Hra Edge of Eternity bude na konzolích využívat AMD FidelityFX Super Resolution
novinka
10
Martin Šmíd, 3. 7. 2021 13:37
Nedávno vyšla pro PC akční RPG hra Edge of Eternity, která se koncem letošního roku dostane i na staré a nové konzole. O konzolové verzi i využití nové technologie AMD FidelityFX Super Resolution (FSR) se nyní rozpovídal v rozhovoru pro server wccftech šéf Midgar Studio, Jérémy Zeler-Maury. „FSR použijeme u každé konzolové verze (PS4, PS5, Xbox One i Xbox Series X/S), abychom mohli zlepšit stíny, rozlišení nebo kvalitu assetů. Myslím si, že FSR je pro konzole opravdu nutností. Na konzolích ale nebudeme mít klasické nastavené jako na PC, pravděpodobně bude skryto za možnost nastavení si režimů kvality nebo výkonu,“ řekl s tím, že implementace FSR je velmi snadná oproti DLSS od Nvidie a trvá jen několik hodin, maximálně dnů u velkého titulu.
Následně se ještě vyjádřil ke konzolím nové generace PlayStation 5 a Xbox Series X/S. „Konzole nové generace jsou vážně úžasné. Nezávislým vývojářům poskytují výkonný procesor, takže nemusíme trávit tolik času optimalizací. GPU je ale také velmi výkonné, a i proto se od nás nyní očekávají hry v rozlišení 4K při 60fps a někdy i s podporou ray-tracingu, což je pro nezávislé vývojáře pořádná výzva,“ dodává.
Zdroj: wccftech.com
7/10
Komentáře