Konzolista.cz

Hry Lies of P se prodal 1 milion kopií

novinkaúterý 17. října 2023Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Hry Lies of P se prodal 1 milion kopií
Herní vydavatel Neowiz s vývojáři z Round8 Studio dnes oznámil, že se jeho kvalitní akční RPG hry Lies of P prodalo od launche přes 1 milion kopií. To považuje za velký úspěch a děkuje všem fanouškům za podporu. Tento neuvěřitelný milník pro Lies of P dokazuje potenciál korejských konzolových her na globální scéně. Lies of P byl pro Neowiz a Round8 Studio náročným projektem a jsme velmi hrdí na to, čeho jsme s tímto titulem dosáhli,“ stojí v oznámení vývojářů. „Hra byla dosud přijata neuvěřitelně dobře a my jsme nesmírně vděční, že se na cestu přes město Krat vydalo již více než milion hráčů. Stejně tak se těšíme na to, co Lies of P přinese v budoucnu, a nemůžeme se dočkat, až se s vámi podělíme o další informace, jakmile přijde ten správný čas,“ dodal režisér hry Jiwon Choi.
Zdroj: TZ
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (25)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
ΛNĐ3RLΛ
ΛNĐ3RLΛ #無限で、恐ろしい自由。
👍3

@Kostej-cz: 😂 V Souls jseš třeba Bůh, v Lies of P nechceš přistoupit na pravidla hry a tak jsi lama. Být dobrým v jedné hře, tě automaticky nepasuje do univerzálně skvělého hráče. Se s tím smiř.

Já si například zase třeba troufám tvrdit, že jsem dobrej v Tekkenovi (God Rank), zatímco v Soul Calibru bych dostal určitě výprask. A taky jsem tady naložil jednomu, co si vyskakoval. Jsou tu stále i videa v Tekken 7 vlákně, můžeš se jít mrknout.

Tak si to neber tolik osobně, jsou to snad ve finále jen hry. 😉

RadarKKK
👍2

nekdy je potreba kdyz vyjde nova soulovka a jeste ne od fromu vyplachnout hlavu a zacit se ji ucit od zakladu tutorial rad je tam dost a nikde neni napsany ze perfect guard je jedina cesta v lies of p me prijde jeste dobre vyresenej, ale treba v lords of the fallen je to tragedie a i prerfect guard me prakticky zere zivoty a i kdyz dam dobre 3 v rade a ctvrtej poseru tak jsem mrtvej ale zas na druhou stranu soulari budou radi za uskoky ktery maji obri if okna pomale jak v ds2 z 50 adp

yenda1
yenda1 #Bellringer
👍4

@Kostej-cz: To že se něco tvrdí v jakýchsi recenzích pro mě nic neznamená. Na dokonalém parry to ani nestojí. Pokud to ty tvé recenze nezmíní, tak nejsou dobré. Mám za sebou x hodin hraní a lze to různými cestami

Pokud ti nejde parry, tak si můžeš sehnat (složit) zbraň, která podstatně redukuje poškození i při normálním krytí. Navíc můžeš následným zásahem určitou porci zdraví získat zpět. Záleží na stylu. Ten si lze nalézt.

I na první průchod.

Kostej-cz
Kostej-cz #HORIZON
🤦1
🤮1

Tak jasny ono jak pise A2 dva pruchody tomu venovat mluvi za vse ... Zame kdyz clovek zapne Sekiro po par hodinach parriruje jak kral a Sekiro je tozhodne obtiznejsi hra nez Lies of P. Tak ze si tu lamu tady pan mistr sveta v parry muze strci do špic : ) Maji to naprd a meli by si vzit priklad z ostatnich her ...Navic kdyz neuspesne das guard tak to bere prehnane mrte zivota ... Me jde totiz oto si kombat uzit - to znamena si ty bosse nebo radove enemaky vychutnat , zajmave ze kdekoli v jine hre v klidu ale v Lies of P to proste nejde , pak me to prestava bavit protoze tupe sekat do bossa me nebavi ...

Jinak ja jsem asi takova lama ze si tu jeden taky vyskakoval jaky je frajer a dostal to v Darku 1 ... 5 :0 nestacilo mu to a chtel jeste to zkusit v Darku 3 a dostal taky naprdel , prvni at si pan zjisti s kym mluvi nez zacne s lamou ja si to dost beru : )) A pak se mi spatne spi ...dekuji : )

Kainé
Kainé #A2
👍1

@ΛNĐ3RLΛ: což je ve finále opačně, než by to mělo být. Na začátku by měl být ten rewarding pořádný, aby se hráč naučil parírovat, aby to hráče motivovalo používat. Pak tady hráči pláčou, že je to těžké, ono to těžké ve finále nebude, jen ti ty mechaniky špatně ukázali. Tohle mi připomíná aféru okolo Wo Long, kde jsi nesmyslně dostal těžkého bosse hned na start, takhle se mechaniky neukazují. Ještě dodám, že se tady na mě zase všichni sesypali za tu kritiku, nakonec ale sami vývojáři přiznali, že to nebyl úplně chytrý tah.

Jinak ale hra vypadá dobře, o Vánocích si ji koupím a projedu si ji, to snad bude trochu času. Chudák BG3, tam to vypadá, že to nikdy nedohraji 😁.

edit na edit: tak hráči si pořád na něco stěžuji a hlavně souls komunita je pěkně toxická, ale s tvým pohledem se dá souhlasit, pokud to bereš v tomhle směru. Já osobně nemám ani třetí průchod v rámci Elden Ring, takže dávám přednost, když už ke konci prvního průchodu hru umím, abych si mohl projet postupem času NG+, potom se do toho lépe vrací, jelikož pokud se naučíš pořádně Lies of P až v druhém projetí, tak se hráči do toho obecně bude těžko vracet, když si dá nějaký ten měsíc přestávku.

ΛNĐ3RLΛ
ΛNĐ3RLΛ #無限で、恐ろしい自由。
👍1

@A2: DMG si buffneš v P-Organ později. Tady se právě dostáváme k těm chybám té hry. Ze začátku je to vážně k ničemu, navíc okno pro Fatal Attack je hodně nízké. Když máš ale pak později buffnutý DMG specielně právě u Fatal Attack a ještě k tomu prodlouženou dobu trvání Grogy, můžeš v klidu použít na nepřítele napřed Fable Art a jako dokončovačku Fatal.

Některé ty dovednosti měly být přístupný v základu a v P-Organu by sis pak vylepšoval jen takový ty "blbůstky", jako jsou Pulse Cells apod.

Snad to v pokračování celý nějak překopou.

Edit: @A2: to je podle mě úhel pohledu. Já to beru právě jako Fighting games, kde musíš opravdu dlouho trénovat, u Tekkena i roky, než se ti všechny ty animace dostanou pod kůži a začneš na ně sebevědomě reagovat. Mě táhle velká časová křivka baví právě na takových hrách nejvíce.

U Eldenu si taky spousta hráčů již stěžovala, že mají bossové až moc cheap a netelegrafovaný útoky. A proč tomu tak bylo? Protože ve FromSoftware moc dobře věděli, že veterány série by jen další "klon" moc nepotěšil a rychle by upadl v zapomnění. Takhle díky bossům jako je Melania se o té hře dlouho mluvilo.

Heymi9615
Heymi9615 ##nolife
😁1

@ΛNĐ3RLΛ: Tak to jsem asi netradiční boomer. 😁

Kainé
Kainé #A2
👍1

@ΛNĐ3RLΛ: nemusíš chodit ani tak moc daleko, mně se vybaví MGR:R, tam to trefit taky nebyla sranda, letos třeba FF XVI se mi to nedařilo celou hru. Nejlehčí parry za mě bylo v Bloodborne, tam to byl regulerní easy mode.

Tak obecně by parry měla být trošku výzva, aby tě to odměnilo za pořádný dmg. Nevím, jak to je dál, ale v demu ten break posture byl úplně k ničemu, protože ten dmg, co jsi dal za to parry, ani nestál za tu námahu.

"Já taky nejsem jinak nějaký ultra gamer a od hry jsem během prvních dvou průchodů dostal solidně naloženo. Stačilo ale vydržet, trénovat a výsledek se dostavil."

Tohle je ale fest špatně. Pokud musíš trénovat dva průchody, abys to uměl, tak je to špatně nedesignované, to se na mě nezlob.

ΛNĐ3RLΛ
ΛNĐ3RLΛ #無限で、恐ろしい自由。
👍2

@Heymi9615: Jasně, já souhlasím s tebou. Jenom mi přijde nefér tohle házet na vývojáře, že oni jsou ti, kdo špatně tu hru nadesignovali... Chtěli tu hru mít ještě těžší než Dark Souls a Sekiro, takže by bylo dobré si přiznat, že chyba je v tom, kdo se nechce adaptovat.

Já taky nejsem jinak nějaký ultra gamer a od hry jsem během prvních dvou průchodů dostal solidně naloženo. Stačilo ale vydržet, trénovat a výsledek se dostavil.

Mimochodem, já bych naopak řekl, že boomer je právě ten, kdo je naučený na pravidla od FS a nechce se přizpůsobit novým podmínkám. To je teprve známka rčení „starého psa novým kouskům nenaučíš“. 🙂

dawe999

@Kostej-cz: No mě tedy parry ve Wo Long nepřišlo moc těžké. Někdy jsem to tedy podělal to ano. Ale to bylo spíš mou chybou většinou. A nejhorší byl asi fakt jen ten první boss. Pak většina dalších padla na první, druhý nebo třetí pokus. Problém mi pak trošku dělal ten týpek na tom koni. Přitom to byl jednoduchý souboj, ale vždy jsem něco zbytečně podělal. Pak ještě poslední boss zabral více pokusů, ale taky to nebylo nic hrozného.

RadarKKK
👍2

za me skvela hra 9/10 sekiro melo o dost lechci parry ale bez nej to bylo nehratelny, tady to prakticky ani neni potreba nejak precizne umet a hra si vystaci s moznostmi ktery tu jsou (brousky,fable arty,legion ruka,hazeci veci uhyb a parry vse je dost efektivni pri spravnem vyuziti)

treba tady mam bosse z konce hry na NG+3 kde skoro neparrynguju a stejne ho vpohode dam SPOILER link

Heymi9615
Heymi9615 ##nolife
👍1

@ΛNĐ3RLΛ: Tak hra není pro každého a ne každý, je tak trpělivý, aby tohle podstupoval, neměl bych ostatním za zlé, že nejsou ochotní podstupovat soubojový systém, který je prostě asi moc zaměřený na boomery a trpělivé jedince. Kostěj je dozajista dobrý hráč, zřejmě o level lepší, než já, jen mu hra nesedla, nebo nepochopil mechaniky souboje. Proto nemusí být hned lama, prostě ta hra, pokud chceš být v ní dobrý, vyžaduje velkou trpělivost, hodně času a nějaké ty reflexy (které už moc nemám). Není to hra pro každého, ale kdo dokáže přijmout utažená pravidla, je to perfektní gamesa .

ΛNĐ3RLΛ
ΛNĐ3RLΛ #無限で、恐ろしい自由。
👍3

@Kostej-cz: Ne, opravdu nejsou špatné, jsi prostě jen lama. 😁

Perfect Guard má ještě menší okno jak Sekiro, takže je to třeba natrénovat... Dark Souls má 35 framů na parry, Sekiro 30 a Lies ještě níže položené. Navíc musíš L1 držet nějakou dobu, ne jen ťukat jako v případě hrách od FromSoftware. Dal jsem 4 průchody a neměl jsem už ke konci problém dát i Nameless Puppeta na No Damage. 😉

Bych chtěl vidět ty plačky v dobách Devil May Cry 3, kde je okno pro Perfect Guard jen 5 framů 😂

Kostej-cz
Kostej-cz #HORIZON
🤮1

yenda1 : No jak pisu parry a uhyby proste spatne a to nejsem zadna lama : ) Pamatujes jak vysel Wo Long a jak lidi nadavali ze je parry tezke trefovat ? Tak o proti Lies of P je to pohodicka a rekl bych normalni standard. Jinak pisu ze je to sice vykradacka ale taky pisu ze by to ani nevadilo, jak rikas zanr a to taky tak beru. Co neberuje to ze nemuzu valit jedno parry za druhym, protoze nacasovani je prehnane presne ... Si vem kolik mas casu na parry v Sekiru , uplna krasa a jeste komu parry nejde tak muze jen mackat block klidne posobe a ono se to trefi ...Tady jeste k tomu vymysleli ze kdyz se ti nepovede guard a jen vykryjes tak dostanes peknou pecku a kus zivota v čudu ... Stacilo by dat na guard ci parry vic casu a razem by se to hralo daleko pohodlneji ... Jsem to cetl i v recenzich to neni jen muj nazor, mam zasebou tunu techto her ale tohle tam proste pleskli a nefunguje to ...Dokazes zabit bossa aby ti nevzal vybec nic ze zivota ? A o tom to cele je , protoze dobre navrzena hra ti tuto moznost musi nabidnout , treba v Sekiru to dokazu v Lies of P u me bez sance ...

yenda1
yenda1 #Bellringer
👍2

@Kostej-cz: Mě to teda jako nějaká přílišná vykrádačka nepřijde. Je to prostě žánr, tak je jasné, že to má určité konvenční prvky.

Soubojový systém mi přijde dobrý, naučitelný i odměňující. Jasně můžeme to porovnávat s mistrovským Sekirem, ale ruku na sedce, moc her se s tím srovnávat nedá.

Hra má jiné mouchy. A doufám, že pokud se do vod žánru vydají znovu, tak to posunou na vyšší úroveň.

Kostej-cz
Kostej-cz #HORIZON
🤮1
👍1

Zacatek ma sve kouzlo , pak to clovek prokouma ze je to vykradacka Bloodborne a Souls serie ...Ono to by az tak nevadilo , maji tam i sve napady a nejsou spatne. Co mi ale moc nesedlo je parry a guard a nasledne perfect guard + uhyby moc nefunguji jak by meli. Zame kdyz uz teda hra ma v podstate dva druhy parry tak ma mit to parry lehci nacasovani. Kdyby melo Sekiro takove parry na chlup presne tak by to byla katastrofa. Navic vetsina bossu nebo ti velci nepratele vetsinou kolem sebe machaji vsim moznym + utoky ze se naprahne pulhodiny nic a pak bleskurychle zautoci , uhyb nestiha a trefovat guard ci parry je hodne riskantni nez by melo byt. Kazi to celi kombat a blbe se to hraje . Tady jde videt aspon profi pristup ze strany FS ze moc dobre vi ze parry si ti hraci musi taky uzit a neni to jen FS. Nioh 1 a 2 nebo Wo Long neni problem , ale tady je to prestrelene...Navic uhyb mel byt daleko delsi jako v Bloodborne aby mel hrac opravdu sanci bezpecne uhnout ... a moc nepomuze ani ten uhyb vytunit ve skill strome. Resili to i recenze ze to neni moc dobre udelane , zame skoda ...Jinak je to slusna hra a jednoznacne nejlepsi souls clon ( Nioh nepocitam ten si jde vlastni cestou ) kdyz vezmu The Surge a dalsi tak Lies of P jasne vede...Jeste se k tomu vratim a nebylo by na skodu udelat i druhy dil , ale ten kombat chce proste odladit... Kdyz vezmu treba Sekiro kde neni problem spraskat Tatika na perfect - ze vam nevezme ani n ze zivota tak tady je to proste ulet ...To by si meli vyvojari uvedomit a zamakat natom... Jinak zame muze byt , je to peknoucka hra - Francie , Geppetto a Pinocchio a co se mi libi tak mistame dobra atmosfera , stylizace a treba poslouchat jak na ulici hraje treba harmonika - povedene proste ...

CarlooserCZ
👎1

@MCDanteCZ: Mně teda vůbec, příliš mnoho zabitého času a také důvod, proč jsem ER zabalil po pár desítkách hodin.

ProfesionalníNasírač

Ja uz jedu Ng8 ale ted jedu treti run Lords of fallen

Heymi9615
Heymi9615 ##nolife
👍3
❤️1

Gratulace, Výborná hra, jen jsem ji ještě mestihl dohrát. Myslím, že by zasloužila i lepší prodeje.

Abysswalker
👍3

@A2: Sony poslední roky nechápe více lidí 😄

MarcusChef
MarcusChef #Team PS/XB
👍6
👎1

Na Steamu hru má caa 200k lidí, peak měli kolem 20k. Na Xboxu asi prodeje nebudou moc velké, jako u většiny her, takže bych řekl, že se většina prodala na PSku.

Kainé
Kainé #A2
👍2
👎2
😁1

@touchmud: no, můj tip je, že nejvíce bude PC. Soulslike je na PC hodně oblíbené, proto pořád nechápu Sony, že Demon Souls nedala na PC 😁.

touchmud
touchmud #made4game
👍2

Tady by mě hrozně zajímalo detailní srovnání prodejů. Hra vyšla v GP na Xboxu a PC, takže vidět kolik her se prodalo na jaké platformě by bylo hodně zajímavé.

Benedalsh
Benedalsh #Buď dobrý!
👍1
❤️1

Právě hraju, je to pecka.

Abysswalker
👍1
❤️1

Zaslouženě, jakmile bude dlc, dám opáčko a rovnou platinu, teď to v návalu her nedávám. 😅

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články