Hra Edge of Eternity vyjde začátkem příštího roku

Box Art

Starší ukázky
Tvoje reakce na článek
Galerie













Box Art

Starší ukázky




















novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Oznámena akční hra Gang of Dragon od tvůrce série Yakuza
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
novinka
V lednu proběhne prezentace Xbox Dev Direct, Gears of War: E-Day potvrzen na příští rok
Komentáře (12)
Souhlas,tenhle typ boje je luxusni. Ja sem na nem vyrostl pocinaje u FF a hodne me to chybi. Takze diky tomuhle soubojaku tu hru beru vsema deseti
@xyzz: přesně tak,je potřeba více přemýšlet než rychleji mačkat a hlavně na to máš pěkně čas, mluvím za sebe ale já na tom soubojovém systému vyrostl a baví mě a jsem rád, když se nějaká hra k tomu vrátí
@MichalekMM: tahovy souboje jsou hlavne o taktice a planovani - jde o to, ze ti protivnici maji ruzny schopnosti/slabiny, stejne tak tvoje postavy, k tomu mas spoustu itemu, co se daji pouzit. Pokud by to bylo real-time, musel bys ty moznosti dost osekat, aby se to dalo hrat. Takhle mas relativne cas to vymyslet a vybrat, co potrebujes
Ne teď mluvím z cela vážně
AsuraCZech, Noxx, Tom K
můžete mi prosím nějak jednoduše vysvětlit, tu poentu tohoto typu soubojů, já jsem se opravdu několkrát u her snažil to pochopit, ale pořád nevim nebo nechápu jeho "kouzlo" když v dynamické akční hře, je tento typ souboje, třeba mi koenčně ukážete to co mi uniká
ATB mi dnes hodně schází, naštěstí stále úplně nevymřel a je spíše v různých indie hrách ale třeba u Final Fantasy mě znatelně schází, jsem prostě asi už moc starej :D
Komentář byl uzamčen
Příspěvek porušuje pravidla komunity.
@MichalekMM: Radši kvalitní tahovej (Persona 5), než průměrnej akční (Skyrim)
No vypadá to celkem dobře,dost mi to připomína Star ocean,tak uvidíme jak to dopadne
to je přesně to co já jsem nikdy nepochopil a asi nikdy nepochopím... tento typ soubojového systému, vždyť to vůbec není zábava, navíc to podle mě ke hře nesedí, hra kde běháš po světě atd a najednou souboj a zkrátka stojí proti sobě a nikdo nic nedělá pak klikneš útok a z ničeho nic se spustí dynamická animace a zase se stojí proti sobě a čeká, navíc vždycky je hráč ve skupině a když je řada utočit tak ten druhý prostě stojí... a čeká rpotože není ovladatelný logicky, takže to postrádá i nějaký elementární logický přístup
zkrátka jak jsem psal nikdy jsem to nepochopil a nikdy nepochopím, proč tohle vůbec se někam dává... chápu že to vzniklo v době dřevní, kdy konzolo soubojáky nezvládaly a přešlo se z textových her na něco relativně grafického, ale to mělo zaniknout s dobou....
Komentář byl uzamčen
Příspěvek porušuje pravidla komunity.
Ten souboják vypadá hodně nudně teda
Tak to vypada dobre