Jak to chodí ve Valve?
novinka•úterý 10. května 2011•Martin Šmíd•

Zdroj: Konzolista.cz
Podle docela zajímavého článku - http://www.develop-online.net/features/1184/The-Valve-manifesto , věci ve Valve vznikají tak, že na nich někdo prostě začne pracovat, aniž by o tom vědělo vedení. To ostatně potkalo i třeba druhý Portal, na kterém na začátku pracovalo jen pár lidí, aniž by to ostatní ve Valve věděli. Takto to ostatně chodí se všemi projekty tohoto studia. Většinou na každém začne pracovat malá skupinka vývojářů, která vytvoří koncepty a další věci, později ukáže svůj výtvor vedení, a pokud zaujme, začnou na projektu pracovat další programátoři. Ve Valve tak panuje docela volná atmosféra a jak přiznává sám Gabe Newell, nikdo nad žádným zaměstnancem nestojí a neříká mu, co má dělat. Každý si prakticky může dělat to, co chce. Pokud tedy zrovna nepracuje na nějakém velkém projektu, viz Portal 2, který potřebuje být dokončen do určitého data.
REKLAMA
REKLAMA
Tvoje reakce na článek
Reklama

Komentáře (7)
no.. nevadilo by mi tam volny mistecko...:)
tak to ma byt
miluju Valve, u me je to nejlepsi studio ze vsech...
A víte proč se vývojáři z Valve tak flákají? Protože nemají žádnýho šéfa...ten totiž skončil z ventilem v oku.
No podle té pracovní morálky pak odpovídá doba mezi epizodama Half-Lifu [s6][s6][s6][s6]
Tak třeba už se na novým Half-Lifu pracuje, akorát o tom Gabe Newell ještě neví [s14].
To jde vidět že tam mají programátoři volno...protože už před hóódně dlouhou dobou měl vyjít Half-Life 2:Episode Three [s3]