Hra Final Fantasy XVI bude hodně akční

Tvoje reakce na článek
Galerie




































novinka
Leonovi S. Kennedymu bude patřit zhruba polovina hry Resident Evil Requiem
novinka
Akční RPG hra Star Wars: Fate of the Old Republic vyjde dříve než v roce 2030
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
fórum
Think before you sleep
Komentáře (22)
Asi jsem v Jiříkově vidění, když to tu namátkově čtu. By mě v první řadě zajímalo, kdy a která Final Fantasy hra nebyla akční. Ty hry jsou defakto a od počátku na boji založené. Je úplně jedno, jestli kliknu na příkaz a postavička pak provede akci, nebo jestli postavička provádí akci neprodleně po stisku tlačítka, je to akce, je to boj. Mám teď na své konzoli Final Fantasy I a II, III Remake, IV Complete Collection, VII Criss Čiré, Tactics, Type-0, které vyšli pro PSP, dále V, VI, VII, VIII a IX pro PSX. Hraju teď Type-0 a IX, až na rozdíl ve způsobu interakce s bojovou situací, nevšiml jsem si, že by jedna byla víc akční než druhá. Možná bych doporučoval osvěžit si paměť a znovu si ty hry zahrát a podívat se, co tam suma sumárum člověk většinu času dělá. Polovinu času boj. Ach jo. Každopádně líbí se mi vizuální styl, použitý Lore, souboje oproti patnáctce působí o značný kus vyladěněji. Těším se na to moc, plus snad se dočkáme nových informací o Project Athia od Illuminous, kteří po několika reformacích nejsou žádnými neschopnými nováčky, ale vskutku talentovanými umělci.
Tak ja si to samozrejme koupim, ale ze bych nejak touzil po akcnosti, to teda rict nemuzu..Idealni pro FF je ATB system, je to takzvane pes se nazral a kocka zustala cela:)
Znam jen FFX a jsem spokojeny :)
Doufám, že aspoň Dragon Quest 12 zůstane u tahových soubojů.
Pro mnoho hráčů možná zklamání ale na druhou stranu možná pro velké množství hráčů vstupenka do světa Final Fantasy.Budu jeden z hráčů co více akční pojetí uvítá.
Ja se budu těšit dál na tahové FF, snad se jednou dočkám.
Smrdi to DMC.Tahove suboje treba vediet zrobit vid persona a yakuza oba maju uspech.
Pěkný.
Měli by taky konečně udělat FF hru, kde budete hrát za hair stylistu a kadeřníka. To by bylo! To musí bejt fuška.Hrdinové dělaj brutální komba, létají vzduchem, ohněm, ledem i bažinou, ale účes, ten drží. Neopěvovaní hrdinové!
Tak tahove souboje hrace moc netahnou, :-) takze je tahle cesta k akcnim dilum docela pochopitelna. Kazdopadne ta hra pusobi hodne dobre, snad brzo uvidime vice.
sem s tím :)
Já jen doufám že taky nezapomenou na obtížnost pro náročnější hráče. Jestli bych totiž FF XV něco vitknul tak to že byla nechutně jednoduchá
Já se teda dost těším, jako na každé FF. Někdy je to horší, někdy lepší, ale propadák fakt ne. Uvidíme, jak to nakonec dopadne, zasazení hry se mi dost líbí a zatím je ještě dost brzo něco hodnotit, nebo odsuzovat. Já jak se znám, tak budu taky remcat, že je tam něco špatně, ale nakonec budu brát day1 a i sběratelku 😁
Je otázka, zdali se ještě vůbec dá mluvit o "změně" a "akčnějším pojetí", když FF série je už od roku 2016 čistě jen akční RPG.
@Hráč123: presne DMC..
Už, aby to tady bylo. Těším se na posun novým směrem. Možná to bude lepší, možná horší. Uvidíme jak to dopadne.
Takze DMC spin off
Takže ff skončilo 12 pokračováním je to škoda. Měl jsem ty hry rád ale směr kterým se vydali je pro mně nepoživatelny
Já s tím nemám problém. Mě přesun do akčnějšího žánru vyhovuje.
Zvlastni veci se v tom Japonsku deji. Posledni Yakuza mela tahove souboje, Persona 5 Strikers je arenova rubanice a z Final Fantasy bude neco jako Assassin?:) Ale stejne se na to tesim
Day One
To se mi nelíbí
Přesně jak jsem říkal. Takže nezájem, tohle není Final Fantasy v ničem jiném, než jménu které na to plácli. Doufám, že vývoj byl hodně drahý....