Konami do budoucna zváží další remaky série Metal Gear Solid, nezavrhuje ani nové díly

- V současnosti se Konami zaměřuje hlavně na dokončení hry Metal Gear Solid Delta: Snake Eater. Jakmile bude dokončena, sednou si v Konami a rozhodnou se, jestli připravit další remake nebo se třeba pustit do vývoje zcela nového dílu.
- Hry obsažené v kolekci Metal Gear Solid: Master Collection - Volume 1 by mohly v budoucnu dostat 4K podporu. Jestli se tak stane a kdy bude teprve oznámeno. Zatím je venku březnová aktualizace s opravou několika chyb.
- O hrách, které budou součástí Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 2 zatím nebylo rozhodnuto. Zároveň zatím nebylo ani stanoveno datum vydání této kolekce. Podle předchozích zpráv mají být zahrnuty hry Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, Metal Gear Solid: Peace Walker, Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes a Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain. To ale nyní vývojáři nepotvrdili.
- Byla ukázána úvodní obrazovka hry Metal Gear Solid Delta: Snake Eater.
Tvoje reakce na článek
Galerie

























Komentáře (15)
Zvažovat můžou,ale bez pana K ať si to nechaj.😉
Dejte mi sem znovu čtvrtej díl himlhergot :D
Osobně bych to nechal už být za mě je to prostě všechno ukončeno čtvrtým dílem a dál bych to už neprznil.
Jako velkej fanoušek značky chci ty remaky, nový díly by ani být nemusely , ať už od Konami nebo od Kojimy...
MGS 5 už byla slušná fantasmagoria ( Vim že to tam bylo vždycky, ale v MGS už mě to prislo přes čáru, ten ohnivej plejtvák apod.)
O Death stranding ani nemluvím , to na mě bylo taky už hodně zvláštní....
@Leon: Pravda, taky dobrý příklad i když pro mě osobně, zážitek hodně kazilo krkolomné ovládání s ne úplně dle mě zvládnutými náplněmi misí. Hrál jsem ale jen tu základní verzi, a nikdy jsem se k tomu už nevrátil ale hlavně proto, že nikdy nevznikl HD verze a mě nějak moc nebaví podobné hry hrát na přenosných zařízeních, i PSP jsem míval dost často píchnuté k TV kabelem a i Peace Walkera jsem si pořádně užil až v HD kolekci na PS3.
Ale se vším co zmiňuješ souhlasím, on ale i Acid nebyl vůbec špatný a když člověk odhlédne od karetního systému (který mi ale k PSP sedel víc, vzhledem k tomu že to člověk měl hrát během cesty), tak i příběhově nebyl ten timeline k zahození.
Asi postačí skutečnost, že MGSV je poslední masterpiece, poslední 10/10 titul, který v Konami vznikl. Co odešel, nevzniklo od té doby v Konami nic než bída. U svých her má dohled nad vším, doslova nad vším a rozhoduje o výsledku každého aspektu ve hře. Takhle pracuje desítky let. Talentovaní lidé pod jeho vedením podávají vyšší než nadstandardní výkony, nebo jsou nuceni svou práci zlepšit na požadovanou kvalitu. Bez něj, bez tohoto dirigenta orchestru, již orchestr nepodává zdaleka takové výkony. Death Stranding je navíc podstatně totéž co do přístupu k postavám, filosofickým úvahám, game designu totéž co dělá už těch více než 30 let. Pořád vylepšuje tytéž postupy, svůj přístup. Jestli je Death Stranding nějaké hře podobný a to zatraceně hodně, tak je to MGSV. MGS série je jeho dílo, výsledek jeho dohledu nad každým aspektem ve hře. Systém mikrotransakcí v MGSV je jednou z těch věcí, které do hry dát musel. Vždycky chce udělat skvělou hru. Konami chtěli rejžovat a to je jediné co bez něj nakonec zmůžou.
Nový a pravý duchovní nástupce MGS vyjde, ve spolupráci Sony a Kojima Productions.
Konami vydá max Remake MGS 4, pak MGS1, MGS 2, pak přijde na řadu SH1,3,4,....
Víme jak to s novými hrami mají, na nové hry nemají čas.
S tím Fukushimou velký souhlas. Velmi nedoceněný člověk. Osobně jsi myslím, že Kojima potřebuje spíše usměrňovat, protože ty šílenosti co se mu honí hlavou, by měli procházet nějakým filtrem. Proto je pro mě Mgs 1 nejlepší díl série, jelikož stojí relativně a v rámci možností, pevně nohama při zemi a nepůsobí tak absurdně jako v následujících počinech, kdy se Hideo utrhl ze řetězu. Twin Snakes, ač byla tvořená jiným týmem, byla ukázka toho, do jakých absurdností může spadnout dobře vytvořený počin. A tahle báze se poté už jen opakovala.
MGS bez Kojimy si dokážu představit. MGS Portable Ops byl také bez Kojimy (byl jen jedním z producentů) a jednalo se o vynikající díl, kde fungoval příběh, herní design, a hlavně hratelnost. Paradoxně byla hratelnost tak revoluční a kvalitní (poprvé se zde objevila Mother Base a koncept verbování vojáků), že jí Kojima využil a rozvinul v Peace Walker a MGS V. Samozřejmě po roce 2007 udělal vše pro to, aby příběhově a konceptuálně vytěsnil Portable Ops z kánonu. Nechtěl, aby si lidé připomínali, že mohl vzniknout skvělý MGS i bez jeho účasti a přišel s novými nápady, které nevzešly z jeho hlavy. Jak vidno příspěvky nade mnou a na většine DF u nás i ve světě, tak se mu to podařilo ...
Tohle nemá smysl.
Remake asi jo, ale nové díly bez Kojimba, no pokud by to dávalo smysl a bylo to alespoň "dobré", asi bych taky bral. Absťák na sérii mám velký, ač mi to částečně vynahradil Death Stranding, který je postavami, příběhem koncipovaný velmi podobně. Nemůžu se dočkat druhého dílu.
Zatím jsme je viděli vydat port starších remasterů od Bluepoint a ani to se jim moc nepovedlo. Mají před sebou dost práce.
Tak sem s tou deltou
@mnaca: Ano i ne, kdo ví, to se asi nedovíme už nikdy. Fukushima ale dělal Ghost Babel a osobně si myslím, že svedl zachovat ducha a atmosféru MG v hře na Game Boy mnohem lépe, než Kojima bez něho v MGS4. Dodnes mě mrzí, že nedostal mnohem větší šanci v nějakém plnohodnotném i třeba spinoffu ale na konzole/PC, třeba rovnou pokračování Ghost Babel reality, která rozhodně měla potenciál. A možná i to by bylo řešení, jak pokračovat bez Kojimy, prostě navázat a rozvíjet tento alternativní timeline.
Kojima je skvělý režisér evidentně a bez debaty, nejspíš i herní designer ale scénáře dle mě nezvládá, a za svůj kult osobnosti v tomhle může děkovat z dost velké části jiným. Možná má hromadu dobrých nápadů, myšlenky ale utápí se v nich a nesvede je už předat dál, hlavně dialogy mu moc nejdou. Což moc nepřekvapí, ono většinu codeců psal i právě Fukushima jestli si dobře vzpomínám.
Novému dílu bych se vůbec nebránil ale pod jednou podmínkou, Tomokazu Fukushima jako scénárista. Tenhle chlap je strašně nedoceněný a společně s Shuyo Muratou mají na MGS mnohem větší zásluhy, než si většina uvědomuje a každá další Kojimova tvorba je toho dle mě osobně důkazem. Vždyť po jeho odchodu jde vidět, že se to celé utrhlo ze řetězu a dostali jsme chlápka s průjmem, co má romantiku s Meryl 😁 katapulty, opice s pivem a retcony, celá kontinuita šla do kytek, kdy Big Boss má lepší hračky než Solid Snake, Rex působí jako zastaralá laciná hračka oproti jeho předchůdcům atd.
K tomu slušný tým vývojářů a věřím, že dobrý MGS může být i bez Kojimy.