Konzolista.cz

Autor původního Silent Hillu 2 je nadšený z remaku, nejvíce se mu líbí nová kamera

novinkapondělí 7. října 2024Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Autor původního Silent Hillu 2 je nadšený z remaku, nejvíce se mu líbí nová kamera
Hra Silent Hill 2 je od včerejška dostupná v předběném přístupu díky Deluxe edici. Ohlasy hráčů jsou zatím hodně nadšené, stejně jako o něco dříve herních novinářů. Kdo je ze hry nadšený, je také herní ředitel původní hry Masahashi Tsuboyama. Hlavně se mu líbí nová kamera. Ta je nyní umístěna za hráčem jako v jiných akčních adventurách ze třetí osoby. V původní hře byla spíše statická, což přinášelo řadu omezení. Na druhou stranu ale také kritizuje, jak je remake prezentován. Konami se dle jeho slov zaměřilo především na zdůrazňování, že hra běží ve 4K a můžete v ní mít bonusovou pokrývku hlavy, což ale dle něj nevystihuje přitažlivost samotné hry.

 „Myslím, že hodnota remaku spočívá v tom, že si ho může zahrát nová generace hráčů. Jako tvůrce z toho mám velkou radost. Je to už 23 let od vydání původní hry! I když neznáte originál, můžete si prostě užít remake takový, jaký je. To, jestli je dobrý nebo špatný, nemá na originál žádný vliv. Věc, kterou si všimneme hned, je změna kamery. Ta má výrazný dopad na mnoho aspektů, ať už jde o boj, design úrovní a tak dále. Ačkoliv dopad na příběh má menší, přináší velkou změnu v tom, jak se hra hraje,“ řekl Tsuboyama s tím, že nová kamera umožňuje přinést ještě více pohlcující zážitek. „Pohled přes rameno přispívá k pocitu realističnosti. Díky ní si opravdu chci vyzkoušet zahrát remake Silent Hillu 2."

Zdroj: TZ
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (8)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
ONE OFTHEBIGGEST
ONE OFTHEBIGGEST #KH 💖💖💖💖
😁2

@JimmyTulipan: Hej! můj milý fanoušku jsem velice rád, že mi posíláš soukromé zprávy, aby si mě upozornil na novinku ohledně kamery! za to ti velice děkuji! avšak, musím ti říct, že já jsem si nikdy nestěžoval na Kameru že je z pohledu třetí osoby, za mně to je dobrá věc a vůbec mě to neuráží. Je možná pravda, že jsem se dostatečně nevyjádřil ohledně kamery, ale žel doufal jsem, že to dost lidí pochopí, že jsem tím myslel cutscénové kamerové úhly/záběry, tak jak si režisér vybere atd.

Samozřejmě, aby si to pochopil tak si tu dáme jeden přiklad, co jsem tím myslel, takže dobré pro tebe a tvůj zájem. V MGS5 PP Kojima využívá cutscény, ve stylu že jsou na jeden záběr, díky tomu tvoří božské kamerové úhly a působí to jako ucelený film viz link pokud by Konami udělalo Remake a udělalo cutscény ve stylu, že se to bude jen přepínat na obličeje, nebo jen na okolí bez toho jednoho záběru, tak by to bylo prostě za mně dost na prd, protože tohle je žrádlo link (Spoilery pro Quiet, pokud to někdo nehrál) Doufám, že si rozumíme.

Jednoduše řečeno, OG vývojaři měli svůj režisérský styl který naznačoval, že Jamese někdo sledoval, Bloobeři to zahrabali a udělali klasické generické cutscény, kde se ani nezoomuje na případnou metaforu jako v OG.

Ještě bych dodal, že jsi mi ty poslal SZ, takže podle toho určuji, že jsi Ufňukanec pouze ty, protože nedokážeš respektovat jinačí názor, protože i kdybych to myslel, tak jak myslíš, stále mám svobodnou vůli si myslet co chci ale eeeeej to jsou jen detaily 😏✌️

Radek Suchy
Radek Suchy #PS5 Pro

@JimmyTulipan: Zrovna jsem myslel na to samé 😄😄

Abysswalker

@SilwerCZ & JimmyTulipan: To mi připomíná:

link

😁

JimmyTulipan
JimmyTulipan #DIVIZE_2
❤️1
😁1

kde je ten ufnukanec “one of the biggest?” 😂😂😂😂✌️ eeeej kamera sebrala silent hillu dusicku

SilwerCZ
😁6

Autor SH je nadseny z nove kamery..Odbornici na Konzolista.cz tvrdi, ze kamera sebrala silent hillu dusi😀😀😀😀

To nevymyslis😀

Starky
Starky #NaughtyGod
👍2

Nikdo tomu moc neveril, tlak tam musel byt obrovsky, ale je to dobre zvladnuta prace.

DoomSlayer
DoomSlayer #XSX/👽/PS5
👍2

Pecka, na tohle se těším😍

stillalive
👍3

Máme veeeeeelikaaaaanskou radost 😂

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články