Hra Silent Hill f dostala nový update, přidává Casual obtížnost


Dále vývojáři přidali možnost přeskočit určité části hry na New Game+, případně nastavení Motion Blur. Vývojáři v patch notes zmiňují i rychlejší nabíjení staminy, upravené rozmístění nepřátel a Hinako by měla na Hard dostávat menší poškození. Kromě těchto změn a novinek vývojáři opravili také velké množství hráči nahlášených chyb.
Tvoje reakce na článek
Galerie
























Komentáře (12)
@Kachlo Tak vona ale myslím nikdy nedržela gamepad v ruce. To by tu hru jebal asi každej.
Casual, to je akorát pro mě 🥰
Tak dobrý, nic nezjednodušili. Krájení těch salámů je pořád skvělé. 👌😄 Jinak dneska na Silent Hill f YT kanále proběhl šestý díl trápení Konatsu Kato a asi nejzábavnější díl zatím. 👌😄 Má i opravdickou trubku! 😁
@Viribusunitis89 ty jsi už určitě zapomněl na tatínka se synkem.😱😀 Jinak by jsi do té poznámky nešel.😀
Zapnu dam si chips a slaninu, shlédnu filmecky a za 10 hodin cinkne platina. Proč ne, taková obtížnost tam chyby
@Škorpion hry jsou predevsim ale taky od toho, abys je hral ty a ne aby se hraly pomalu samy. V kazde hre by se mel hrac alespon trosku snazit. Dnesni ubrecena doba je mor a ty jsi toho prikladem. Nektery hry by lehci obtiznosti mohly dokonce i poskodit, to vam jaksi nedochazi. Pritom je to nadmiru jednoduche. Nevyhovuje ti obtiznost ve hre? Tak ji proste nehraj a koukni se po jine. Tak jednoduche to je.
@Škorpion Ta hra má k hardcore hraní ještě celkem daleko, ale pro nováčky to taky není, ačkoliv sama herečka pro postavu Hinako není žádná hračka, PS5 si extra půjčila jenom aby si tu hru zahrála na stream, prvních pár hodin hledá na ovladači tlačítka a přesto se dosud dostala přes třetinu hry na Story a už má naplánovaný šestý díl. Obtížnost nebude problém. Problém spíše vidím v neochotě přijmout stanovená herní pravidla, která fungují naprosto spolehlivě, takže na výmluvy není ani objektivní prostor. Pouze subjektivní neochota.
Ta holka se ti taky naučila a to se s tím vážně pere.
Konatsu Kato, herečka představující Hinako tělem, performance capture a hlasem pro japonský originál, si založila profil Silent Hill f před dvěma týdny na YT a už tam má 319 tisíc odběrů a na prvním videu 4.2 milionů shlédnutí. Bylo tak zábavné ji sledovat, že jsem nakonec viděl zatím všechny její trápení. 👌😄 link
Nicméně já už této hře totálně propadl, dneska už tam mám ehm 173 hodin, první průchod na Hard/Hard mi přišlo právě úplně tak akorát, od druhého průchodu už jedu pouze na "Lost in the Fog" pro boj i puzzle a třetí průchod jsem to tam neskutečně krájel. Ten souboják je jeden z nejzábavnějších co jsem kdy hrál a hrozně moc se mi líbí, jak reflektuje samotný příběh a vývoj postavy napříč všemi třemi hlavními průchody. Naopak jsem doufal, že hru nebudou už zjednodušovat, maximálně nižší obtížnost pro nehráče, protože veškerý ten balance mi tady perfektně sedl. Narval jsem té hře maximálních 10/10 a po svém zážitku, který jsem si s každým dalším průchodem užíval ještě víc, je tohle pro mě regulérně nejlepší SH v sérii, miluju tu hru, jsem rád že opravili chyby, ačkoliv jsem jich měl jen pár za celou tu dobu.
A UFO ending je skvělý, pobavil, takže jsem ho viděl už dvakrát a v titulcích boží hudba. Vůbec hudba v celé hře je za mě naprosto skvělá, perfektně padne do situací a má mnoho skladeb k poslechu mimo hru.
Nicméně doufám že po updatu nezjistím nějaké zbytečné zjednodušení na nejvyšší obtížnost. Neschopnost mnoha zkušených hráčů naučit se souboják, který funguje zcela spolehlivě a má jasná, jednoduchá pravidla, mě docela zarážela a já se jen modlil, aby kvůli nim celou hru nezměnili a aby maximálně jim tam přidali extra obtížnost. Nuže, evidentně vývojáři naslouchají všem, díky bohu.
Nakonec dám nejspíš GOTY pro Silent Hill f, ačkoliv je to v podstatě u mě blízko DS2 a KCD2. Letos jsem dostal něco po čem jsem prahl už dlouho a ne jednou. Letošek se u mě už zapsal dost zásadně a tři zmíněné skvosty na tom mají lví podíl.
@Škorpion souhlas na internetu jsem se setkal i s názorem že kdo nemá odemčené všechny trofeje tak není správný hráč.🤣🤦 Můj předchozí komentář byl ve smyslu toho že dnes se všechno zbytečně až moc zjednodušuje.
@Viribusunitis89 Jinak řečeno kdo Gran Turismo nezvládá vyhrávat minimálně na normál a nemá platinu neměl by to vlastně hrát? Tyhle hardcore řeči o obtížnosti mě vždy "pobaví" protože jde O HRY a ne o realitu. Což takhle zakázat cheaty, módy a podobné podpory.To pak přeci easy a hra je pak snazší? A co kdyby to zvýšilo zájem o hru a vyšší prodejnost...ne to hardcore hráče nenápadně.. bohužel 🙄
@Viribusunitis89 Ta japonská představitelka hlavní hrdinky se Story obtížností celkem bojovala na streamu :D I proto fanoušci té nové obtížnosti místo Casual říkají Kato
To někdo má problém s obtížností Story? Jaká bude ta nižší obtížnost? To ta hra se bude hrát sama? 😃