Hru Diablo IV si v červnu zahrálo přes 10 milionů hráčů

Dnes bylo zároveň zveřejněno, že v Evropě si hru Diablo IV koupilo nejvíce hráčů na PC (66%), následovala konzole PlayStation 5 (21%), konzole Xbox (9%) a konzole PlayStation 4 (4%).
Tvoje reakce na článek
Galerie

























Komentáře (13)
Zase se brečí ?! Achjo 😅
v kolik ma zacit ta sezona?nebo uz zacla? zalozil jsem novou postavu a nikde zatim batlle pas nevidim,mam ult. edici
To je skoro jak propagacni clanek. Nejsem si jisty tim "uspechem u hracu". Ono je to spis presne naopak. Cim dal vetsi cast hracu je nespokojena. Nebal bych se to oznacit za ukazkove odvedene PR, bravurne vyladenou opet betu a genialni podojeni kdysi skvele znacky. Ja osobne bych lidi co jeste nekoupili a premysli nad koupi varoval. Obzvlast pokud je vas nejoblibenejsi dil diablo 2. Diablo 4 stavi na zakladech diablo 3. Vyvojari zvolili random number generated itemy, ktere jsou opravdu spatne vymyslene. Podstata legendarek je znicena. Sety neexistuji. Do toho si pripoctete nedostatecny endgame a velice problemovy balanc class a buildu. Ve skutecnost to v Blizzardu tak preplacali, ze si s tim sami nevi rady. O jejich testech pred vydanim bych hodne pochyboval. Ve skutecnosti to vykazuje dost znaku nedodelane hry a uspechaneho vydani. To jako i nekdo hral a nevsiml si ze legie eventy i world bossove padaji do par desitek vterin? To si nevsimli nedostatecneho prostoru v truhle? Nevsimli si nezabavneho endgame atd? Doporucil bych to lidem, kterym staci dohrat kampan. Popripade obcasnym hracum, kteri hraji par hodin tydne. Pozor i na sezonu, ktera neprinasi nic zasadniho. Par novych itemu, par novych aspektu a par srdicek obslehnutych z poe. Blizzard si bude vetsi zmeny setrit do placenych expanzi za tvrde dolarky. Odehral jsem 150 hodin a dal bych tomu tak 65 ze 100.
Můj brácha po stovkách hodinách strávených ve hře díky update dostal pěknýho nerva, že prý celá jeho dřina byla znesvěcena, cílem hry prý není udržet si hráče ale zaplať a táhni, chceme tady hráče nové. Poslední trofej na dosah ruky a všechno je díky update v pr.... Zlatá doba PS2, kde prostě to co jste si koupili bylo takové jaké to vzniklo, a neměnilo se to stále za pomocí update tak aby to hráče jen štvalo.
@Kachlo: znám dost lidí z oboru a certifikační proces opravdu není na pár hodin.
Ano, k velkým studiím a vydavatelům má Sony a MS jiný přístup a aktualizace mohou být o něco urychleny, ale ne zas až tak moc. U interních studií Sony a MS může být situace jiná, to nevím.
Jedině na Steamu a podobných službách si studia mohou nahazovat patche jak se jim zlíbí.
A v neposlední řadě ani studia nejsou schopny patche vyprodukovat během pár hodin. Beta test patche se během chvilky neudělá.
@ΛNĐ3RLΛ: Bude záležet opravdu na tom, kdo ten update vydává. Nevěřím, že first-party týmy, Blizzard, Bungie (by ani to Destiny nikdy neopravili), Rockstar atd by museli čekat na vydání updatu tak dlouho.
@Kachlo: link
Potom tento borec, který údajně dělal v branži přes 16 let lže o tom jak to funguje u Sony, a nebo prostě ví více než my dva dohromady. 😁
"Some insight in how patching works for Sony and MSFT and possibly why PS4 patches are full of garbage.."
"...Sony on the other hand does things a little bit differently. They do in fact require a full certification submission on patches however its on the honor system. Sony has categorized patches that the publisher can select when creating the patch in their system. The only patches that require a full certification submission are Day 1 patches and Major Feature changes/additions. Otherwise they have whats called a Rapid patch. If you opt to designate your patch as Rapid, there are no certification submission requirements. Once the patch passes build checks the publisher acknowledges a liability on the patch indicating that they opted to pass submission and, take full responsibility for anything that happens to the game once the publisher pushes the patch live."
@ΛNĐ3RLΛ: Updaty se tak dlouho neschvalují, je to otázka i pár hodin u velkých vydavatelů/studií.
@AsuraCZech: Pokud se do balancu pustili až po launchi a zpětné vazbě hráčů "tvrdého provozu", tak je logické, že update vyšel až teď, jelikož Sony a Microsoft jim napřed museli schválit ten update.
Všechny zásahy do již vydané hry musí projít licenčním procesem a ten trvá i více jak měsíc.
No kdyby byla recenze až po dohrání a otestovani nezabavnyho endgame,tak do dostává tak 7.
Hodně low update 😔
Tá tržba (za 5 dni v miliónoch) ako brutálne zapadá s názvom hry 😈 :-)
Tak on tenhle balanc byl potřeba, spousta změn musela přijít ale překvapilo mě, že to vzali hned tak ve velkým a ne postupně, právě aby se vyhnuli tomu dramatu :D Nerf vulnerable dmg, který byl naprosto mimo a nemělo smysl se moc na co jiného zaměřovat, byl potřeba a celkem mě překvapuje, že jim to trvalo tak dlouho nebo spíš vůbec, že se to do hry dostalo po interních testech a betě. S tím spojený buff ostatních druhů dmg k tomu, je taky dobrý a snad tedy začnou buildy být pestřejší. Stejně tak, konečně už i démoni budou umět kousnout a bude se muset člověk trochu zaměřit i na obranné staty, aspekty a passivky, ne jen útok protože tím i na WT4 člověk projížděl jak máslem. Jediné z čeho mám strach, aby to nebyl typický Blizz, tedy hned za pár dní bude dávat vše na zpět, protože někteří naříkají že nejsou už OP.
Největší problém je absence quality of life věcí, to už mělo dávno lítat do hry.