Final Fantasy VII nabídne v remaku značně překopaný soubojový systém

Tvoje reakce na článek
Galerie




































recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
fórum
Think before you sleep
Komentáře (19)
ájéje... právě kvůli jinému bojovému systému už nehraju FF.. tohle zavání průserem.
Jde o to ze ff7 vznika diky ohromnemu mnozstvi fanousku, kteri po ni volaji nekolik let. A proto si myslim, ze je primarne urcena pro ne. Novi hraci budou jen takova okrajova skupinka :).
ATB je v klidu, ještě bych skousl tahové souboje jako v desítce, ne hack'n'slash, それは明らかだ!
Nevidim duvod proc by souboje ze sedmicky neobstali. 1) miliony lidi co chteji remake urcite nebudou kricet stestim, kdyz jim naservirujou system boju z poslednich FF. 2) priklad RE remake, kde nechali system boje i statickou kameru, pouze vylepsili grafiku
tak si myslim muzes nechat zdat :D:D ale bral bych to taky
hm sem zevedavej...docela se toho bojim
ajaj a au... to se dalo čekat... no za ty roky než to vyjde, už možná budu mrtvej, tak co se stresovat...
Ou. Tak to nevim, porad natesenost, ale s obavami...
Až mně úplně polil studený pot. Kdyby chtěli mít akční soubojový systém, tak řekne akční soubojový systém, a ne dramatické změny. Nevím proč, ale pod tímhle slovním spojením si u novodobé FF éry představuju umně zamaskované prohlášeny ve stylu: "vůbec si nevíme rady, a tak z nabízených možností vybereme samozřejmě tu nejhorší."
Ja bych nemaloval certy na zed - Podle me moc dobre vi ze jsou na tenkem lede a kdyz tu hru pokazi provari majland ... Jsem na to hodne zvedavi a koumam ze to neni lehky ukol - celkove hru predelat a zavdecit se vsem ... Jinak ja si nemyslim ze FFXV bude shit - ba naopak cekam pecku se vsim vsudy - demo se mi hodne libi . A komu se nelibi ma na vyber FF her dost ...
Exkluzivita by mela trvat rok, jde o podobnou dohodu jako u TR.Zmeny v hratelnosti prijit museji, predelat to 1:1 jen v moderni grafice je v dnesni dobe nemyslitelne.
Čím víc bude SE vypouštět takováto prohlášení, tím víc se začnu obávat o kvalitu remaku. ATB mám rád a nemám radost z toho, že ho chtějí odstranit. Já nechci žádné dramatické změna, já chci známou skvělou hru v moderním audiovizuálním kabátku.
Jak rika Temp27, at budou jakekoliv zmeny, tak stejne vezmu vsemi 10, protoze od zhlednuti FFVII:AC touzim po FVII v stejne graficke palbe jak je ten film.
Ta hra bude úplně jiná, než ten starý díl, který dobře známe. Bude tam podle mě hodně změn, které tu hru úplně přetvoří, proto je to remake, předělávka dnešní doby. Jako velký fanoušek z toho také nejsem úplně nadšen, ale jak jsem psal v příspěvku výše, pokud to bude nějak v mezích, tak mi to vadit nebude a nebráním se ani novým inovacím. No a pro ty, kterým to bude tolik vadit je tu možnost v podobě remasteru, který nabídne původní hru ve vylepšené grafice a s trofejemi.
Jestli to bude stejnym stylem jako u FFVII:CC, tak budu nad miru spojeny.
Jestli sáhnou na souboják, tak si to můžou srolovat do ruličky a strčit až po okraj do pr*ele. Na to jim nejsem zvědavý. Takhle prasit jeden z nejlepších systémů, co jsem kdy měl tu čest hrát...
S S-E to jde léta z kopce
Začínam mět obavy prave soubojoví system me u FFVII vyhovoval plus kompinace s materiemy.Pokud tohle cele překopaji tak asi do toho nepujdu.
Jsem zvědav a značně natěšen. Je to exkluzivka?
To se dalo čekat, že v Remaku nebudou klasické tahové souboje, s těžkým srdcem to oželím, pokud to opravdu nebude jen real-time rubačka ve stylu FF XIII, tak budu spokojený.