Konzolista.cz

Kojima chtěl, aby Kamiya pracoval na Metal Gear Rising

novinkačtvrtek 15. prosince 2011Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Kojima chtěl, aby Kamiya pracoval na Metal Gear Rising
Když bylo oznámeno, že na hře Metal Gear Rising pracuje studio Platinum Games, hráči se ptali, jestli se na vývoji podílí i zkušený herní designér a tvůrce her jako Devil May Cry a Bayonetta, Hideki Kamiya. Nyní už víme, že na hře nepracuje, ale Hideo Kojima si moc přál, aby přiložil ruku k dílu. „Když jsem mluvil s Platinum Games, tak první co jsem chtěl, bylo, aby vývoj Metal Gear Rising řídil Hideki Kamiya,“ řekl Hideo Kojima magazínu EDGE. Z Platinum Games se mu ovšem dostalo odpovědi, že Hideki Kamiya má v současnosti několik svých projektů, takže pokud na něm budou v Konami trvat, budou mít velké zpoždění s hrou. I když ale Hideki Kamiya nebude přímo u vývoje, studio Platinum Games má samo o sobě hodně zkušeností, aby Metal Gear Rising zdárně dokončilo.

Vývojáři z Platinum Games dneska oznámili, že Metal Gear Rising vytváří primárně na Playstation 3, a až poté ho portují na Xbox 360. Díky tomu by PS3 verze neměla utrpět.
Zdroj: gematsu.com
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (9)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
bosshunter78
bosshunter78 #Sony.Ms.N.

mikecz - proč by to jako měl být kec ??? a s tou složitou architekturou bych to viděl tak před 3-4 roky . bože tak to vyjde dřív na PS to tady zase budou někteří jedinci špatně rozdejchávat, jako by to nebylo jedno

elwiscz

To jsem zvedav jak to dopadne ?

MikeCZ
MikeCZ #PS5

Vývojáři z Platinum Games dneska oznámili, že Metal Gear Rising vytváří primárně na Playstation 3, a až poté ho portují na Xbox 360. Díky tomu by PS3 verze neměla utrpět.

Kec jako prase.Kdyby byl vývoj primárně na ps3 tak díky tomu že ps3 má hodně rozdílnou architekturu jak všichni imba programátoři tvrdí by port byl obtížný nebo hodně ořezaný.

Smileface

JHfr3ak : Vždy jde o to jak dobře potruješ a ne o to jaká platforma byla první. Třeba Ninja Gaiden 2 vypadá na PS3 o dost líp než na X360 a tam byla prvně...Ve chvíli kdy máš hru a víš o ní že ji budeš chtít LEVNE portovat na X360, nepoužiješ v ní PS3 paralelismus, ale využiješ na PS3 pouze to, co pak dokážeš na X360 převést. FF XIII byla vyjímka, protože tam se o portu na X360 zezačátku nevědělo, proto vypadá PS3 verze o tolik líp.

Roudy

Haruhi: Bohužel se to stává nepříjěmě často. :(

JHfr3ak

Pokud se něco dělá primárně na PS3 a pak se to portuje na X-360, tak to znamená že budou obě hry vypadat stejně :D

Horší situace nastane když se něco dělá primárně na X-360 a pak se to portuje na PS3 = katastrofa...

PS3Fanboy
PS3Fanboy #Ni no kuni

Už zase novinka na tuhle hru. [s15][s15] Proč se to nejmenuje Call of Rising, s tím to nazvem miliarda jistá.

"Vývojáři z Platinum Games dneska oznámili, že Metal Gear Rising vytváří primárně na Playstation 3, a až poté ho portují na Xbox 360. Díky tomu by PS3 verze neměla utrpět." Tohle už sem slyšel i u jiních her a nikdy to nebyla pravda.

Roudy

Tak to je dobře! Dneska se všecko dělá na X-boxe primárně a pak to dopadne jako skyrim. Toho Hidekiho docela škoda.

Smileface

"Vývojáři z Platinum Games dneska oznámili, že Metal Gear Rising vytváří primárně na Playstation 3 a až poté ho portují na Xbox 360. Díky tomu by PS3 verze neměla utrpět." Sakra kde je Lykan [s6][s6][s6]

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články