Hra Final Fantasy XVI dostane dva týdny před vydáním demoverzi

Další podrobnosti o hře Final Fantasy XVI z magazínu Famitsu
- Hra Final Fantasy XVI bude obsahovat zhruba 11 hodin filmečků.
- Hra bude mít pouze jednu obtížnost.
- Přítomen bude režim New Game+ po dohrání. Na ten bude mít hra jinak rozmístěné protivníky i další novinky.
Hra Final Fantasy XVI vychází 22. června letošního roku pro konzoli PlayStation 5.
Tvoje reakce na článek
Galerie

























Komentáře (15)
jako kazda SQ hra za posledni rok.
@jabuntA: Tak ono by stacilo udělat ATB systém který tu akcnost vzasade umožňuje a trochu ho prokombinovat účasti hráče. Ono jde i to ze tyhle akční soubojaky jsou dělaný pro jednu postavu hlavně a předpokládám ze i FF16 bude mít nějakou partu. Pak dochází k tomu akorát ze zbylé postavy řídí Ai a dělají jednu hovadinu za druhou. Málokdo má tu akcnost promyšlenou v rámci cele party jako třeba Star Ocean nebo Tales of. Třeba ve FF15 to při vydání byla zoufalost ten soubojak.
Jak říkám ATB je cesta jak vyjít vstříc oběma táborům, těm akčním i těm co chtějí tahy. Tohle šílené rubani rychlosti světla se pro rpg které ma mít nějakou hloubku nehodí.
@Flash: Souhlasím, FF měla vždy tahový soubojový systém, bylo to v podstatě hodně o strategii. Proto jsem ty hry hrál, byly jiné než ostatní. Bohužel vrcholem je Remake 7, který je výsměchem a parodií legendárního dílu. A JRPG to není, to mají pravdu. JRPG totiž bývaly dobré hry, což se o tomto říct nedá.
FF měla vždycky ty soubojaky tak nějak své, exkluzivní. Někdy super někdy horší ale byli součástí identity série. Ono už se to začlo stírat u patnáctky ale fakt někdo oceňuje další naprosto zaměnitelný akční soubojak s QTE? Ja ne. Když budu chtit vymazlený akční soubojak zahraju si Nioh nebo DMC, nepotrebuju aby ho měla FF kde jsem vzdycky očekával v tomhle směru originální a jedinečný přístup .
Ale uvidíme až to vyjde, třeba to nakonec bude všechno jinak .
Takové dlouhé slogany co píšete určitě nikdo nečte
@mnaca: FFVII Remake je za mě tak akorát akční, beru to jako povedenou evoluci původních her, která respektuje látku a zároveň kvituje moderní dobu.
Ač nejsem hater SE spíše naopak, tak si nejsem jistý, že zrovna aktuální SE má na to, aby dotáhl koncept západního RPG s hack and slash combatem v rámci AAA tvorby alespoň do osmičkové podoby. Rád se budu mýlit. Z mé perspektivy nechápu, proč si spíše neberou inspiraci v Dragon's Dogma. Více usedlý combat by sérii FF sedl mnohem více a rozhodně by to více odpovídalo myšlence západního RPG. V rámci nějaké epičnosti hack and slash může teoreticky fungovat, jak píšeš u highlightů hry, ale neumím to představit v obecné rovině.
Určitě rád demo zkusím.
Já vím že asi tady teď asi spoustu lidí naštvu ale já si chtěl vždycky zahrát FF coby mělo souboják jako DMC. Tahy mě totiž nikdy nebavili mám radši rychlej soubják na reflexi
Demo nepotřebuji. Jasných 10/10 :-)
@mnaca: A proto u mě série FF zkončila.Tohle už není FF ale ubohý hack and slash kterých je jak máku a kvalitnějších než toto.
@mnaca: styl hry ve stylu God of War s combatem DMC v rámci série Final Fantasy nedám 😁. Snesu hodně, ale tohle je hodně i na mě.
Jinak máme to nazývat RPG a ne JRPG, zní to diskriminačně. 😙
Yoshi-P a jeho tým, víc vědět nepotřebuji a tak i když demo potěší, na moje HDD nepáchne a počkám si až na plnou hru. Po FF14 nemám sebemenší pochybnost, že tohle bude JRPG jaké tu už dlouhé roky nebylo a po něm zase nebude.
Takže bojový systém bude připomínat Devil May Cry to už jde s tou sérii opravdu do háje Square pohnojí co se dá opravdu
link
tady přímo ten rozhovor.
Takže čistě za mě očekávání dost spadlo a to už tak bylo hodně nízko.
link
11 hodin filmečků.
Super zpráva. Dal bych demo jak podmínku u všech her :) :)