Nová ukázka z remaku Final Fantasy VII

Tvoje reakce na článek
Galerie




































novinka
Leonovi S. Kennedymu bude patřit zhruba polovina hry Resident Evil Requiem
novinka
Akční RPG hra Star Wars: Fate of the Old Republic vyjde dříve než v roce 2030
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
Komentáře (36)
Vrátil se téměř celý původní tým: Nomura, Kitase, Uematsu, Nojima...to je záruka kvality.
Vrací se Nobuo Uematsu, takže očekávám remastery ikonických skladeb a celou řadu nových.
Za mě tedy nic moc trailer. Ta holka vypadá jako kůň ta blondýna jako malý chlapec.
Ještě by to chtělo remaster Crisis Core
Podle všeho vyjde první část už ve 3Q 2019, podle finančního plánu Square Enix to bude cca září - říjen. S připočtením očekávaného odložení na poslední chvíli by to mohlo být v listopadu či prosinci.
Paráda uz aby i oznámili datum vydání 🎮, doufám ze zanechají systém materii,stary spusob boje by mohli nechat na naky ty mini hry. Hold jdou s dobou a uz se tenhle styl boje nehodi. Nezbyva nez se jen těšit na ten krasny svět a super příběh. A CZ verze asi nebude co?😂😂😂😂
Ale hlavni postava holkakluk by mohl vypadat jako chlap 😀😀 Ale jinak hra dobra
První část určitě ještě na PS4, zbytek je ve hvězdách...
A na jakou tu generaci to má teda vyjít? Fanoušci to do důchodu stihnout zahrát?
Oba hlavní dabéři, a to Steve Burton (Cloud) a George Newbern (Sephiroth), byli potvrzeni ve svých rolích opakovaně, přičemž v roce 2017 většinu dabingu pro první část už nahráli. V traileru ze State of Play je na konci zřetelně slyšet George Newbern. U ukázek s Cloudem už si tam moc hlas podobný s Stevem Burtonem není, to uznávám, ale je to on.
Ja bych bral klasicky souboje z VII. Tohle mne nechava chladnym zatim.
ten combat by mohl být ve stylu Dragon Age 2, kde funguje jak akční složka tak taktická.
Počkám až to bude v kompletní edici... Jako odehrávat to po částech (bůhví s jakým časovým rozestupem) se mi fakt nechce. Původní díl jsem na ps1 dohrál nesčetněkrát.Budou se muset hodně snažit ale zatím se mi to líbí. Doufám že to dopadne dobře a následovat by mohla final fantasy VIII a IX.
Bylo by fajn, kdyby hra podporovala dva soubojové systémy, ten klasický, tahový ATB a vedle něho ten moderní Hack and Slash, hráč by si prostě vybral s jakým hru rozehrát. Nevidím dokonce překážku ani v tom, aby hra podporovala původní, statické kamerové záběry a vedle toho moderní pohled za postavou, opět, hráč by mohl mít jednoduše v menu hry na výběr, stejně tak by hra mohla podporovat dvě verze scénáře, komplet původní a vedle toho moderní, přepracovaný, opět by mohl hráč mít na výběr. Co se toho scénáře týče, to by asi zabralo nejvíc práce, ale co se té kamery a soubojáku týče, tam bych to viděl na ohromné plus, zrealizovatelné plus. Ale to jsou možnosti, které rozhodně od remaku neočekávám. S grafikou nemám vůbec problém, naopak mi přijde, že hra vypadá skvěle a vizuálně to potáhne především výtvarné vyjádření, které mi u každé Final Fantasy hry přišlo jako to nadčasové z vizuální prezentace, nikoliv čistě ta technická stránka, grafika, která je beztak za pár měsíců překonaná, ať už se to někomu líbí či nelíbí. Výtvarné vyjádření a s tím úzce spjatá práce se světlem je něčím, co už nebývá překonáváno často, dokonce ani samotnými autory, ačkoliv i tato stránka se rozvíjí, jako všechno, jen v docela jiném kontextu. No uvidíme na stav programu v den jeho vydání, jak bude funkční, vyladěný a obsahově zábavný.
Ani tahove niesu pre kazdeho aby uspokojili takmer kazdeho to by museli urobit tak aby sadalo nastavit na tahove alebo subojak v realnom case.
Graficky to vypadá pěkně, ale vůbec jsem nepochopil proč musí Square i do tohohle FF cpát ten debilní soubojový systém jako měla FF 15, kde stačí pořád dokola drtit jedno tlačítko pro útok. Vždyt původni FF 7 byla tahovka a tohle má být hlavně pro fanoušky. Mě tenhle souboják vůbec nebaví. Ještě štěstí že jsou tu série jako Dragon Quest nebo Persona, který ví jak se dělají správný souboje v jrpg.
Slabé za mě, tohle bych pochválil na začátku této generace, z první dobré se mi nelíbí souboják ani grafika.
Podle aktualizované japonské oficiální stránky SE se počítá stále s epizodickým vydáním.
@Acemax67: dalších 20
Určitě si to zahraju, ale Final Fantasy a JRPG jsem si oblíbil hlavně kvůli ATB soubojovýmu systému.
@Leon: Pořád platí, že FFVII remake bude vycházet epizodicky? Jak se těšíš na dalších 10 let na Konzolistovi?
engine a soubojak z ff15:(leone uz nebudes psat ? to ti neverim :)
Leone s tebou odejde i velká část duše tohoto webu.
Zadný stres přátelé, kdo hral final fantasy crissis core, tak moc dobře ví, jak byl soubojový system zabavný a jak to byla dobrá hra. Takze naprosto v pohodě. Tohle bude pecka delana s laskou, stejne jako pred 20 lety, jen v hezcím kabatě a v jine pespektive. Vzdyt která jiná hry by si na playstationu zaslouzila takový remake, jako prave FFVII, Díky ní měl PS takový uspech. Doufam že bude sběratelka !!!
Len nech su neni suboje ako v FF15 kde mi kamera ukazovala vnutro skal, stien a polovicu subojov si nevidel koho mydlis.
Mat tak zase 14 ako ked som hral povodnu hru, tak si tu Aeris snad aj nalepim nad postel pekne sa s tym vyhrali.
A jéje, přesně toho jsem se bál. FF XV z toho smrdí až moc Nevadí mi změna soubojáku, ale jestli to zase bude pocitově to samé co patnáctka (plus strašná kamera k tomu) tak já nadšením moc skákat nebudu...
Mno,česká Sony by mohla zajistit českou lokalizaci...
Jaké zachování dabérů? Steve Burton a George Newbern tady nejdou slyšet. A to byl Steve v tom původním traileru. Jestli se rozhodli pro omlazení, tak ne, děkuji.
FF VII je moje osudová hra. V roce 2009 jsem poprvé vstoupil na Konzolistu s retro recenzí FF VII a recenze FF VII Remaku bude také moje poslední recenze a článek, který zde napíšu. Hezky to tím uzavřu a rozloučím se s těmi, kteří mně skutečně těch 10 let podporovali, a bez nichž bych to nikdy nemohl dělat.