Konzolista.cz

John Romero stále věří, že bude moci dokončit svoji novou first-person střílečku

novinkastředa 29. října 2025Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: John Romero stále věří, že bude moci dokončit svoji novou first-person střílečku
Začátkem léta jsme se dozvěděli, že Microsoft odstoupil od vydavatelské smlouvy na připravovanou first-person střílečku, na níž pracoval legendární herní vývojář John Romero (DOOM, Quake nebo Daikatana) ve svém studiu Romero Games. Následně se šířily na internetu zvěsti, že zrušení hry odneslo i samotné studio, které bude zavřeno, ale naštěstí byly tyto spekulace záhy vyvráceny. Nyní se John Romero k situaci znovu vyjádřil v rozhovoru pro magazín Game Reactor. V něm řekl, že stále zjišťují, co by mohli s projektem udělat. Pořád se nevzdává toho, že by ho mohl dokončit, dokonce zmínil, že má hned několik zájemců.

 „No, pořád ještě zjišťujeme, co vlastně uděláme s naší velkou hrou. Vlastníme práva k značce, vlastníme kód, prostě všechno, co se té hry týká. Takže je spousta společností, které o ni mají zájem a stále s námi na ní spolupracují, protože když vyvíjíte hru roky a vložíte do ní, dejme tomu, 50 milionů dolarů, a pak přejdete a začnete pracovat s někým jiným, ten někdo dostane těch 50 milionů v podstatě zadarmo. Spousta lidí chce pokračovat v rozdělané práci, a i kdyby k tomu nedošlo, pořád máte aktiva v hodnotě 50 milionů dolarů, která můžete použít k vytvoření něčeho jiného. Takže ať už to dopadne jakkoli, v podstatě si zkracujete cestu,“ řekl Romero. 

Zdroj: Game Reactor
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Komentáře (9)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
vn25

Kecá, nikdo tak blbej jak MS nebude aby sypal prachy do černé díry

Starky
Starky #NaughtyGod

Pokud ma skutecne projekt, ktery je jiz v pokrocile fazi vyvoje, uz do nej nekdo nasypal 50 melounu a ma k tomu i veskera prava, tak je solidni sance, ze se dalsi zajemce najde. Ted bude zalezet na samotnem konceptu, zda nekomu prijde natolik atraktivni, ze stoji za dalsi investice a dokonceni.

buk va
buk va #Král Talismanu

@Chinuk: první epizoda byl doslova odpad, sidekickeri se chovali naprosto tupe a kolikrat nehratelně a celkově ta hra, vzhledem k tomu jaký měla hype a jaké na ní bylo čekání, nebyl vůbec žádný zázrak. Klobouk dolů před každým, kdo to dohrál

Viribusunitis89

@⚖️dr_chaos⚖️: 🤣🤣🤣👍

Chinuk
👍1

@buk va: U Daikatany je problém, že první epizoda byla dost nudná (bylo to i demo)pak se to rozjelo takže to dost lidí odradilo. Největším prusvihem bych to rozhodně nenazýval, je tu víc jinejch adeptů.

dr_chaos 👑
dr_chaos 👑 ##jeSuisMC
😁5

Yoko Ono herního průmyslu 😀😀😀

buk va
buk va #Král Talismanu
😁3

John Romero už svojí střílečku dávno dokončil. Jmenovala se Daiatana, reklamy na hru v časopisech skromě psali, že "John Romero si z vás udělá svou děvku" a nakonec to byl jeden z největších herních průšvihů co, kdy byly.

Johny bejval klasik, ale dneska je to taková shopaholicadel mezi vývojářema😁

マルツェル
マルツェル #KNOWLEDGE
👍1
😁1

Tohle zní jak obchodník, co bazíruje na svém jménu, namísto vývojáře co chce vytvořit hru. Za posledních 25 let nic nevytvořil a zkouší zvednout akcie vlastního jména skrze mrtvé značky. 🤣

Asi jak kdyby Valve řeklo, máme Half-Life epizodu 3, kdo nám to zaplatí, protože jsme Valve? 🤣

Každej strašně touží pokračovat v něčí práci. To je přímo splněný sen. 🤣🤣🤣

Towelie
Towelie #❤️Playstation❤️
😁9
👍1

Ten Romero vypada jak trans eko veganska aktivistka

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články