Sony o exkluzivitě Final Fantasy VII pro PlayStation, vývojáři nastínili největší výzvu pro třetí hru - UPDATE

Christian Svensson zmínil, že konzolovou exkluzivitu si na začátku nepřála jen Sony, ale také Square Enix. „Final Fantasy byla vždy jednou z hlavních značek na konzolích PlayStationu. Společnost Square Enix je jednou z nejlepších v oboru, která dokáže překonat očekávání svých fanoušků a ukázat, co vše je možné udělat s hardwarem PlayStationu," říká Svensson. Ve stejném rozhovoru producent trilogie Final Fantasy VII Remake Yoshinori Kitase dodal, že díky exkluzivitě se mohli soustředit na samotnou hru a ne portování pro více platforem, což jim usnadnilo práci a mohli navíc udělat velký bohatý svět. Ke slovu se dostal i Naoki Hamaguchi, herní ředitel Final Fantasy VII Rebirth. Ten uvedl, že už v současnosti vzniká designový dokument ke třetí hře, který obsahuje některé klíčové prvky. Velká část na hře je už hotová, ale klíčovou výzvou bude pro vývojáře to, aby přebudovali svět tak, aby se do něj vešla vzducholoď Highwind.
UPDATE: Původně bylo v článku špatně uvedeno, že se exkluzivita týká celé trilogie. Vycházeli jsme z informací magazínu Gematsu, protože článek ve The Washington Post je jen pro předplatitele. Christian Svensson mluvil jen o spolupráci v rámci prvních dvou dílů. Dá se ovšem předpokládat, že určitá exkluzivita se bude týkat i třetí části. Na oznámení a potvrzení si ale musíme počkat.
Tvoje reakce na článek
Galerie

























Komentáře (13)
Taky bych byl raději, kdyby se hra jednoduše dostala k více hráčům, ve skvělé optimalizaci, ale prostě je to značný kus další práce, respektive dalšího času, prostředků a pokud je to jen časová exkluzivita, tak to znamená, že k vývoji přistoupili zodpovědně s fokusem na kvalitu v první řadě a zároveň se na ostatní nevykašlali, protože "ČASOVÁ exkluzivita" a pracuje se na hře dál. Takže vývojáři ani vydavatel si hejt absolutně nezaslouží, spíš vděk a poděkování.
Tak nic no, holt ten remake sedmého dílu budu muset odehrát na PS4, když mi ho na Xbox nevydají 😩
Tak porty her z PS na PC už dostatečně všem ukázali, že portovat hru z konzole na PC prostě je hromada práce, o to víc, čím větší je. Nejenže to trvá podstatnou část času z původního vývoje výhradně pro jeden výpočetní systém, tím spíš, když je to stošedesáti gigabitový hovado. Z tvůrčího hlediska naprosto souhlasím, vývoj pro jeden systém zkrátka umožňuje úplný fokus na opravdu dobře plánovanou optimalizaci a především na projekt jako takový. Každá práce navíc tuto tvůrčí, soustředěnou energii rozptýlí. Nejde opravdu všechno najednou a stejně dobře, jako když se dělá alespoň to jedno. Jestli někdo má x desítek tisíc na herní PC, doporučím asi jediné - kup si PSko a nebreč, že si něco zase na PC nezahraješ. A souhlasím s tím, že právě na PSX se to historicky stalo, to masivní ohromení hrou FFVII. Je to japonská hra, od japonských umělců a řemeslníků na japonské konzoli. Kdo nechápe určitou národní hrdost, která v tom taky svou roli sehrává, tak mu holt nezbývá nic než pláč.
Rebirth je totální trefa do černého a jedno z největších ES, o které by se žádná z konkurenčních společností nedělila o nic víc.
Každopádně vůbec nestíhám, v Remaku jsem v 37%, nainstalovaný, připravený Rebirth mě měl jaksi popohnat a místo toho jsem musel rozjet a rovnou dohrát MGS Twin Snakes a rozdělat MGS2 a 3 na Switchi. Takže se nakonec k Rebirth dostanu ještě nevím kdy, ale natěšenější už být nejde. 👍😄
FF 16 prodala 3 mega na 40 mega konzolí, to není vůbec špatné, když chtěli víc měli to vydat i na pc. Jejich chyba.
V této generaci konzolí měla společnost Sony Computer Entertainment jen málo svých vlastních znače ------ jo , teď mají značek a studií plou prdel, ale nikoho kdo by na nich dělal 😑
Tak xbox by to urcite vsechno zachranil. :-)
Jinak hra fakt paradni, tenhle zacatek roku se povedl, nevim co hrat driv.
@Eyjafjallajökull: 16 byla hodně velkej sranec oproti rebirth
@Eyjafjallajökull: Uvidíme až se pochlubi prodeji. Ale asi nebudeš daleko od pravdy no.
po prodejním debaklu s FF16, opakují znovu stejnou chybu :D to nepochopíš :D
Byla revoluční ale FFVI, VIII, IX, X jsou lepší
Vsechny 3 dily bych koupil, ale nekoupim kvuli tomu Playstation. Exkluzivita je zlo.
"Díky exkluzivitě se mohli soustředit na samotnou hru." Já myslel, že podle místních expertů dělat hru na víc platforem pro vývojáře neni vůbec žádná práce navíc.
Original nakop Ps tak asi chapu proc.