EA: Mirror’s Edge Catalyst splnil naše očekávání

Tvoje reakce na článek
Galerie



































novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Oznámena akční hra Gang of Dragon od tvůrce série Yakuza
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
novinka
V lednu proběhne prezentace Xbox Dev Direct, Gears of War: E-Day potvrzen na příští rok
Komentáře (4)
„Jsme spokojeni, že jsme mohli oblíbenou hrdinku i její svět přinést na trh. "
Ano, prostě chtěli nový díl bez ohledu na kvalitu, dají to za plnou cenu a jsou spokojeni? Bídu na ně.
Nalákat a zklamat? Jo, to se vam povedlo
Asi budu teď negativní ale jinak to ani nejde. Hra stojí v lepším případě 1500 kč, poměrně krátkou příběhovou kampaň tvůrci natahují tím, že vás nechají po zabití opakovat daný úsek znovů. Od plynulosti při hraní vás pak zdržují dlouhé nahrávací obrazovky. To nejhorší na hře je ale grafika, morfuje a doskakuje vám přímo před očima, hlavní postava se neodráží v zrcadlových stěnách mrakodrapů, jen občasně se tam ukáže a to v mizerné grafice s absencí mimiky obličeje, mrakodrapy jsou jednoduché geometrické objekty, prostě primitiva typu krabice. Nevím ale třeba takový Kill Zone Shadow Fall mi připadal graficky daleko lepší a to vyšel před dvěma lety. Je holt vidět, že EA a DICE hráče pěkně vodí za nos. Nicméně k jádru věci, ta hra se asi moc neprodává, když jsem měsíc po vydání nenarazil na bazar (myšleno obchody typu JRC, XZONE atp.), takže jsem bral zbytečně novou. To jestli se hra dobře prodává ukáže až pokračování, dle mě :-) Pokud nevznikne, hra nebyla komerčně úspěšná a tudíž nebyl důvod dělat další díl. V podstatě, na čem se nevydělá, zanikne. Analýza toho, co bylo špatně je ale asi už nepotřebná.