Nové podrobnosti o systému Villainy ve hře Judas, zveřejněn nový artwork

- Ken Levine řekl, že nechce oznámit datum vydání pro Judas, dokud nebudou mít jistotu, že ho budou moci dodržet.
- Vytvořit marketingové materiály, mezi nimiž jsou i trailery, vyžaduje spoustu času a energie. V současnosti se vývojáři raději zaměřují na dokončení hry, a proto o ní tolik neslyšíme.
- Studio Ghost Story chce v budoucnu sdílet aktualizace častěji.
- V předchozích týdnech proběhlo doposud největší testování hry s novými hráči, díky čemuž získali spoustu cenné zpětné vazby.
- Systém Villainy je trochu přirovnáván k systému Nemesis z Middle Earth: Shadow of Mordor. Má být ale více zaměřen na vztah mezi hráčem a klíčovými třemi postavami.
- Zatímco BioShock měl stanoveno, kdo je padouch, v Judas budou na začátku představeny tři postavy, které se stanou vašimi přáteli. Vy pak budete moci svými činy a rozhodnutími ovlivnit, kdo se nakonec stane padouchem. Pokud budete některou z postav ignorovat, můžete ji snadno ztratit. Nakonec ale bude nutné udělat rozhodnutí, koho si ponechat a koho ne.
- Jako padouši získají nové schopnosti, aby vám bránili v postupu.
- „Chceme, aby ztráta jednoho z nich byla jako ztráta přítele. Velká trojka (Big 3) bude soupeřit o vaši přízeň a pozornost. Mohou vás podplatit, zachránit v boji, pomlouvat ostatní a sdílet s vámi i svá tajemství.“
- Musíte se rozhodnout, komu věřit a komu ne.
- Ve hře bude přes 100 dalších nadabovaných postav.
Hra Judas je ve vývoji pro PC a konzole PlayStation 5 a Xbox Series X/S.






Komentáře (2)
Ten system pritel/nepritel zni skutecne dobre, ale podle me neni dobre to takhle prozrazovat. Takova vec vzdy emocne funguje lepe, kdyz to clovek nevi a neceka. Jinak se na hru hodne tesim, tak snad uz to nebude trvat dlouho.
Tvl zas ta fialová...
Co to je za trend poslední roky???
Jinak hra působí zajímavě, ale zatím tam necítím ten X faktor, jako měl Bioshock.