Neil Druckmann o kontroverzní trofeji v Uncharted 4 - bez spoileru

Tvoje reakce na článek
Galerie




































recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
fórum
Think before you sleep
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
Komentáře (81)
Bože....
To je dobře, že lidé začínají být normální a začínají konečně řešit takové věci. Stačí se podívat, kolika lidem přijde takové masové vraždění normální a nedovedou pochopit, že to normální není. Ne že by to nemohlo být v žádné hře, ale přiznejme si, že je to poněkud pokleslé, stejně jako v céčkových filmech nebo v brakových knihách. Čím je videoherní zábava masovější a čím je realističtější, čím víc zasahuje do kulturní sféry lidstva, tím víc je to potřeba řešit.
Vtipné bylo srovnání s Hitmanem. Hitman na rozdíl od Nathana je vrah, nijak se tím netají a přesto za sebou nenechává takovou řadu mrtvol. Naopak, za vrchol se v této hřse považuje čisté odstranění cíle, ne největší počet mrtvol. Hitman proto kulturně Uncharted převyšuje. Humánních herních sérií, kde lze problém řešit bez zabíjení nebo s minimem zabíjení naštěstí přibývá - třeba Dishonored, Deus Ex, Thief, MGS a další.
Když už ve hře zabíjení je, třeba hry z válečného prostředí, nemělo by být glorifikováno, měla by být ukázána jeho odvrácená tvář. I tak bude doufám brzo rozlišováno mezi kvalitními a pokleslými hrami. To je normální a to je cesta, kterou se herní průmysl dostane na vyšší úroveň. Prošly si tím filmy, projdou si tím i hry.
Jenom jsou lidi nasraný že je venku tak dobra hra a nemá konkurenci aspoň prozatím
Ben v pohodě strycu ;-)
To beztak si vygoogloval tuto trofej nějaký xbot a udělal na netu divadlo :-D A nebo velkolepá pomsta od Rya za ban :-D
Neil neni sam,ktery tomu nerozumi. Me to taky hlava nebere. Ti " mnozi " zapomneli, ze je to imaginarni postava z videohry a ne skutecnost. Doporucuji tem " mnohym " dat si hlavu do kyble s ledovou vodou, anebo machat pravidelne 3x denne pytlik v hermanku..... Pry to nakopne kardiovaskularni system a prokrvy to mozek,snad se pak v tech palicich rozsviti.
Hergot ten vizual hry musi byt asi na neskutecny urovni,ze si ho lidi pletou se skutecnou postavou.......mazec!!!
Problem s timhle vubec nemam, zabijeni je proste soucast hratelnosti jako ve spouste jinych hrach, takze je jasny, ze pokud by se to slucovalo s realitou, byla by to asi celkem nuda. Ovsem co mi trosku vadilo je to, kdyz Nate ke konci hry v jedne scene premlouva Sama, aby nezastrelil jednu konkretni postavu (pokud si spravne vybavuji, tak to komentuje ve stylu "prece tady chladnokrevne nezabijes postavu XXX"). To na me pusobilo v tu chvili trosku usmevne, vzhledem k tomu, kolik jsem do te doby se Samem zabil lidi. Ve vysledku to byl samozrejme jen nepostrehnutelny kazik na tehle skvele hre, jen se mi utvrdilo ze i v ND jsou lidi a taky nedelaji vse dokonale :)
Blacksheep: Rozdil to je. Zas na druhou stranu to ber tak, ze film v tomhle ohledu musi pracovat oprosti hre zkratkovite. Navic tech 900 lidi je vazne vysoke cislo. Na jedno zahrani se podle me clovek nemuze dostat snad ani pres pet set, kdyz si vybavim, kolik nepratel v cele hre je. Navic se ta hra da projit vicemene (nejsem si ted jisty, jestli tam nejsou situace, kdy je nutne nekoho zabit. EDIT: doslo mi, ze je to samozrejme blbost. Takovej konvoj na madagaskaru asi pujde dat tezko bez zabiti. Navic by tam byla v tom pripade trofej na dohrani bez killu) bez zabiti s pomoci stealthu (budeme-li predpokladat, ze nepratele Drake jen uspi a nezlomi jim treba vaz). Ja jsem to treba tak vetsinou delal, vetsinu "areny" jsem se zbavil potichu a k prestrelkam se uchiloval pouze tehdy, pokud jsem byl odhalen a nebo pokud jsem mel chut dodelat poslednich par nepratel na ferovku :)
On je docela rozdíl zabít tucty nepřátel, během několika filmů a zabít v průměru 900 lidí, behem jednoho dobrodružství. :)
link
tomuhle říkám kontroverzní trofej. Pro netrpělivý, čas cca 2.40.
kokot vedle kokota, krásně jste tu diskuzi zasvinili. A ti co do toho tahají politiku tomu nasadili korunu......chytrý čecháčkové....začíná to tu vypada jako na novinky.cz.
Lidi sou kokoti. Pozabijet je vsechny
wolf28: A proc je Obama masovej vrah a valecny stvac?
i masovej vrahoun jako je baráček Husein Obama ...ohava dostal nobelovu cenu míru v tomhle světě může bejt válečný štváč oceněn jako mírotvorce takže když jde o hru tak je to leda vtipné jo a ps: makrela at jde do pérdele
Peete: píšeš že chudinky by si měli uvědomit že Sony by bez konkurence byla v prdeli a vzápětí popisuješ jak dou ostatní divize do hajzlu...To nedává smysl...Nejseš tak trochu schyzofrenik?V těch divizích se jí tolik nedaří právě díky konkurenci.....zatímco na poli konzolí momentálně konkurenci nemá a daří se jí skvěle.....nemusíme chodit daleko do minulosti..královna PS2 prakticky neměla konkrenci a bylo to nejplodněší herní období s nejlepšíma hrama.
soky: Peete psal k novince, to ty si tu řešíš svoje problémy a honíš si ego. Kdybych tu měl vypsat všechno, co tu nejenom ty, ale i ostatní kydáte za žvásty denodenně tak bysme tu byli roky.
Peete: teď se tu strašně obhajuješ jaký jsi milý, přející člověk, ale nejdřív tu naházíš zbytečné lejna a kecy o stádu. A navíc tě obhájí pan moderátor a na herním webu nablinká o vymytém mozku z hraní. Strašné..
No vůbec se nedivím,to že je to divné publikum ,jsem už zjistil zde ,dle těch komentů některých.
Vzdycky, kdyz si prectu neco podobnyho, mam pocti, ze se lidi maji az moc dobre.
tady asi nejde o to jestli je to pro sony nebo pro všechny...příště bude v hororu moc lekacích scén, v logické hře moc hádanek a já nevím co..kraviny do kravína...
Peete, nevím proč tu mluvíš o stádu, když ty také do jednoho patříš, soudě dle tvých komentů u tohoto článku...
Nikdo, nikoho nenutí té trofeje dosáhnout- takže kdo nechce těch 1000 protivníků zabít tak přece nemusí Jo a peete jsem jeden z těch zaslepenych poníků tady, jak máš napsáno na profilu, ale jestli zrovna toto bereš jako reklamu (tak jsem rád že jsem šmoula). Lidi se zeleného údolí na tebe musí být náležitě pyšní
Ale docela zajímavé téma, jakej byl nej. kill: mě se hrozně líbilo ve the godfather někoho prohodit oknem nebo pěkně zaživa do pece :-P
^^ aneb. když vám hraní vymyje mozek :D
Peete: Nezáviď a poslušně čekej na Gearsy. Můžeš jim pak zadarmo dělat reklamu ty. Více na jeho konbooku.
Petju:ideální pro dnešní dobu by bylo aby Nathan byl homosexuální muslim černé pleti Dnešní svět je opravdu šílený.
To ,že někdo řeší trofej 1000 zabití vypovídá o tom ,že ten člověk nechodí ven a jen sedí u televize ze zapařenou prdelí a Hemeroidy které mu tlačí na mozek a vymýšlí kokoti ....
Zrovna nedávno jsem dohrál Brothers: Tale of two Sons, mimochodem neuvěřitelně krásná hra. (SPOILER) A ti grázli tam normálně zabili takovýho velkýho orka, a normálně i odtrhali jedné velké pavoučí borce jednu nohu po druhé! V Tearaway unfolded jsem zase zabil stovky těch roztomilých scraps! V Grow Home sem utopil několik ovcí! Násilí v počítačových hrách je přítomné i u těch her, u kterých to zdaleka není jejich hlavní složka. Pozastavovat se nad takovouhle trofejí u uncharted je minimálně úsměvné, už jenom čekám, kdy se o tom objeví reportáž v televizi Nova. Fakt nechápu, o co těm lidem, kteří se nad tím pozastavují, vlastně jde
Přichází nová doba v příští hře od naughty dog hlavní hrdina nebude své nepřátele zabíjet ale povídat a nakonec se všichni chytí za ruce a vydají se k duze
mimochodem už v U1 bylo zabij 50 nepřátel s tou zbraní, 50 s druhou, 30 s další atd... tam to přs 500 bude určitě :) navíc 1000 je furt směšné v porovnání s jinýma hrama :D v 1 levelu Plague Inc. zaijete až 7 miliard lidí :D takže 1000 je slabota :D
Lol to je drama. Internet fakt roupama nevi coby...