Remake hry Silent Hill 2 by se mohl v brzké době dostat na další platformy

Nyní musíme čekat na oficiální potvrzení. To by mohlo přijít už v brzké době. Je ale otázka, jestli by hra pro další platformy vyšla ještě letos. Je klidně možné, že Konami počká až na začátek příštího roku, kdy se má v kinech objevit film Return to Silent Hill, jehož předlohou je právě Silent Hill 2.
Tvoje reakce na článek
Galerie
























Komentáře (9)
Já dohrál hned po vydání na základní PS5 naprosto bez problémů. Stejně tak před týdnem Cronos. Je pravda, že oboje jsem jel v Quality režimu ( zkoušel jsem i 60fps v obou případech a u SH2 mi tento režim přišel odladěnější než u Cronosu.) Jinak bych byl fakt spokojený, kdyby Bloober vydával jeden horor, každý rok, vždy na podzim. To by bylo fajn.
Nesedlo mi to, radši originál.
@stillalive: Tak to gratulace a jsem rád, že nejsem jedinej komu to tak trvá :D Já teprve Labyrinth začínám, ale tenhle rok už to určitě dohraju.
@Kainé: Takže od toho prostě dali ruce pryč, ať si to někdo v Konami po nich opraví? Takže každou další hru, když vydají s technickými chybami, které narušují hru v celém jejím rozsahu, následně nechají na Konami ať to opraví?
Koupili jsme tu hru za plnou cenu AAA titulu a tohle je tedy to jejich poděkování hráčům? Nechat tu hru i přes stížnosti rozbitou? Zajímalo by mě, v čem měli problém? Zjistili že s tím nedokáží hnout? Tak to prostě bez vysvětlení, proč to neopravili, prostě přešli jakože třeba že už to nikdo řešit nebude? Nechápu. Dostali zaplaceno za plně funkční produkt, který na výkonnější konzoli ještě degradovali bez jakékoliv nápravy a vyjádření. Jako zákazník rozbité věci nekupuju a pokud, tak za odpovídající cenu.
docela ostuda okolo té verze PS5 Pro.
Před čtyřmi měsíci tvrdili Poláci, že oprava je na cestě:
link
Nyní tvrdí, že už je to záležitost Konami:
link
Před pár hodinami jsem to teprve dohrál, po roce, ale po vydání jsem rovnou na jeden zátah dal celých 87% příběhu, takže jsem teď konečně dohrál zbytek. Asi v polovině Labyrintu jsem to odložil. Nicméně závěr už nic na mém absolutním hodnocení vůbec nezměnil. Dost mě ale vadí, že dosud neopravili žádný z technických problémů na PS5 Pro, stále trpí vizuální stránka extrémním šumem ve světlech a ve stínech a ve všech odrazech, dokonce se neustále objevují světelné artefakty v temných místech, úplně random se ve tmě objevují a mizí větší světlé fleky.
SHf ničím z toho netrpí až na pulzující stíny, které jsou zřetelné pouze v určitých scénách, především na vegetaci a potom ojedinělé, brutální záškuby ve snímkování. Jinak se jedná o suverénně nejlépe vypadající (včetně technického stavu) UE5 hru co jsem na konzolích hrál.
Nechápu proč se v Blooper nezaměřili na optimalizaci výrazné nestability v grafice, tady je to pulzování stínů několikrát horší než u SHf a k tomu všemu ty světla a neustálé záblesky bílých artefaktů, které u SHf nejsou vůbec. Proč neopravili špatnou implementaci PSSR. Proč ho vůbec použili, když viděli co jim z toho leze za výsledky? Nechápu. Když to dokázali vyřešit u SHf, musí to jít do výrazné míry potlačit i v SH2R. Jinak je to skvost. A to mluvím o 30fps grafickém režimu, v 60fps je to ještě o dost horší, to je v podstatě nehratelný, protože tam není jediné místo, kde by to neničilo imerzi.
Když to nedokázali ani na PS5 Pro, dokážou to na XS a SW2?
Šup s tim ma switch 2. Právě dokončuju Cronos a je to super. Nepochybuju, že port se povede🗡️🛡️🙏
Jako upřímně jsem zvědav jak to Switch 2 a Xbox series S zvládnou. Když máji problémy s výkonem PS 5 Pro i výkonné počítače. To budou muset hodně optimalizovat.🤔
Ale jo.Nech si tento klenot užijú aj ostatní hráči 👌😉