Naughty Dog: Stále se učíme s PS4, už to chtělo změnu

novinka  9
Martin Šmíd, 11. 8. 2014 11:30
Studio Naughty Dog vytvořilo na konzoli PlayStation 3 jedny z nejhezčích her, takže je jasné, že to samé se u něj čeká nyní, když je venku PlayStation 4. Christophe Balestra dnes řekl, že jsou ve studiu rádi za změnu, ale že se stále musí s konzolí učit, aby mohli využít všechen výkon. „Je to stejné, jako když dostanete novou hračku, jsme nadšeni z jejích možností. Po několika letech práce na jedné konzoli už prostě máte pocit, že musí přijít něco nového. PlayStation 4 přišel v pravý čas pro nás, a otevřel nám spoustu nových dveří, které jsme dříve neměli. Samozřejmě, soustředíme se, aby hry vypadaly technicky daleko lépe, ale lepší hardware pomáhá i celkovému zážitku ze hry. Jsme nadšeni, že můžeme dělat spoustu nových věcí, které jsme dříve dělat nemohli. Něco málo jsme ukázali na E3, a bude toho více,“ říká Christophe Balestra. „Stále se učíme, jak z PlayStationu 4 dostat to nejlepší. Stačí se podívat, jaký rozdíl byl mezi Uncharted 1 a 2, byl to obrovský skok. Trvá to nějaký čas, abychom se seznámili s konzolí. Hodně jsme se naučili u The Last of Us: Remastered, takže jsme v dobré pozici pro Uncharted 4: A Thief's End,“ dodává Christophe Balestra.
Zdroj: null

Uncharted 4: A Thief's End

ps4
SCEE, Naughty Dog
Datum vydání hry:
10. 5. 2016
Žánr:
Střílečka, Adventura
KARTA HRY
10/10

Komentáře