Příští rok na podzim vyjde nový velký Battlefield
novinka•středa 6. května 2015•Martin Šmíd•

Zdroj: Electronic Arts
REKLAMA
REKLAMA
Tvoje reakce na článek
Galerie












Reklama























novinka
Prince of Persia: The Sands of Time Remake na TGA nebude, ukáže se ovšem Resident Evil Requiem
novinka
Netflix oznámil nákup společnosti Warner Bros., akvizice vyjde na téměř 83 miliard dolarů
recenze
Project Motor Racing
novinka
Oznámena akční závodní hra Carmageddon: Rogue Shift, vyjde začátkem příštího roku
novinka
Oznámena strategická hra Total War: MEDIEVAL III, vyjde i pro konzole
novinka
Oznámena retro first-person střílečka Starship Troopers: Ultimate Bug War!
novinka
Vyšla hra Metroid Prime 4: Beyond, podívejte se na launch trailer
fórum
Gran Turismo 7
novinka
PlayStation vydá první hru Bad Robot Games, jde o kooperativní akci od tvůrce Left 4 Dead
novinka
Krvavá akce Romeo is a Dead Man vyjde příští rok v únoru
Komentáře (22)
Šokující. Jistě bude i revoluční... :-D
Hm to bud enějaka rychlo kvaška plná bugů jako BF4
Nevadí, aspon si ještě dlouho užiju BF4 v MP :-) Hardline mě teda něak zvlášt neoslovilo...
Podle mě nemělo bc2 víc možností destrukce, to co šlo zničit tam, jde i v bf4 a je tu navíc mnohem větší možnost ničit terén (různé síťky, nezničitelné ploty a podobné voloviny byly ve všech dílech, jen si to člověk idealizuje postupem času). BC2 mělo mapy, které byly dělané primárně na Rush mod, takže byly víc koridorové, nacpané zničitelnými objekty a sem tam nějaká ta hala, nebo konstrukce, aby se neřeklo. 2 bedny se dají ubránit i za pár kameny a troskami. Od bf3 jsou mapy vytvářeny primárně na conquest a tam jsou na většině strategických míst haly a budovy, které nejdou poslat k zemi, tak aby se zachovala pořád stejná hratelnost po celé kolo (jestli to je dobře nebo ne nehodnotím). Pro příklad - Golmud Raylway se dá až na F vlajku srovnat celý do roviny, ale není to tak patrné, protože vzhledem k ploše mapy je tam těch objektů relativně málo.
Pokud by se DICE vrátilo k původní tvorbě map, tak by podle mě byla destrukce ještě nabrala na otáčkách, navíc mapy byly pestřejší na prostředí. Rush mód v Bad company mě bavil mnohem víc, než vlajky na nových Bf, takže by to byla parádní změna.
stepobela1>Bohužel, asi mám jiný přístroj, ale já tam nikde žádný výkon na rozdávání necítím. Na průměrném PC co jsem koupil (nemám ho na hry), tak rozjedu bf4 na ultra na 60-70FPS. Na konzoli to má horší kvalitu a ještě se to zasekává. To samý by platilo o GTA4, zaklínači apod, kdybych hrál na pc. Kde chceš brát výkon na nějaké radikální posunutí enginu, když už teď to má co dělat. Další skok bude až na ps5.
nový engine, zničitelnější prostředí ala BBC2, propracovany a vyváženy mapy a budu spokojenej a singl tam ani dávat nemusí, leda by byl formou co-opu
Chci nový engine ideálně Frosbite 4. Nový velký dil si zaslouží novy engin ideálně pro nextgen konzole :)
broecz-samozdrejme ze se vubec nic nezmeni a prave proto nechapu proc tak lidi chteji bad company 3 a presne o tom je muj prispevek asi si ho nepochopil.
The_Edge: A vážně si myslíš, že hráči stojí o revoluci u MP stříleček? Podívej se na Call of Duty, pořád to samé, pořád velký zájem.
Pokud jde o Battlefield, tak od prvního dílu prochází každý další díl spíš jen drobnými změnami herních mechanik a grafiky. Relativně velký skok bylo právě Bad Company díky možnosti destrukce prostředí. I přes málo změn mezi díly (nebo právě proto), spousta lidí Battlefield miluje. Tomu nasvědčují i prodejní čísla.
Co by si DICE mohlo odpusit, je neodladěnost hry. Na druhou stranu v tom můžou být vývojáři vcelku nevině. Když totiž od vedení (EA) dostanete nůž na krk, musíte skákat jak oni pískají a pak hasit problémy. Bez hlubší znalosti problému bych si netroufal odhadnout, čí je to vina. (Sám dělám v SW společnosti a vím co to je, dostat za úkol nereálný termín :-)
nevim co vsichni cekate,myslite ze s prichodem bad company 3 se stane dice naraz dobre vyvojarske studio a zmeni celou svou strategii?myslite ze jen kvuli bad company prestanou zdimat znacku battlefield a misto preskinovani zacnou skutecne pracovat na necem novem? ne byl by to jen dalsi preskinovany battlefield 3 s milionem chyb a milionem dlc.
destrucTORR: To není omezením konzolí. Včera jsem na hrála BF4 na mapě Flood Zone a hlavním kanónem lodí jsem nebyl schopný prostřelit obyčejnou ochranou síť pověšenou přes lešení. Vystřílel jsem 3 zásobníky a nic... tomu říkám zničitelné prostředí. Jednoznačně jde o výrazné omezení enginu, který má sice hezčí post processing, ale značně omezenou destrukci.
Doufám, že nový Battlefield, výjde jen na next gen. Protože aby omezovali grafiku a velikost mapy, kvůli starým konzolím, mi přijde jako kravina.
Podle mě omezení plyne spíš z výkonu konzolí a typu prostředí v BF3/4. BC2 byly otevřené mapy s jednoduchými stavbami a dřevěnými domky. BF3/4 jsou více plné velkých objektů, které je důležité zachovat pro hratelnost a nebo se odehrávají v městském prostředí. Navíc se v bf4 vrátila a značně vylepšila deformace terénu z BC1.
Ocenil bych návrat k jednoduchosti a hlavně zaměření na rush mód ve stylu bad company a byla by to maximální spokojenost :)
Podle mě to spíš vypadá reálně na nějaký pre/sequel k BF 2142. BBC3 by bylo super, ale nový engine má omezené možnosti destrukce. Bojím se, že BBC3 by bez destrukce nebylo ono... :(
Jedine bad company 3 a do multiplayeru vsechny mapy z bbc1 (a neco bbc2 aby se nereklo :) )
Dejte mi BC3 ze studené války.
hmm,takze podzim 2017 to uz snad bude opatchovane...
Prý druhá světová :). To by se opravdu mohli se zisky rozloučit :).
druha svetova,jinak nezajem
Tak o tomto vyroku se skutecne da rici, ze to "myslí uprimne" [s6]
Gambit to máš sice pravdu, ale zase co jiného by mělo zajímat finančního ředitele, že ;)
"umožní nám to soustředit se na zvyšování zisků" .. o zvyšování kvality obsahu už ani slovo... EA v kostce
BBC3