John Riccitiello o Mirror´s Edge 2
novinka•pátek 4. prosince 2009•Petr Strecker•

Zdroj: EA
"Inovace nemusí nutně znamenat, že vše funguje napoprvé. Kdyby ano, tak by to všichni udělali. Myslím si, že Mirror's Edge byl fascinující svým originálním světem. Fascinující, originální umělecký směr. Hudba a zvukový design byl skvělý. Myslím si, že herní mechanismy jsou prostě bomba, ale byly nesouvislé a u některých levelů nefungovaly."
"Věčně jste se škrábali po zdech, hledali jste, co byste dělali. Někdy jste skákali přes překážky, běhali ze srázů, skákali, klouzali, skákali a potom se prostě zastavili. Je to také druh zábavy."
"Měli jsme takový pocit, že jsme se nemohli úplně rozhodnout, jestli vyvíjíme Portal nebo hru jako je ME. A já si myslím, že hráči nebyli tak úplně připraveni pro tak rázný přechod na žánr hry, jakým je ME. Dá se říci, že se jednalo o přesnou a skvělou inovaci. A já věřím, že to tak bylo. Musíte se rozhodnout, co chcete dělat, jestli se má hra prodávat po milionech nebo statisících."
"Zažil jsem mnoho horlivých debat s vývojářským týmem. A oni na tom pracují. Ale dnes máme na výběr z mnoha cest, kterými se můžeme vydat," zakončil svůj proslov John Riccitiello na téma Mirror’s Edge 2.
REKLAMA
REKLAMA
Tvoje reakce na článek
Galerie












Reklama













Komentáře (5)
nevim zda to bezelo na Ue3, kazdopadne hra je skvela, klidne muze byt 2ka stejna jak jednicka, normalni pokracovani bych neodmitnul...
ať je to hra opět pro sta tisíce a opět tak skvělá, jako jednička...akorát se mohli konečně zmínit o enginu který použijí...v jedničce to byl Unreal 3 engine...možná zde už použijí jejich Frostbite engine...
Drzim palce at udelaj dobrou hru.
Jednicka me bavila, ale podruhe by me to same tolik nebralo. Podle me by to bylo lepsi ve stylu (okrsek 13), vice hratelnych postav na vyber a hlavne vice realnej svet (ne tak moc barevnej)
Tak to je hnedka dobrá zpráva poránu :) na tudle hru se těším asi ze všeho nejvíc :)