Konzolista.cz

Killzone: Shadow Fall se ukázal v pořadu Jimmyho Fallona

novinkapátek 22. února 2013Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Killzone: Shadow Fall se ukázal v pořadu Jimmyho Fallona
Oznámení konzole Playstation 4 je velkou událostí nejen pro videoherní průmysl. Oznámením to ale samozřejmě nekončí, protože nyní bude mít Sony měsíce na to, aby nalákala na koupi co nejvíce hráčů. No a jak je k tomu přesvědčit, než ukazováním skvěle vypadajících her. Takovou je zcela jistě střílečka Killzone: Shadow Fall od studia Guerrilla Games, která se objevila nyní i v pořadu Jimmyho Fallona, kterému ovšem hraní moc nešlo, ale od toho tam samozřejmě on není. Na video, ve kterém vývojáři potvrdili, že Killzone: Shadow Fall vyjde na launch konzole, se můžete podívat níže v novince. A ještě jedna informace na závěr, která se objevila během dnešního dne. Demoverze běží v rozlišení 1080p při 30fps.
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (64)

Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
jaroslav24player

Tak ten černoch je tupej hoši :-D :-D :-D

Macek_7
Macek_7 #🍕🎮💪😴♻️

JJ AI je bezesporu hodne narocna na vypocetni vykon , proto cekam ze bude u her na next genu zas o velky kus dal,ale taky to zalezi na vyvojarich jak se s tim poperou.

Třeba takový Max Payne 3 měl podle mě lepší AI jak fear effect

Phlips

Mitsu CZ: To je fakt..[s14]

K tomu editu: Právě třeba ve Fearu. Teda kromě toho panikaření. To zase ale můžeš vyzkoušet v Half Life - střískni doktora páčidlem a uvidíš, jak se správně panikaří. [s6]

busines
busines #Avari37
👍1

Mitsu CZ : To, co jsi popsal v editu, neumí ani většina lidí. Možná s tou panikou, tam ano. [s6]

Phlips

Fyziku budiž, ale pochybuju o náročnosti dnešní AI v pc hrách. Už i stařičkej FEAR1 měl lepší AI než kdejaká dnešní hra na pc..

Phlips

InfamousKajman: Nemyslím si, že by instalace byly nějak zvlášť obtížné (ať už se jedná o cokoliv) a když se člověk o pc stará, s nedostatkem výkonu se taky nesetká. Jinak ale souhlasím a jsem dokonce toho názoru, že spíš pc brzdí vývoj her, jelikož se upřednostňuje grafika nad hratelnost. [s14]

Spontheplayer
Spontheplayer #tvoje bába
👍2

PC hráči hlavně používají stale dokola argument o grafice. Ano rozdil tam je vidět ale né zas takovej abych vyhodil kvuli tomu PS3 z okna. A hlavně kamoš kvuli tomu aby hrál Crysis 3 na ůuplný maximum tak musel koupit grafickou kartu snad za 13 000......Kolik že bude stát PS4? [s6]

IOIOI: "pry si zamestnanci Microsoftu delali z Playstation 4 srandu, ze se vubec nezameruje na pohybovy ovladani" to me rozsekalo :-D hned jsem si vzpomel na videorecenze Steel batalion jak ten jejich Kinect uplne zabil skvelou hru. Zatim nejlepsi využíti Kinectu jsem viděl jako scaneru pro 3D tikárny.

Jinak problém se savy u Skyrimu zažívám u New Vegas mam 153 hodin a save ma 13Mb a nevydrží mi to běžet dýl než dvě hodiny.

Macek_7
Macek_7 #🍕🎮💪😴♻️
👍5

Panove psal jsem to uz parkrat a napisu to znova od toho to jsou proste konzole:) zvladaji dnesni hry s nekolikanasobne horsim HW ,slinty pckaru typu to ps4 ma v sobe to a tamto v benchmarku na pc dosahuje "jen" tolika a tamto je mnohem lepsi :D to proste neni na miste protoze za 1)vetsina z nich ma znalosti ze samotneho programovani na bodu mrazu a rozumuji tu s cisly co si vygooglili v testech 2)Konzole nejsou zatizeny wokny a HW v nich funguje uplne jinak 3)Staci se podivat na dnesni konzole jak napsal infamous i na ps2 nebo ps1 vzdycky dokazali drzet krok s dobou i kdyz treba ne v plne graficke parade ,ale zaroven se nikdy nemuseli stydet.Proste to tak je a verim ,ze jak nova ps4 tak xbox tu s nami budou zase dlouhou dobu,protoze to zvladat jednoduse budou.

busines
busines #Avari37
👍1

IOIOI : To jsem si právě taky říkal, že půjdou cestou kinectu. Pokud ano, tak do toho rozhodně nejdu. Věřím ale, že v USA to bude mít nejspíš velký úspěch. Tam MS funguje PR na jedničku.

lOlOl
lOlOl #lOlOl
👍3

Ultimate7th: Tohle Activision neudela, protoze by se tim ochudil o miliony $ z PS4. To by jim Microsoft musel zaplatit sileny penize, aby to udelal.Spis ocekavam, ze Microsoft tvrdi vyrazi do boje s Kinectem 2. Precejenom pry si zamestnanci Microsoftu delali z Playstation 4 srandu, ze se vubec nezameruje na pohybovy ovladani. Osobne si myslim, ze Microsoft bude protlacovat Xbox jako zabavni konzoli na streamovani TV, pousteni filmu, domaci server, propojeni se smartphonama a tabletama a na konec predstavi novy Halo a GoW. Uz na E3 2012 bylo videt jakym smerem budou svuj Xbox tlacit. Za vystoupeni Ushera na E3 2012 museli zaplatit vic nez Sony dalo za celou posledni prezentaci.

Ps3mani
Ps3mani #PS 4
👍1

InfamousKajman:Konečne nezaujatý názor,plne súhlasím..

MAJSTA:Cevat Yerli povedal že nové konzoly dosiahnu max.grafiky Crysis 3,Killzone Shadow Fall tú grafiku prekročil,takže toľko k tým nezmyselným tvrdeniam,áno,v podstate máš pravdu,zmaže sa ten hrubý výkon + podľa môjho názoru ešte niečo navyše bue mať navrch/PS 4/,predsa len PS 4 nebude musieť živiť OS + rôzne aplikácie a pod.

Ultimate7th
Ultimate7th #RedBull

No je celkem možný že MS vyrukuje s exluzivitou na COD :D. To by měl vyhráno, ikdyby tam měl o pulku horsi HW.

lOlOl
lOlOl #lOlOl
👍8

InfamousKajman: Presne tyhle argumenty pouzivam vzdy, kdyz se me nekdo v realu zepta, proc nehraju na pocitaci. Mam PC staveny na praci a nechci do nej cpat hry. Na hrani mam konzoli, ktera mi vydrzi dejme tomu 5 let a po celych tech 5 let mam naprostou jistotu, ze hra ktera vyjde, tak mi pojede plynule bez jakyhokoliv nastavovani a snizovani detailu. Proste hru strcim, necham nainstaloval a spustim.

Nadherna ukazka je Skyrim. Aby jste tu hru na PC vubec spustili, potrebujete 2GiB/4GiB recommended RAM (PS3 ma 512MiB) a 512MiB/1GiB recommended GPU (PS3 ma 128MiB). A na PS3 ta hra vypada velice pekne. Je pravda, ze po nekolika desitkach odehranych hodin prestane PS3 stihat, ten samy problem byl uz u Fallout 3, ale funguje to. Tohle jsou obrovsky vyhody konzole, zkuste si Skyrim spustit na 6 let starym PC, ktery tehdy stal 20 000,-. A PS3 je 6 let stara.

Hraci na PC potrebujou nejak sami sobe zduvodnit ty sumy, ktere musi/chteji investovat do herniho PC a jelikoz je nenapada nic lepsiho, pusti se do konzoli, ze za to muzou konzole. Jenze kdyby nebylo konzoli, nebudou penize na vyvoj her, Steam to rozhodne nezachrani. Navic ja chci krabicovou verzi, ne digitalni download. Pamatuju si, jak kdysi meli lidi na PC vyhodu, kdyz meli vyssi vykon treba u CoD1, protoze mohli skakat vys, bezet rychlejs apod. A kdo nemel 100FPS, tomu se smali. Ted maji na konzolich vsichni stejny podminky.

Nikdy jsem nepochopil tu nenavist ze strany PC hracu. To vam vazne nestaci hrat hry v 72Op? Vzpomente si na jakych hrach jste zacinali a to posledni co vas u DOOM zajimalo bylo rozliseni. Stejne tak u Fallout 1 a 2, Stunts, atd atd atd. Neuveritelne jste se bavili a nejaky FPS a rozliseni vam bylo ukradeny, hlave ze vam to bezelo plynule. A dneska? Grafika CoD jim prijde uboha, pritom me prijde dostacujici.

busines
busines #Avari37

Infamous : Po delší době parádní koment.

InfamousKajman
👍10

V prvni rade bych chtel rict, ze mam doma vsechny konzole soucasne generace a zaroven herni pc.

Co se tyka vykonu ocekavanych konzoli, tak je urcite dobre ze se Sony rozhodlo pro architekturu x86 - pro vyvojare snazsi programovani. Specifikace uvedene na Playstation Meetingu jeste nejsou 100% jiste, ale z dostupnych informaci se da srovnavat s mid - hi end pc, ale diky unifikovanemu hardwaru a pokud by si vyvojari dali zalezet s optimalizaci, dokazu si predstavit dalsich 5 - 7 let zivotniho cyklu konzole, kde budou vychazet aktualni tituly.

Pokud se zamyslim nad tim, ze 6 let stara konzole zvladne soucasne hry, ktere pomalu v pripade PC vyzaduji kolikrat trojnasobny vykon v porovnani s konzoli, musim rozhodne smeknout. Kecy o tom, ze konzlole brzdi evoluci her vubec neni na miste. Rada vydavatelu by neinvestovala tucne castky na vyvoj her, pokud by nevysla na konzole, kde ma daleko vetsi prodejni potencial. Vzrustajici kvalitu a inovaci ve hrach predevsim brzdi lide, co si hru na pc (v malem procentu i na konzoli) stahnou. Vydavatele tim nevydelaji dostatek penez, ktere by mohli investovat do dalsiho vyvoje her.

Konzole jsou pro vyvojare a vydavatele nejlukrativnejsi platformou predevsim diky tomu, ze spousta lidi si radsi koupi konzoli za 10k nez herni pc za dvojnasobnou cenu, na kterem by museli resit obtizne instalace a postupem casu i dostatek vykonu. Kdyz si koupim hru na konzoli, mam jistotu ze mi bude bezproblemove fungovat (az na vyjimky jako treba Skyrim, ktery jsem si osobne koupil na PC kvuli modum) a o to mi jako zakaznikovi jde predevsim.

Predem dekuji vsem za smysluplne odpovedi.

Predator
👍1

Tak to je síla co tu píše PS3Fanboy že RAM není důležitá[s6]to vím i Já antitalent na tyhle věci.

eeeee
eeeee #můj názor
👍2
👎1

Muzete mi prozradit, kdo ho znate, je PS3Fanboy jenom blb nebo je to hater ci trol?

Macek_7
Macek_7 #🍕🎮💪😴♻️
👍3

Ps3Fanboy vsechny komponenty v kazdem hw jsou jako retez ktery je nejsilnejsi tak jak je nejsilnejsi jeho nejslabsi clanek. RAM pamet je dulezita pro dobrou (lepsi) grafiku, cim je vetsi tim vic fotorealistickych textur muze program nahrat, stejne tak muze nahrat lepsi AI nebo dalsi nedilne soucasti hry.Procesor je pak ten cinitel co zajisti ze v pameti budou vcas nahrane vsechny veci co tam maji byt, ale tady zas je problem ja rychle jsou schopny ramky prenest jisty objem dat - proto ddr5 v ps4 zajisti ze processoru nic nebude hazet klacky pod nohy kdyz to tam bude prat plnou palbou :) ... btw. skyrim na ps3 nemel problem kvuli tomu ze to je otevrena hra jak pises, ale kvuli veci ktera vlastne ani nen videt - skyrim je jedna z mala her kde nedochazi k respavnu lidi, predmetu atd. prpste kde neco nechas tam to zustane, kde nekoho zabijes tam to bude, kde neco ulozis tam to zustane a diky tomuhle faktu s tim jak clovek postupoval ve hre tak byl vetsi i jeho save hry ktery si musel tohle vse pamatovat a nasledne prenest do ram pameti ps3 a tady narazili vyvojari na problem kvuli male pameti v ps3...takze opravdu ramka neni dulezita jen pro otevrene hry a opravdu i ona se podili na vysledne grafice a vubec celem gameplay hry.

Ps3mani
Ps3mani #PS 4
👍1

Pokial tam naozaj nechajú 8 Gb DDR5,čo je mimochodom extrémne rýchla pameť,tak grafika v hrách bude "rásť" závratným tempom.Toto je len začiatok a skok bude o mnoho väčší ako PS2-PS3.A ako písal"busines" väčšia a rýchlejšia RAM má za následok aj viac efektov,menej koridorov,snáď a pod.Nové konzoly tú nami budú opäť 6+rokov.takže tá pamäť je naozaj dôležitá,uvidíme ako na to odpovie Microsoft.Launch day je PS4 u mňa.[s7]A dúfam už Sony pochopilo dôležitosť exkluzitív a nestane sa čo v prípade terjšej generácie,taký Watch Dogs exclusiv by dosť pomohol predajnosti,to je len jeden príklad.

busines
busines #Avari37
👍3

PS3Fanboy : Říká ti něco slovo "příklad"? Asi ne. Stejně jako ti nic neříká hraní her na předváděčkách s cheatem na nesmrtelnost, aby tam člověk pořád nechcípal a ukázal v daném čase celé demo. Jinak, článek je z roku 2008 (což sis opět nevšiml), ale princip je stejný pořád. Proto se tam citují dnes už staré paměti. Fakt začni přemýšlet, kámo.

PS3Fanboy
PS3Fanboy #Ni no kuni
👎2

"CPU za 3 000,- a grafiku také za 3 000,- zahrajete si drtivou většinu her na nejvyšší detaily." Tomu se jenom směju, jakej je to blábol. Na CPU a grafice za 3000kč si zahrajete tak na střední detaily a to s odřeníma ušima

busines
busines #Avari37
👍2

Tady musí být inteligence na úrovni Maria před třiceti lety nebo co. Tak znova (bavíme se o grafice a výkonu). Velikost (8 GB) a rychlost (GDDR5) operační paměti (RAM) je VELMI DŮLEŽITÝM parametrem ovlivňujícím VÝSLEDNÝ VÝKON CELÉHO počítače (přístup na internet evidentně máš, tak si najdi o čem RAM je). Mám pocit, že největší RAMky v GDDR5 jsou zatím jen 2 GB. Myslím, že to tu už každý pochopil, jak jsou důležitý a byla to jedna z věcí, na kterou si vývojáři u PS3 stěžovali. A o tom, jak je technicky řešená PS4, se bavit nebudu, protože to evidentně nevěděli přesně ani samotní vývojáři. Aspoň pokud jde o velikost RAMek. Nejspíš finta na zmatení konkurence.

link

"Chcete-li PC na hraní her, je velikost paměti RAM důležitější než-li výkon CPU a minimálně stejně důležitá jako výkon grafické karty."

PS3Fanboy
PS3Fanboy #Ni no kuni
👍1
👎1

busines: Napíšu tu otazku znova. Co má Grafický čip společného s ram pamětí? Jedině kdyby ram pamět byla sdílená do grafiky. Vykon ale né grafickou kvalitu hry, na to je čip grafiky. K čemu by pak dělali nové grafické karty, když podle tebe stačí více ram paměti.

busines
busines #Avari37

PS3Fanboy : Grafiku to nijak nezlepší?? Aha. Tak to potom jo. Textůry apod asi nic, hm?? Procesor Cell v PS3 grafiku taky vůbec nezlepšil a je úplně jedno, že se tam staral pomalu o vše díky mizerné grafce. [s6] Velikost a rychlost operační paměti je velmi důležitým parametrem ovlivňujícím výsledný výkon celého počítače.

PS3Fanboy
PS3Fanboy #Ni no kuni
👎2

busines: Co má jako Ram pamět společného s čipem grafiky? Ram pamět pomuže tomu, že hry nebudou takové koridory ale grafiku to nijak nezlepší. Čím věčí prostředí ve hře tím je potřeba více ram paměti. Proto skyrim na PS3 běží hůře, malo ram paměti.

busines
busines #Avari37

EMILE : Propaganda tam pracuje i po třiceti letech. :) Ale taky bych bral možnost hrát za oba tábory. Ten artwork je rozhodně zajímavý a stojí za zamyšlení.

Ps3mani : A to jsou hry tvořeny pro RAM 4 GB GDDR5, takže místa pro zlepšení tam bude hromada pokud platí 8 GB GDDR5.

Ps3mani
Ps3mani #PS 4
👍1

PS3Fanboy:Šunka tam určite nebude ale nebude tam ani grafika za 1000 dolárov.Podľa dosiaľ prezentovaných videí,a už vieme že to sú gameplay zábery,graficky to bude dosť veľký skok oproti 3-ke.

EMILE
EMILE #MGS5:TPP

busines hm vypadá to zajímavě,hrozně rád bych si zahrál za Helgasty a to s tim Visarim to bude nějakej starej videozáznam SPOILER!!!SPOILER!!! v době,kdy ještě žil[s14]No uvidíme[s12]

busines
busines #Avari37

Je možné, že tento artwork naznačuje možnou hru za oba tábory, hm?? A vpravo dole je na obrazovce Visari.

link

PS3Fanboy
PS3Fanboy #Ni no kuni
👎4

Ps3mani: V PS4 podle toho co píšeš bude teda pěkná šunka.

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články