Konzolista.cz

Neil Druckmann: Sony nám do ničeho nemluví, rozhodování je jen na nás

novinkaúterý 25. února 2014Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Neil Druckmann: Sony nám do ničeho nemluví, rozhodování je jen na nás
Před několika dny Neil Druckmann z Naughty Dogu řekl, že mají velkou volnost v tom, co dělají. Jak se ale zdá, studio Naughty Dog má docela zvláštní vztah se Sony, protože podle všeho je jen na vývojářích, jakou hru budou dělat a jaké prvky do ní zahrnou, což není zcela běžné, zvláště když hru vydává někdo, kdo ji i platí. Navíc hry od Naughty Dogu nejsou vůbec levnou záležitostí. „Nikdo mimo Naughty Dog nám neříká, co máme dělat,“ říká Neil Druckmann. Dodává ale, že sem tam od Sony dostávají nějaká doporučení, aby hra uspěla na trhu, ale těch si nemusí ve výsledku vůbec všímat. Díky tomu je Naughty Dog schopen do svých her zahrnout prvky, kterým by se ostatní vydavatelé asi vyhnuli. Tento vztah může být i oním tajemstvím, proč Naughty Dog dělá tak skvělé hry. Ona volnost, když jim do vývoje nekafrá žádný PR manažer, který většinou řídí vývoj podle různých tabulek.
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (13)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
cermi85cz
👍1

mohli byste mi vysvetlit proc by Joel uz nemel nadale byt hratelna postava?ze je jeho pribeh uzavreny?kde jste to vzali?dohrali jste tu hru do konce?

MikeCZ
MikeCZ #PS5
👍1

Ale jedno jim nezávidím. Hra TLOU jim zvedla laťku docela vysoko a bude teď hodně těžké pokračovat ve stejné nebo vyšší kvalitě. Pokud to ale dokážou tak to budou žně [s4]

jesterkacz

tak když to umí proč by jim do toho kecali :D

dionizer

Broecz,nemislím si.Joel už možno nebude,ale Ellie je už tak silní,výrazní a významní videoherný charakter(postava),že ju nemôžu len tak vymazať a nahradiť inou.Vydím to na nejakú trilogiu,kde bude Ellie možno už aj dospesá.Nechajme sa prekvapiť :D

One
One #☯☯☯

V tom to je.

REK-CZ
👍5

Tak mit pod palcem takove genialni studio jakym je Naughty Dog se hned tak nekomu nepodari a jsem rad, ze si tento fakt Sony uvedomuje a chova se podle toho.

Broecz
Broecz #PS5, XSX,PC
👎2

Jedno je takřka jisté. Pokud někdy vyjde TLOU 2, určitě v něm nebudeme hrát za Joela. Jeho příběh je uzavřený. Možná se objeví jako vedlejší postava, ale to je tak vše. Pokud budou chtít Naughty Dog použít stejné postavy, tipuju jako hlavního hrdinu / hrdinku buď Ellie nebo joelova bratra. Ale spíš se vydají cestou úplně nových postav ve stejném univerzu.

juraj1985
juraj1985 #PS4 PS Vit

Keby každé štúdio pracovalo ako naughtidog asi by mali všetci takú voľnosť. Nie nadarmo sa hovorí keď niečo robíš, rob to naplno.

Pavlicek09
Pavlicek09 #B.O.R.E.C.
👍2

tak už nás netrapte a oznamte TLOU 2 [s16][s16]

razi
razi #Ps4
👍1

NG se svůj status poctivě vydřeli, to že jim Sony pomalu líbá nohy je jen výsledek

stillalive
👍4

Tým jako jedna hlava v jednom duch bez okolního vlivu. Jen tak můžou vznikat výjmečné herní zážitky. Když pustím prakticky jakoukoliv druhou hru, tak vliv komerčního rázu je patrný okamžitě. Většinou to může být skvělá hra, ale bez duše, na kterou se nechá rychle zapomenout. The Last of Us je dnes pro mě stejně silným zážitkem, jako v roce 1997 Metal Gear Solid.

Mimochodem soundtrack k Left Behind je podobně dlouhý jako původní soundtrack k celé hře. Nečekal jsem, že Gustavo natočí ještě jednou tak velkou porci hudby k pouhému DLC rozšíření.

Jirka
👍1

Taky bych chtěl pracovat pro Naughtydog [s6] dokonce mají takovou volnost že se můžou projíždět po kancelářích na koloběžkách, na nich je prostě vidět že je ta práce neskutečně baví a proto jsou jejich hry takový pecky.

mmaatteess
mmaatteess #Z.M.R.D.I
👍7

Tady je vidět příklad skoro bezmezny důvěry vydavatele ve kvalitní vývojáře (ti si ji samozřejmě museli nejprve získat ) jen tak dál a houst a budeme se mít všichni skvěle (hraci)

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články