Phil Spencer: Budoucnost Blizzardu je světlejší než kdykoliv předtím
„Je to můj vůbec první BlizzCon a je skvělé cítit tu energii v místnosti. Společnost Blizzard zaujímá v herním průmyslu i pro mě zvláštní místo... V minulosti byla průkopníkem a zdokonalila toho tolik napříč herním průmyslem, a mnozí z vás, kteří jste dnes tady, jste byli součástí této cesty. Vzpomeňte si na Diablo: posunulo žánr akčních RPG kupředu. StarCraft dal základ tomu, čím se nakonec stal eSport, a StarCraft 2 byl hlavním katalyzátorem her jako živé zábavy. World of Warcraft změnil nejen způsob, jakým lidé vyvíjeli a podporovali hry, ale ve skutečnosti představil mnohem širšímu publiku koncept online komunit,“ řekl na začátek Spencer.
„Naším závazkem v Xboxu je přinášet více skvělých her více hráčům na více místech. A nyní, když je Blizzard součástí Xboxu, budeme pečovat o to, čím je Blizzard tak jedinečný. Našim novým kolegům umožníme pokračovat v tom, co umí nejlépe: nově definovat stávající žánry, vytvářet nové nevídané zážitky a spojovat hráče po celém světě novými způsoby - v Azerothu, v Sanctuary, na Zemi blízké budoucnosti i jinde. Bylo mi ctí přivítat týmy Blizzardu v Xboxu a je mi ctí, že tu mohu být a přivítat vás všechny na BlizzConu 2023. Poté, co jsem viděl, co hráče čeká, mohu říci, že budoucnost Blizzardu je světlejší než kdykoli předtím,“ dodal Spencer.
Diablo IV
6. 6. 2023
RPG, Hack and slash/Beat 'em up
Komentáře