se nedokazal odlepit,dokonce jeden update na xboxu zpusoboval nahodny crash kazdych 10-30 minut coz bylo strasny.pokud ze me nemel byt alkoholik tak ulozit hru nebylo lehky.jenze tady stacilo hru odlozit a poradne otestovat,vime ze je tlacil cas.treba tenhle bug byl sileny link a opravenydalsim updatem.opet je videt ze je to lidsky faktor,nedostatecny testovani a zkusenosti.engine je jen nastroj,ten za nic nemuze
JEDImfp :
Hele mel Death Stranding ci Horizon Zero šnuru opravnych updatu ? Hral jsi Kingdom Come - bugfest , Days Gone - padani zvuku a dalsi kousky ...Mrte her na Unrealu se potom lata a opravuje , ono mit engine jeste neznamena ze se hodi na vsechno . Rozdeluje se narocnost hry a Unreal je zalostny na OW hry ...
Proc si teda studia vytvari svoje enginy ? Proc ztraci cas treba 3 roky praci na enginu a stoji jeto miliony dolaru ... Proc vse nebezi jen na Unrealu kdyz staci ? Odpoved je jasna ...
Kojima je velky vyvojar a zkusenosti ma obrovske a mel moznost vyberu a zvolil na OW hru Decima engine ...
Protoze presne vedel proc ...
@Kostej-cz: pokud si myslis ze ty hry nemaji bugy tak si blazen HZD link , DS link neni to o enginu ale o vyvojarich.da se rict ze kazda hra ma nejaky bugy a nekteri hraci na ne maji vetsi ci mensi smulu.treba ja si nemuzu stezovat na nejaky bugy v days gone nebo outer worlds ci gears4,prosel jsem to bez problemu.gears5 melo zabugovany ajchy a colectibles,verim ze uz je to opraveny
Presne tak Unreal je zakladni engine , pro studia co nemaji prostredky na vytvoreni vlastniho enginu . Unreal ve hrach dela same problemy od bugu , pres nestabilitu , sekani hry a dalsi ...Ty doby kdy to byl slusny engine jsou davno pryc ...Trpi nanem spousta her ale nejvic to mrzelo u Days Gone ...Nikdy jsem enginu na kterem bezi hra nevenoval pozornost az Guerrilla Games vytvorili Decima engine na kterem jede Horizon Zero Dawn a Death Stranding , pak jsem si uvedomil jak je dulezite pro hru kvalitni engine .
Effa : Ty jsi vklidiu mas razne komentare to se mi libi ,ale tady jde pouze jen o zakladni engine ktery prinasi jen probkemy ... Ver ze engine je srdce hry ...
Jak už jsem zmínil výše, Metro Exodus má daleko otevřenější lokace a jde tedy i svým způsobem o takovou poloviční open world hru. Tím pádem je těžké odhadovat, jak dlouho vám bude průchod trvat. Já jsem hlavní příběhovou linku na střední obtížnost s několika postranními úkoly dohrál za nějakých dvacet hodin, což je určitě solidní čas na příběhovou akční hru. Navíc určitě se vyplatí následně vše dát znovu, a to rovnou ze dvou důvodů. Prvním je samozřejmě splnění všech úkolů a zároveň průzkum samotného světa, který má řadu tajemství, které fanoušci určitě budou chtít odhalit – můžete sbírat pásky a různé další sběratelské předměty. Druhým důvodem je skutečnost, že svým jednáním ovlivňujete osudy několika vedlejších postav, takže ve svých rukou máte, jestli přežijí nebo ne. Příběh se tak může částečně odehrávat jinak, a právě vyzkoušení jiné cesty je určitě slušným lákadlem do opakovaného hraní. Docela mi bylo líto, když jsem o nějakou postavu z vlaku přišel, protože jsem si k nim udělal během hraní pěkný vztah, takže určitě si dám vše znovu a pokusím se je zachránit.
Dále viz zdejší recenze, jelito.
@Robitus: jasne ze hral,ty screeny jsou moje z roku 2008.nejsou nahodou RPG hry kde se vase postava zlepsuje? klasicky strom dovednosti,.... a open world to proste neni,jsou tu nahravaci obrazovky mezi lokacema a nektery nejsou ani moc velky a nemuzes si jit kam chces coz v open world hrach ano.treba ta lokace pred prypjati jak jdes po silnici to je vylozene tunel,nebo u ty polni laboratore to je taky dost maly a pak musis zase zpet na tu druhou lokaci.ten prostor k pohybu je tu celkem omezeny.pokud jde o strelivo tak jsem nemel problem a strelba byla primarni vec v tyhle hre,pro me je to predevsim FPS strilecka.prave ze ty zbrane tam jsou super - AS VAL + 20kovy zasobnik jsem mel nejradeji,dva nebo tri druhy streliva ted nevim presne.taky vim ze v originale nebyla dvouhlavnovka (dlouha lovecka),auta a par mutantu.komunita to vytahla a pak se pridelavalo i spousty novyho obsahu
Tady je zase každý chytrý jak rádio, já se těším a na Unreal Enginu jsem si užil spoustu mých velkých oblíbených titulů...
Jsi magor? Aha, uz vim kam te mam zaradit, ze jsi se neprojevil driv ty vole, mulťáček tupáček, no jo:).
@JEDImfp: hrál jsi to někdy? Asi ne. Pokud se můžeš pohybovat samovolně po mapě a postupem můžeš navštívit jakoukoliv lokaci, i když je některá nedostupná kvůli vybavení, a přitom se můžeš kdykoliv vrátit, tak je to OW hra.Hra má možná nahrávací obrazovky mezi určitými lokacemi ale to nic neznamená. V té době nebyly na takové hry stroje jako dnes.
Jinak jestli fakt S.T.A.L.K.E.R něco je, tak je to rozhodně RPG.Navíc, jestli je něco co ve S.T.A.L.K.E.R. nevyhledáváš tak je to nějaká akce. Ve hře je kurevsky málo nábojů a tak pokud to jde tak nestřílíš.
Hry na U4 jsou dobré, ale většinou trpí špatnou optimalizací. Nikdo nepsal, že jsou na Unreal Enginu špatné hry.
GulaginCz ja za to nemůžu, že píšeš nesmysly a lžeš:-D
Komentář byl uzamčen
Příspěvek porušuje pravidla komunity.
@Robitus: RPG s otevrenym svetem? nerozumim. stalker neni rpg a otevreny svet to taky neni. fps strilecka v mensich nekolika lokacich,neni to tunel ale open taky ne. no a unreal negine 4 ma dobry hry treba jako days gone,outer worlds,gears4-5,hellblade,...link
2021? Tak to chci vidět
Asi logická volba, pro velké hry ideální, pro top grafiku taky. Uvidíme co s tím provedou vývojáři. Hlavně na konzolích. Opravdu bych si nerad koupil druhý Fallout 76 tentokrát ve východním provedení
Stalker na konzolích by byl luxusní. Dodnes vzpomínám na hrůzy ve střelcově úkrytu. :D
@geclik: a jaky engine by si doporučoval? Ono to neni o enginu ale o vyvojarich. Ale to je tedy takový kolorit, vyjadřovat se k něčemu čemu nerozumím.
Tak to si nechám líbit
@GulaginCZ: srovnávat RPG s obřím otevřeným světem s akční hrou může jenom jelito jako ty:-D JEDImfp no když říkáš, podle mě ty hry na Unreal enginu neběží na konzolích nějak skvěle.
tomu rikam spravna volba,pouzit osvedceny engine.prvni stalker je opravdova lahudka a dohral jsem to ani uz nevim kolikrat.hra vypada pekne i dnes link
Sem s tím. Kam se na to hrabe Metro.