Podrobnosti o konzoli Xbox Series X

novinka  160
Martin Šmíd, 24. 2. 2020 15:30
Společnost Microsoft dnes odhalila konkrétnější informace o připravované konzoli Xbox Series X, která se začne prodávat koncem letošního roku za doposud neznámou cenu. Dozvěděli jsme se, jaký bude mít přesně výkon, ale také některé další zajímavé funkce, které hráče určitě potěší. Můžete se dát níže do čtení.

Procesor nové generace: Xbox Series X je nejvýkonnější konzole, na jaké jsme kdy pracovali, využívající moderní architektury Zen 2 a RDNA 2 AMD. Nabízí čtyřnásobný výkon oproti Xbox One a umožní vývojářům využívat GPU o síle 12 TFLOPS. To je dvakrát větší než u Xbox One X a víc jak osmkrát více než u původní verze konzole Xbox One. Xbox Series X nabídne skutečný generační skok ve vizuálním zpracování, ale také díky lepšímu frameratu a sofistikovanějším herním světům.   

Variabilní obnovovací frekvence (VRS): Náš patent na VRS umožní vývojářům plně využít výkon konzole Xbox Series X. Výsledkem tak má být stabilnější framerate a vyšší rozlišení, aniž by to mělo dopad na kvalitu obrazu.

Hardwarově řešený DirectX Raytracing: Můžete očekávat dynamičtější a realističtější prostředí díky hardwarově řešené technologii DirectX Raytracing. To znamená, že osvětlení bude jako ve skutečnosti, to se týká i odrazů světla a realistické akustiky v reálném čase při prozkoumávání herního světa.

SSD: S naším next-gen SSD diskem jsou hry vylepšené v každém aspektu. Herní světy mohou být větší, dynamičtější a načítání je bleskové. A rychlé cestování je opravdu rychlé.

Rychlé obnovení více spuštěných her: Tato nová funkce umožňuje, abyste pokračovali okamžitě pokračovat v několika rozehraných hrách najednou. Nebude tak nutné čekat, než se hra znovu načte.

Dynamická latence vstupu (DLI): Optimalizujeme latenci mezi hráčem a konzolí, počínaje bezdrátovým gamepadem, který využívá širokopásmový protokol. S touto novou funkcí budou ovládací prvky přesnější a ještě citlivější.

HDMI 2.1: Spolupracovali jsme s výrobci televizorů, abychom dosáhli co nejlepšího herního zážitku díky funkcím jako Automatický režim nízké latence (ALLM) a Variabilní obnovovací frekvence (VRR)

Podpora 120fps: S podporou až 120 fps umožňuje konzole, aby vývojáři překročili hranici standardních 60 fps ve prospěch většímu realismu a rychlé akce.

Čtyři generace her: Náš závazek kompatibility znamená, že stávající hry pro Xbox One, včetně zpětně kompatibilních Xbox a Xbox 360 her, vypadají a hrají se na konzoli Xbox Series X ještě lépe, než kdy dříve. Vaše oblíbené hry, včetně těch z Xbox Game Pass, budou mít lepší framerate, rychlejší načítání, vyšší rozlišení a další grafická vylepšení. A to bez nutnosti, aby je vývojáři upravovali. Vaše Xbox One příslušenství bude rovněž kompatibilní s Xbox Series X.

Smart Delivery: Tato funkce umožňuje, že když si zakoupíte hru, můžete si být jisti, že si ji zahrajete na konzoli Xbox One a Xbox Series X, navíc v té správné verzi. Zavazujeme se používat funkci Smart Delivery u všech first-party her jako Halo Infinite a další. Tato technologie bude dostupná všem vývojářům a vydavatelům. Bude jen na nich, jestli ji využijí.

Xbox Game Pass: Tato naše služba bude i do budoucna nabízet naše first-party hry od prvního dne, mezi nimiž je i Halo Infinite. 

Zdroj: Tisková zpráva

Komentáře