Konzolista.cz

Odhalen nový bojovník do Mortal Kombat 11 – Cetrion

novinkastředa 3. dubna 2019Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Odhalen nový bojovník do Mortal Kombat 11 – Cetrion
Magazín Game Informer dnes přinesl odhalení zcela nové bojovnice, která se objeví v očekávané bojovce Mortal Kombat 11 od vývojářů z NetherRealm Studios. Tou je Cetrion, která je bohem umějící využívat různé elementární schopnosti. Níže v novince se můžete podívat na představení této nové postavy, která bude mít v Mortal Kombat 11 velmi důležitou roli. Mortal Kombat 11 vychází koncem dubna pro konzole PlayStation 4, Xbox One a Nintendo Switch.

YouTube video: YouTube video player
Zdroj: Game Informer
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (14)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
RobotCZ
RobotCZ #Dukla Jihlava

IzzImmortal......Je dobře, že jsi to okomentoval po svým a evidentně s nadhledem. Já jsem na MK vyrostl v rámci bojovek. U mě je také série spjata s určitým stylem a proto se vždycky pídim u novýho dílu jak to je. Proto se mi líbí tak moc MK9 na PS3. Kdy si vzalo to nejlepší z MK2 a MK3 co se týče souboje a vyřadil tak nějak boj se zbraní, co se masivně nasadil u MK4. Kdy prostě jsem to stejně nepoužíval a spíš mě to otravovalo, než jsem u Reptilea totiž vytasil sekeru,protože to tasení trvalo strašně dlouho, tak jsem dostal na drž***. MK9 je navíc okořeněná i o X-ray pohyb a přesně to se mi i líbilo a bral jsme to jak skvělou novinkum protože to původní jádro ovládání zůstalo. To co se děje teď mi moc skvělý právě nepřipadá a mění tím podstatně herní mechaniky. No nevím jak se k tomu budou stavět skální fanoušci, ale já z toho teda nadšený nejsme. U mě je serie MK taky spjata s určitými pohyby a nemůžu si představit to, že když dám šipku vzad a vysoký kop, tak by postava neudělala kop s otočkou, nebo šipku dolu a vysokou pěst a neudělal bych zvedák. To samý prostě tlačítko zvlášť pro běh i blok. Prostě určitý věc i sledy úderů a rozmístění tlačítek jsou prostě u mě důležitá věc....Ještě jednou díky za infa. Dám, tomu šanci v demu, jestli bude, a pak uvidím

IzzyImmortal
👍1

RobotCZ: No za málo. V betě jsem strávil hodně času, právě abych na takové drobnosti přišel a zjistil, jak fungují ještě před vydáním hry. Ale pořád je to jen můj názor. Někdo jiný by ti třeba řekl, že nic takového nepozoroval. Hlavně pozor, protože jsem to hodně zkritizoval, ale celkově je to velmi dobrá bojovka. A to je asi to nejdůležitější, co jsem z bety potřeboval zjistit.

RobotCZ
RobotCZ #Dukla Jihlava
👍1

IzzyImmortal......Moc diky za tohle komplexni vysvetleni, hodne mi to pomohlo. Je to super info a opravdu za nej moc diky :-)

Tomáš Váňa
Tomáš Váňa #GhostRecon
👍1

UchihaNaoto: Bodeť by ne když Aloy je babochlap :D

IzzyImmortal
👍1

lubo.dante: Chápu tvůj argument, ale tady tě přece jasně vývojáři museli potěšit. 3 nové postavy, to je historicky nejméně nových postav v novém díle MK ever. Málo nových postav = hodně postav starých. Vem si, kdyby jich tam prskli zase 8 jako v desítce, to bys teprve nadával.

Jakub Andreas
Jakub Andreas #Totální borec 💙
👍1

Tvl to je Aloy :D

IzzyImmortal
👍1

RobotCZ: Ano i ne. Základy zůstaly stejné. Máš pohyby, kopy a údery (jsou jak v 10, těžký a lehký, místo vysoký a nízký, jako kdysi), blok, přehození a změna postoje. Běh není. No ale nové už máš tlačítko pro vylepšení speciálního úderu jako ofenzivní a při bránění jako defenzivní funkce. Na to se dá zvyknout. Spíš mě zaráží celý pohybový set mimo základní stisknutí tlačítka. Uppercut a podkopnutí jediné zůstalo, ale jakýkoli pohyb + akční tlačítko už vyvolává speciální chvat. To znáš z Tekkena, nebo Injustice. Řekneš si, ale dozadu a vysoký kop přece vždycky byl silnější kop s otočkou. Ano, to taky mělo smysl. Ale neočekával jsem, že u tohoto dílu budou postavy při stisku stejných dvou tlačítek vytahovat meče a zhmotňovat krvavé kosy a všechno možné. Mění to hratelnost do té míry, že to má blíže k Injustice 2, než k MK10. Oni na tu základní kostru nalepujou další a další novinky a ničí duch MK. A nebo ho rozvíjejí. To je o podledu na věc. Hratelnost se měnila hodně krát. Když přišly comba a běh v 3, když šla hra do 3D ve 4, když byl restart v 9, atd. Jen jsem si přál, aby 11 byla jako 10. Není. Je to škoda? Je, protože 10 jsem měl moc rád. Je 11 dobrá hra? Rozhodně je. Jen je trochu jiná, než by se dalo z videí vypozorovat. To si musíš osahat. Jiná, ale zábavná. Zato ale ideální díl pro nováčky, kteří ty změny nebudou tolik vnímat. A taky systém kámen/nůžky/papír je dost zásadní. Pokud máš oba hráče na stejné úrovni dovednosti a jeden si vezme postavu A a druhý postavu B, je před zápasem jasné, že postava B na 80% vyhraje. První hráč si musí vzít postavu C, aby se váhy zhouply k němu. Tohle se týká hlavně profi scény a turnajů. Při normálním hraní se tě to netýká. Mě to ale štve. V 9 nebyl balanc postav vůbec. Viz. na turnajích si všichni brali Kabala, protože byl moc OP. V 10 už náznaky byly, ale pořád to bylo o skillu a dal se každý porazit každým. V 11 už je to ale tak přebalancované, že postavy mají silné a slabé stránky a aby jsi potřeboval na online hraní tabulky a grafy... Prostě při online hře se rozhoduješ vezmu já si svou oblíbenou postavu, ale jistojistě prohraju, nebo si vezmu postavu, kterou nemám rád, ale je silná proti mému protivníkovi... A já se takhle rozhodovat nechci, ale budu muset. Proto o tom mluvím, že je to taky zásadní změna v chápání soubojového systému.

RobotCZ
RobotCZ #Dukla Jihlava

IzzImmortal....jestli jsem tě dobř pochopil, takže v Betě nemá soubojový systém (tlačítka) jako starší díly MK?

IzzyImmortal
👍3

Podle mě a zkušeností z bety, tohle není Mortal Kombat. Těch změn v hratelnosti je tolik, že to nemá s žádným předchozím dílem nic společného. Jedna se o novou IP se znamými postavami. Nějaké dozadu a vysoký úder, aby ti to udělalo mini combo, to v životě v této značce nebylo, tohle je z Tekkena. Celková pomalost, žádný běh, nic. Comba se řetězí naprosto příšerně. Velke změny, jako je attack a defense bar a fatal blow mi kupodivu moc nevadí. Celkově vzato je hra velmi zábavná a baví mě, ale musím ji brát jako něco nového. Kdo čeká pokračování desítky, bude zklamaný, jako já. Taky nechápu, ale některé postavy jsou silnější proti konkrétním postavám a nejdou dobře ubránit. Na takový systém kámen/nůžky/papír taky nejsem vůbec zvědavý. Další věc, co se mi absolutně nelíbí je dvojí metr při zahalování kůže. MK byly bojovnice odjakživa oblékány sexy a vyzývavě. To, že to u 11 změnili, budiž, nepotřebuji, aby všechny holky vypadaly, jako tanečnice u tyče, jak to bylo v 9. Ale zahalovat je od hlavy až k patě je neskutečná blbost. (Tady Cetrion je první female, která vypadá žensky.) A komentovat to tím, že ženy si nebudou brát do boje bikini. Tak se zeptejte Rondy jak se profesionální zápasnice oblíkají do ringu, protože o tom nic nevíte a jenom lžete lidem. Female charaktery úplně ztratily svou ženskost. Naproti tomu každý druhý male charakter je polonahý. (Baraka je prakticky nahý celý, kromě bederního hadru na jednom ze skinů a nikomu to nevadí.) To je obrácený sexismus a zrada všech fanoušků a cosplayerek a zrada vlastní značce a toho, co představuje. Protože jednou se všichni z té politické korektnosti, co všude vidíme ve filmech a hrach po*****.

RobotCZ
RobotCZ #Dukla Jihlava
👍2

MC....počkej počkej, v MK9 je to po staru klasika nízký vysoký kop, nízká vysoká pěst. V MK10 je pouze těžký a lehký útok + speciální (souboják z Injusitce, jestli se nepletu), takže je to jiné ? Je to tedy tak nebo není?

Lubo...souhlasím, starý skvělý postavy jsou opomíjený. Proto prostě nedám dopustit na MK9 a jen kvůli tomu držim ještě ve skříni PS3. Já jsem třeba fanoušek Kung Laa, takže když mi ho střihnou, to bude jako kdyby umřelo něco ve mě. No zatím vypadá, že bude i v MK11 jako hranná postava........Ono právě už s dějem se asi moc vymýšlet nedá. Ikdyž právě dějově osudy postav jsou setsakra zajímavá věc.....

Doporučuji všem navštivit portál Postavy.cz, kde v pohodě v CZ jazyce je hodně info a nemusí lozit po ANG stránkách a je to opravdu skvěle popsaný, spousta kluků má i ANG komiksy a infa z nich tam vkládá....Tady třeba něco Sub-zerovi link , tady vícuc děje z MK her link , tady skvěle vypsanej osud Raidena ve hrách link , Skvěle o Scorpionovi link , Goro link , Reptile link , Jade link , Sonya link , Smoke link , Sektor link , Cyrex link , Baraka link , Kano link , Jarek link ....je toho dost na počtení. Každá hra na něco odkazuje. V tomhle prostě u mě kraluje z PS2 MK Shaolin Monks, to byla dle mýho perfektně zvládnutá akční hra s prvky bojovky, kdy se to podařilo skvěle skloubit dohromady a i po dějový stránce to bylo OK.....Celkově jsou zbytečně házaný starý postavy do odpadků, přitom všechen prach ještě vystřílenej nebyl. Nový postavy jsou bez charisma...

LuboDante
LuboDante #LuboDante
👍2

Jestli tam budou davat takove nove nezajimave sracky misto aby tam dali Sindel,Raptile, Milenu nebo Nightwolfa, a jestly budou spekulace pravdive o tom ze Milena a Raptile se v tomto dile uz nebudoul takfanouskovske hrace poradne nastvou a ja se jim na to vykaslu a kupovat to nebudu koho zajima tato pitoma postava co ku..a nema s MK serii nic spolecnehom, jsem fanda teto znacky uz od MK 1 a nejake nove postavy za nahradu starych znamych, at davaji takove nove postavy jako DLC a to nedaji protoze by si je nekdo nekupoval. Me absolutne nezajimaji proc tam musi byt treba takova Jacqueline Briggs to jako vazne mela az tak silnou popularitu ze ji tam museli davat uz v MK X jsem to nepochopil proc z toho delaji Love story a vymysleji nejake dalsi potomky to jako napriklad v MK 13 ci 14 uz nebude ani Sonja ci Johny Cage bo uz budou moc stari a budou tam jako zase dalsi decka treba uz Casie Cage ci te Jacqueline Briggs. Ja bych rad nez novy dil uvital MK 9 predelany v teto grafice tento byl pro me nejlepsim dil protoze byl spojenim prvnich 3 dilu

PS: A co se tyce Scorpiona tak ho pekne smrsili na pritazeni se musi pouzit bar aby byl protivnik omracen jinak ho debylne sekne tak ze uz na pritazeni nejde dobre navazat kombem a teleport je taky dost debilni uz na nej taky dobre nejde navazat jako v predchozich dile kde slo udelat ve vzduchu do protivnika az 3

RobotCZ
RobotCZ #Dukla Jihlava

Kachlo co te soubojový systém, klasický rozložení viz obr. link , nebo zase něco jiného, nemáš nějaký info? Šušká se otlačítku na běh i blok, tak se právě ptám ,jestli nemáš nějaký bližší info.

Uchiha Naoto
Uchiha Naoto #Steelbook.
👍3

Já jsem s výběrem postav do MK 11 docela spokojený.Udělal mi hrozně velkou radost můj oblíbenec z filmu Liu Kang.A docela bych si přál pokud by se potvrdila ta uniklá spekulace,že první dva bojovníci z kombat passu budou Spawn a Michael Myers.Tak uvidím.PS:Nepripada vam z toho nahledu videa podobnost postavy Aloy z Horizon Zero Dawn?Me teda jo.

Cobra
👍1

Krev poteče proudem to bude hodně romantických večerů

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články