Platinum: Bayonetta na PS3 bylo naše velké selhání

novinka  20
Martin Šmíd, 26. 9. 2012 0:00
Studio Platinum Games je známo pro své vynikající hry jako Bayonetta, Vanquish, přičemž v současnosti připravuje Metal Gear Rising: Revengeance a ještě dvě Wii U hry The Wonderful 101 a Bayonetta 2. I v takovém katalogu her se ale najde jedna velká kaňka, která nedá vývojářům spát. Ředitel studia Atsushi Inaba nyní magazínu EDGE řekl, že za největší selhání v historii studia považuje Playstation 3 verzi hry Bayonetta, která se prostě a jednoduše nepovedla, hlavně co se technické stránky týče. „Jde o největší neúspěch Platinum Games, který je neustále v mé mysli,“ řekl pro EDGE. Když Bayonetta vznikala, Platinum Games ještě neumělo s konzolí pracovat, proto port svěřilo vydavateli SEGA, kterému se ale moc nepovedl. Atsushi Inaba dodal, že to bylo velké ponaučení, proto se naučili poté na Playstation 3 vytvářet. Vanquish byl už na obě konzole stejný, a podle vlastních dojmů můžeme zatím říci, že na obou konzolích bude totožný i Metal Gear Rising: Revengeance. I přes další povedené hry ale Atsushi Inaba dodává, že šlo o neomluvitelné selhání.
Zdroj: gematsu.com

Bayonetta

ps3x360
Sega, Platinum Games
Datum vydání hry:
5. 1. 2010
Žánr:
Hack and slash/Beat 'em up, Adventura
KARTA HRY
9/10

Komentáře