Platinum: Bayonetta na PS3 bylo naše velké selhání
novinka•středa 26. září 2012•Martin Šmíd•

Zdroj: Sega
REKLAMA
REKLAMA
Tvoje reakce na článek
Galerie












Reklama























novinka
PlayStation vydá první hru Bad Robot Games, jde o kooperativní akci od tvůrce Left 4 Dead
novinka
Vyšla hra Metroid Prime 4: Beyond, podívejte se na launch trailer
novinka
Gameplay trailer na nedávno oznámenou závodní hru RIDE 6
fórum
Gran Turismo 7
novinka
Představena akční RPG hra The God Slayer
novinka
Oznámena kooperativní akce Cast Outs od bývalých vývojářů SCE London Studio
fórum
Silent Hill f: Artistická nekrofilie
recenze
Metroid Prime 4: Beyond
novinka
Představena aktualizace Spec III pro Gran Turismo 7
fórum
Think before you sleep
Komentáře (20)
MÁ PRAVDU TEN SMILEFACE
Smileface zase perlí :D
MARTASLJ: Sony udělala zásadní chybu v tom, že přecenila third parties kodéry a jejich schopnost pracovat s masivní paralelizací.
xboy: Pochopil jsi co jsem psal?
Smileface:proč to jde dělat jednoduše.když to jde složitě že?[s1]
Stillalive: Ide o to že PS 3 má zložitú architektúru a Sony nepomáha externým firmám a potom to takto dopadne: Bayonetta, F.3.A.R., Whellmann, COD:BO, Mafia 2(žiadna textúra trávy), GTA 4, RDR...(už len tieto menované hry proste vyzerajú horšie a ešte k tomu majú nestabilní framerate cca 20fps)...Jo jo pracovať na hre, ktorá má vyjsť aj na PS 3 je jedna radosť, zdravím vývojárov SKYRIM...
Preto sa aj plánuje že nový XBOX aj PS budú mať rovnakú grafárnu...proste vývojári majú SONY čo vyčítať...
xboy cz: To právěže nedává smysl, složitější platforma na vývoj by měla bejt primární, protože port na jednodušší pak nebude porod.
Zavorka: O výkon PS3 už dávno nejde, o tom již rozhodly exklusivity...
Smileface:X360 je na programování o dost jednodušší než Ps3,proto většina vývojářů preferovala jako hlavní platformu Xbox a popřípadě PC,Ps3 byla až jako poslední.
Dokud člověk tu svou zakoupenou verzi hry nemá s čím porovnat, tak je spokojen, ale jakmile začne porovnávat, bude možná zklamaný. Hrál jsem PS3 verzi a tenkrát mi to přišlo v pořádku až na ten framerate. Teprve až nějaký chytrák to začal porovnávat, tak jsem viděl rozdíl a byl jsem v tu ránu nasranej. Tak že dnes už hry neporovnávám graficky, ale tak maximálně hratelnostně. Na druhou stranu by mě zajímalo kde se vzalo to nepsané pravidlo, že hra na obě konzole musí vypadat stejně? PS3 a X360 jsou odlišné systémy, nechápu. To se bude řešit i na další konzoli PS a X? Že si nějaký blbeček sedne a začne prozkoumávat která je hezčí?
K tomuhle prohlášení je donutilo Nintendo, aby odůvodnili, že Bayonetta 2 na PS3 nevyjde...[s14] to zase budou vývojáři brečet, že se to špatně prodává jako tenkrát u Resi. Já u Bayonetty s grafikou nebojoval, co to je zase za blábol? Možná méně animací a více herních pasáží...
Divím se, že si 2,5 roku nikdo nestěžoval...až teď přímo vývojáři, ale tenkrát "bla bla...byli šťastní a nadšení...bla bla...že hru mohli dělat...bla bla" link
Vím, nemám s čím srovnávat, Bayonettu jsem nikde jinde než na PS3 neviděl. Pravda je, že mě na PS3 bavila a baví. Takže za mne i na PS3 dobrá.
deshien co je tak spatneho na ffxiii-2 a na sonicovy?
Deshien: A ty už se uklidni a nebuď tak vztahovačnej [s6][s6][s6]
edit: Mafia 2 a FEAR byly hnusný na obou konzolích, PC verze v tomto dominovala přímo masivně.
Lost planet 1,Orange box,Sonic,Pirati z karibiku,Fear,Fallout goty,Baja,Mafia 2,Red dead redemption,FFXIII-2...... a dalsi a dalsi je tolik her ze kterych si xbot muze delat srandu ale verte pane sektar ze Baynoetta je posledni hra ktere jsem pral zmrsenej port protoze diky tomu mame dvojku jen za 5 minut dvanact po dotaci od Nintenda
Hlavní problém byl že to vůbec dělali primárně pro xbox 360. Toto rozhodnutí musel učinit nějaký "génius" vzhledem k hráčské základně této konzole. Nikdo s hlavou na krku si nemohl myslet že se to v US bude prodávat ve velkým. Jinak zmršený port je ostuda Segy a Platinum Games, na druhou stranu někteří lidé si skrz něj doteď uspokojují své ego...
Platinum je v sucasnosti najlepsie nezavisle studio a kazdu hru od nich radim medzi absolutnu spicku. [s7] Bolo najvacsou chybou Capcomu, ze si tyhto ludi nechal utiect. S nimi by mozno dnes mohli zarabat na kvalitnych hrach ako kedysi, miesto predrazeneho DLC, ktore je v den vydania aj tak na disku a prznenia starych serii. [s6]
No aspoň si to priznal, opäť gratulujem SONY za produkt s ktorým doteraz majú vývojári problémy a nulovú pomoc pri vývoji hry na ich konzolu.....
Toľko učenie neznalých..
mezi nama Okami,Mad World,Baynoetta,Viewtiful Joe a Vanquish jsou vsechno hry ktere dostavaji 9 a z 10/10 .. Platinum games nebo drive clover jsou vazne elita a zakladatele studia stvorily serie Resident evil.dino crisis,devil my cry a dalsi ,, proto mam take takovou duveru v MGS rising.. /i bez mikamiho)
Souhlas, a mezi nama zadna hra od tohohle studia neni na zadne platforme moc velka perla.
Rekneme si na rovinu ze xboxove publikum v USA ma problem s kupovanim trosku crazy her a nedokazalo i pres uzasna hodnoceni hru nejak vyrazne protlacit. Ps3 hraci pak spise bojovaly s grafikou nez s monstrama ve hre takze misto chvalozpevu si hra odnesla punc snad nejhorsiho portu v dejinach..ani FF13 na xbox nedopadlo tak strasne jako to zverstvo od segy