Fantastický příběhový trailer na hru Death Stranding 2 : On the Beach, vyjde 26. června

Byla také představena speciální sběratelská edice. Její cena je stanovena na 249,99 euro.

Digitální Deluxe edice

Tvoje reakce na článek
Galerie

























Komentáře (73)
@dawe999: kvantita a kvalita jsou dvě diametrálně odlišné věci. Například The Last Guardian je v podstatě většinově totálně přehlížená hra, ale její originalita, kvalita je na míle daleko od her, které hraje xx násobně více hráčů. Je potřeba se podívat na skladbu, co je to za lidi, kteří si zahrají The Last Guardian a kteří si zahrají již zmiňované GTAV. DS podobně jako The Last Guardian stojí úplně mimo známou herní produkci, jsou zcela unikátní ve zpracování kvalitativně a umělecky, dotýkají se hlubších sfér bytí člověka, to není zrovna běžně vyhledávané a tomu odpovídá poptávka. DS je zkrátka dílo s obrovským přesahem, ke kterému pořád většina jedinců nemůže přijít na chuť, poněvadž nejsou absolutně naladěni na téma smrti, multidimenzionality vědomí a nezávislosti na hmotě. O tom se tam mele polovinu hry. Není divu, že to dohrálo málo lidí. Těch, kteří jsou schopní to docenit a vůbec pochopit je menší množství, než nejspíš Kojima optimisticky odhadoval, nebo to ví a s tím vědomím, že lidé musí k tomu teprve dozrát a bude to doceněno teprve až k tomu dozrání dojde, někdy. Já zas většinou nehraju hry, které se prodávají jako rohlíky, pro nulovou invenci. Nebýt her jako DS, tak jsem se po 10 letech k hraní vůbec nevracel. Páč už jsem to v podstatě všechno hrál.
Jináč když neřekneš co konkrétně a proč je blábol, tak je to zas jen plácnutí do vody.
@stillalive: Tak tohle je jeden z největších blábolů, jaký jsi kdy napsal 🤣.
@StouperCZ: Hry se od dob, kdy jsi s nimi začínal, vyvíjeli a v lecčem zlepšovali, ale málokdy přišla nějaká úplně nová herní koncepce. Jednou z takových byl třeba ICO, později Shadow of the Colossus a určitě i The Last Guardian. Fahrenheit a následující projekty od Quantum Dream. Metal Gear Solid. To jsou herní koncepce, které se výrazně odlišují od většiny produkce. Těch příkladů je víc. Death Stranding je za poslední dvě generace a vůbec herní historii totální obrat v tom, že přináší gameplay jehož kontext spočívá v pomoci, empatii, na místo zabíjení. Zabíjení je možné, není však odměněno, naopak hráči značně ztíží hru, což může vést k odhmotnění, tedy Game Over. Jde to proti všemu, na čem dosud 99.99 % videoher byla postavena. Jak řekl Guillermo Del Toro "tohle je první hra, u které jsem se po dohrání cítil být lepším člověkem". Vystihl to přesně.
Je to hra a hraní je tam naopak vrchovatě. Co je důležitější, tak veškerý gameplay stojí na kontextu příběhu, který se noří do těch vůbec nejdůležitějších lidských témat prostřednictvím chytře použité symboliky. Co říkáš dává smysl, že to není hra, vskutku není v porovnání s úplně opačnou koncepcí většiny dosud vydaných her. Je to úplně nový typ hry, nejen příběhem, ale především kontextem všeho konání ve hře a zpětná vazba na to.
Právě o co víc je pro tebe hra jenom to, co už znáš, jen po x té jinak, tak za desítky let bude pro tebe pochopitelně velice těžké z toho vystoupit a uvidět zábavu v něčem, co jde defakto proti tomu, všemu co je pro tebe zakořeněno jakožto hra.
Není a nebude to pro každého, jako všechno. Kojima chtěl udělat opravdu něco nového, co jde úplně jiným směrem prakticky ve všem a povedlo se mu to. Důležité je jak se na to dívají jiní známý umělci napříč zaměřením, kteří často jako nehráči, ale i hráči hru hráli a bavilo je to právě proto, že nejde o odměnu za zabíjení. Pomoc je odměněna. Měli ze hry úplně jiný pocit, během hraní i po dohrání, než je u her běžné. Což je výsledek kterého se snažil Kojima docílit. Snaží se přenést určitý, silný pocitový vjem, napříč celou hrou, který je právě to originální, to cenné, to opravdu svěží a nové. U dvojky má podobný záměr, přenést silný vjem, skrze chytře budované emoce. A co znám Kojimu, zábava je právě to, co je pořád na prvním místě. Nikomu neberu, že to ani nezkusí, koukne jak někdo hraje a usoudí, že by ho to nebavilo. Každý ať si to dělá po svém. Jen mě zaráží, že něco, co vás ani moc nezajímá, takže o tom víte málo nebo nic, vynesete nad tím soud.
@ArcticKami: Dobře... s tvojí reakcí na můj komentář souhlasím. Upravím to tedy tak, že jde jen o můj názor. Podotknu však to, že jde o pravdivý názor 🤣. Ale teď vážně. Měl bych jaksi pár věcí doplnit. Já nikde nepsal, že mi hra nesedla. Plánuji ji dohrát, až bude někdy herní sucho. S tou nudnou hratelností mám problém, ale v období sucha jsem dohrál i horší hry. I tak mě pořád ten příběh zajímá, jelikož na něj pějete ódy a já bych se tedy rád přesvědčil na vlastní kůži. Můj problém s touto hrou tkví převážně ve vašem Kojima syndromu. Recenze o inovativní hratelnosti, nic takového zde ještě nebylo, zakladatel nového žánru a další takové kecy. No a já nakonec hraji něco, co jsem viděl už v desítkách her předtím. Samozřejmě teď píšu o herní náplni. Nic z toho není inovativní. Vše bylo už někde několikrát viděno a hlavně lépe. Můj další problém je opět spojen s Kojima syndromem. Jde o ten příběh, který nepochopila většina hráčů, ale strašně vám otevřel všem vaše chakry v mozku a jde o strašný mistrovský kus, který kdo nechápe, tak je troska a ignorant. Vsadím se, že většina z vás stejně hledala na internetu, co tím chtěl vlastně básník říct, protože jste vůbec nechápali, o co vlastně jde 😀. Právě to mi na tom přijde nejvtipnější. Jde zde jen o pozérství... nic jiného.
@stillalive: Tak odpovědi od tebe jsem se nedočkal, ale rád odpovím na tvé další otázky. Ano... hry se prodalo asi šest milionů kusů, což není zrovna malé číslo. To však z té hry nedělá žádný klenot nebo nezaručuje její úspěch. Starfield má za sebou také metu 15 milionů hráčů, ale také to ze hry nedělá nějaký klenot. Je to prostě klasické Bethesda RPG. Jinak počet platinových trofejí Death stranding nemá myslím ani 10% hráčů. Trofeje za dokončení hry je také v rozmezí pár desítek procent pokud vím. Takže asi tak 🙂.
@stillalive: Víš co znamená spolubydlící ? Měli jsme pc vedle sebe a koukali kdo co hraje.. Informací mám dost, možná až moc a jediné co mě v tu chvíli napadlo je, že by Kojima měl dělat filmy a né hry.. Hru mám na myslím Epicu zadara a rozhodně jí instalovat nikdy nebudu.. Že tebe baví, ok, přeju ti to, ale já mám hromadu mnohem lepších HER u kterých rád nechám čas svého života :)..
Mě by zajímalo, co jsi za člověka, že musíš nutit svůj názor ostatním psaním esejí .. Jsem delší dobu dospělý a hráč od doby Snes, viděl a hrál ledacos, ale tohle není hra..Rozhodně né pro mě a lidi co mají rádi hry..
@StouperCZ: Viděls hru u kamaráda a rozsoudils, že hra není zábavná? Chápeš nebo nechápeš irelevanci svého vyhodnocení pro nedostatek dat? Neboť by mě zajímalo jestli je to míněno se vší vážností? 😄
Plus na základě čeho jsi dospěl k názoru, že Kojimbovo jméno prodalo lidem zapomenutelný shit? Jináč tenhle argument byl již před tebou už asi sto milionkrát použit ne náhodou jedinci, kteří hru viděli sice aspoň na obrázku, ale přece a tak se vyjádřili "nebýt to kmotr Kojima, nikoho to nezajímá". Ach ty remaky. 😄
@🦹🏼♂️📝🏚️💵: No právě o tom je řeč, jak jsi mohl posoudit hloubku, nebo zábavnost gameplaye, když jsi poznal jen krátkou vycházku, zakopl o šutr v parádní animaci Samova pádu a řekl sis "to není pro mě". Nechci ti nic rozmlouvat, ale ačkoliv tam chodíš, převážně, jako v každé akční adventuře, to chození z A do B je velice bohaté na mechaniky, které až opravdu s postupem času poznaváš a tahle hra je rozhodně zábavnější úměrně s tím, jak postupuješ dál a otevíráš pořád další a další originální možnosti, především v praxi zábavné. Ale když se k tomu nedostaneš? Tak veškerý gameplay, který sis vyzkoušel, byla samotná chůze a jeden z mnoha parádních pádů. Škoda. Třeba by tě to právě bavilo. 😉
Každá ta příběhová zasilka a mnoho vedlejších má skvěle napsaný a často emocemi silný příběh. To chození má kontext. Když například máš donést prototyp přístroje pro dálkovou diagnostiku i léčbu umírající těhotné ženy Horala, vyslechneš si jejich příběh, to nošení ve výsledku není bezduché chození po mapě z A do B, každá zásilka má kontext, příběh a svou důležitost pro někoho. Tohle nevykoukáš. To musíš se Samem odchodit a pokud půjdeš jen po příběhu, což já teď na potřetí zkouším, páč poprvé a podruhé jsem hrál klasika, všechno sbírám, všechno v perfektním stavu, sem a tam stovky hodin, tak za nějakých pár desítek hodin mají ty filmečky hlubší kontext a především dopad na diváka. Teď jedu čistě příběhové a ta dynamika příběhu je prostě fantastická. Vypnul jsem všechny HUD, takže nevidíš ani značky, sdílím pouze vlastní stavby a od ostatních mám zakázáno, a imerze je hned úplně jinde. Najednou nejsou po oskenování vidět trčící nepřehlédnutelné značky. Člověk musí ke všemu fyzicky dojít a velice bedlivě koukat, více číst z prostředí, na HARD, za mě dokonalost. Právě ten gameplay. A pořád a pořád tam objevuju nové mechaniky, které jsem ani jednou ještě nevyzkoušel.
Jedničku hrál spolubydlící, protože mu byla doporučena. Zakoupil za plnou a ... Litoval. I já jeho když jsem to viděl 🙂. Nebýt pod tím podepsaný Kojima, tak to zapadne do zapomnění.. Je to originální, ale nikoli zábavné..
@czDante92: jasne no, protoze jinak jsi totiz mene inteligentni a neschopnej kokot co jen zakopava o sutry😀
@🦹🏼♂️📝🏚️💵: někteří žijí v přesvědčení že pokud hivemind rozhodně že hra je dobrá tak je zakázána jakákoliv kritika
@ArcticKami: jen takova technicka, ja kvality DS nepopiram, az na ten gameplay, ale Stillalive muze prezentovat to jak je hra genialni ve vsem jako pravdu? :)
@dawe999: To, ze ti hra nesadla, je uplne v poriadku, nic zle na tom nie je. Ako pisal @stillalive na predoslej strane, je X hier ktore nemusia bavit kazdeho, ale to neznamena, ze su zle. Takze, ak ta Death Stranding nebavi - je to okej, je uplne okej ze si aj uviedol dovody preco to tak je. Len to pls neprezentuj ako "pravdu" (ako si pisal Jakubovi). Mozem tu pisat osemkilometrove komentare o tom, pre co si myslim ze Death Stranding je dokonala hra a preco si myslim ze dvojka bude este lepsia, ale nebude to mozne pokladat za ziadnu PRAVDU, pretoze to bude len moj subjektivny nazor, s ktorym sa niekto moze stotoznit a niekto zas nie. :)
Peace :)
@stillalive: ne, jsem typek, ktery ti s nadsazkou, kterou bych cekal, ze takovemu geniovi dojde, sdelil, ze me ten gameplay tuze nebavi a neumim si predstavit, ze kdyz uz bych se na nej naladil, bavil by me po celou hru, ktera neni na par hodin.
Cela tva slohovka je tudiz uplne o hovne😀. Ja naopak mam rad i pomale tempo ve hrach a ne jen ve hrach. A jen znovu podotykam, ze pribehove se mi to libilo velmi 😉 a taky, ze Kojimovo tvorbu mam jinak tuze rad :)
@stillalive: Víš, kde je hlavní důvod, proč ta hra uspěla? Kojima... kdyby tu hru dělal někdo jiný, tak takový úspěch mít nebude. A nějak si pleteš věci... nikde nepíšu, že bych tu hru vzdal, protože jsem ji nepobral nebo nezvládal hrát. Já ji zatím odložil, protože má naprosto NUDNOU hratelnost, že jsem dal přednost zábavnějším hrám 🙂. A můžeš mi prosím napsat, v čem je tato hra dál v interaktivnosti s prostředím, než jiné hry? To by mě opravdu zajímalo, co tím chce básník říci.
@🦹🏼♂️📝🏚️💵: Si tím defakto řekl, že jsi týpek, který po prvním upadnutí se už nezvedne a zcela vzdává jakékoliv další úsilí. Toť v pořádku. Jen se sluší podotknout - to že jsi zakopl o kámen a hru na truc smazal, nesvědčí nic o kvalitách hry, ale naopak jsi tím prostě řekl, jaký jsi netrpělivý, zároveň neumíš rozpoznat a zvolit si hru, která by tě bavila i po padesátém zakopnutí, zkrátka není to hra pro tebe. Ne každý je buď dostatečně inteligentní mentálně, emocionálně, duševně, na to aby vůbec chápal základní děj, natož symboliku, na níž je všechno od Kojimi postavené, tak to prostě není pro něj a není to žádná ostuda vrátit se ke svému, něčemu jednoduššímu. Každý je vývojově jinde, lidé nejsou stejní, toť existenciální fakt. Je snazší zapnout GTA a přejet pár lidí a střílet se s policií, tomu hned porozumí i ti nejmenší, střílení, akce. Jakmile jde o téma smrti, reinkarnace, multidimenzionalita bytí, vědomí, tak najednou jsme úplně někde jinde, kde ani samotný mozek nestačí, aby člověk DS opravdu chápal a bavil se, je zapotřebí naprostá otevřenost ducha a mysli, emoční vyspělost, vlastní zkušenosti a hluboké vlastní pátrání ve vlastním nitru. Hlubší zábava vyžaduje hlubší vnímání, tudíž hlubší porozumění. Když hru neodehraješ, abys získal nejdříve veškerá data a kompletní obrázek celé hry a vymažeš ji po prvním upadnutí, tak ani sám pořád ještě nevíš, jestli by tě to bavilo. Totiž těch mechanik pro překonání terénu dostaneš za odměnu opravdu mnoho a každá je užitečná konkrétním způsobem, což dělá hru nesmírně bohatou na možnosti už v samotném rámci přemisťování Sama a nákladů z A do B. Žádnou nemusíš využít. Po prvním upadnutí se nedostaneš ani za tutoriál, takže o hře nevíš lautr nic. 👍😄
@dawe999: Kdyby hra nedokázala bavit, neprodalo by se jí x milionů a z toho by x milionů lidí netvrdilo, jak je to pro ně nejlepší herní zážitek.
To, že ty se u hry nedovedeš bavit, znamená, že se nedovedeš u hry bavit. Je to tvůj osobní problém, nikoliv problém hry. Hra má dosud nejpropracovanější gameplay mechaniky, na které nestačí ani fantastický RDR2, který tedy hraju na střídačku s Dearh Stranding po pauze v KCDII po 146 hodinách na první mapě. Nebe a dudy. Ta komplexnost možnost a interaktivita s prostředím je dál než všechno co vyšlo do dnešního dne. Tečka. Koho to nebaví, není to hra pro něho. Takhle prosté to je. Není to hra pro tebe. Ani dvojka zákonitě nebude. Ono se například prodalo sto milionů GTAV, ale zdaleka ne každého to baví a může to být klidně tisíckrát lepší hra než je a nebude to nikdy, nikdy, nikdy bavit ani polovinu, ani třetinu, ani desetinu celé hráčské populace.
Ty si asi myslíš, že když TEBE to nebaví, tak to zákonitě asi znamená špatnou, nebo nudnou hru. Jenže svět a ani určování kvality něčeho se netočí ani kolem tebe, ani kolem mně, kolem nikoho. Hra je jaká je, nikdo nic podobného a takto perfektně odladěného neudělal dosud a bude bavit jen a pouze ty, pro které je to stvořené. Nejsi prostě cílovka, to úplně stačilo říct místo vypisování rádoby důvodů, proč ty, Lord kolem kterého se vše točí, tě to nebavilo.
Prosté a naprosto dnes běžné zaměňování vlastní neschopnosti s kvalitami produktu. IGN taktéž vůbec hru nepobrali, prostě byla nad jejich schopnosti.
@ONE OFTHEBIGGEST: Tak teď nevím, jestli to myslíš vážně a nebo je to jen ironie, protože tohle je opravdu odvážné tvrzení. To překonávání překážek vůbec nemění smysl hry ani game design. Překonáváš tam překážky prostě tím, že jdeš nebo si něco postavíš. Pokud to hraješ online, tak to úplně postrádá smysl, jelikož už tam máš spoustu věcí postavených od jiných hráčů. Reaguje na kdejaký kamínek? Možná ze začátku. Vždyť pak stačí blbý exoskeleton a nějaké jeho vylepšení a je po problému. Vždyť pokud v té hře nejsi nějak extra přetížený nebo neběžíš zrovna z kopce, tak v tom není žádný problém. Maximálně se chytneš za popruhy na batohu, ať se ti jde líp a maximálně po cestě vyvažuješ to, když se nakláníš na některou stranu, aby jsi nepadl, když na zádech neseš detimetrový sloup nákladu... to je fakt herní náplň jako prase. Úplný game changer, atomovka, masakr. Já se tedy dostal tedy za prvního bosse do té další oblasti, tam strávil pár hodin a pak se dal na jiné hry, ale rozhodně to není tak úžasný, jak popisuješ. Vždyť tam dost cestuješ jen po rovinkách a není žádný problém. Ano... máš tam i vozidla, ale jízdní model je bída. Plus s překonáváním překážek nepomůžou. Jsou tam oblasti nebo pasáže, které jsou schválně dělány skrz to, aby jsi neměl vozidlo, ale musel pěšky. V těch oblastech se totiž objeví pokaždé ty neviditelný potvůrky, kterým se snažíš vyhnout. Ze začátku mi přišlo fajn, když se objevovali náhodně... myslím při dešti. Ale když pak jeden dojde na to, že v některých místech jsou prostě pořád, jen aby to jeden musel projít pěšky a plížit se, tak to pro mě ztratilo dost z atmosféry. Už jeden prostě ví, že když půjdu doručit balík do té či oné lokace, tak už jedem ví, v jakém místě se prostě nepřátelé objeví. Což je i k tomu střídání akčních pasáží... nebaví mě to, když vím, že to přijde. Je to i u lidských nepřátel. Pořád dokola na tom stejném území. A souboje? Nuda. Zastřílím si tam? Horší střelbu jsem dlouho neviděl. Ten soubojový systém je otřesný. V jiným hrách by jste ho strhali. Stealth? Od někoho, kdo dělal MGS, bych čekal něco lepšího. Jsou tam otevřenější pasáže, kdy je to trošku horší a člověk by si měl ten postup trošku plánovat, ale pak tam jsou menší mapy, kdy jste třeba v nějakém menším objektu a máte se jen proplížit a potichu odstranit nepřátele... a oni prostě jen stojí nastaveni zády k vám. Takže stačí jen se plížit a bez nějakého plánování je vyřídit. Dokonce jsou všichni asi hluší, jelikož vás kolikrát neslyší ani přes větší náklad na zádech. Fakt pecka teda. A první souboj s bossem? Dost nuda. Příběhově je to docela zajímavé a vím, že se to vůbec ještě nerozjelo. Hudba... fakt skvělá. Grafika? Je pěkná i ve hře... některé scenérie jsou nádherné. O video animacích nemluvím... ty mě propracováním dost dostali. Jenže to je asi ten problém. Kojima jaksi zapomíná, že nedělá film se skvělým příběhem a úžasnou hudbou, který vypadá dobře na plátně. Dělá hru, která by měla bavit i tou náplní. A to bohužel tato hra nedokáže. Někdy mi přijde, že i kdyby Kojima vysral zelený hovno a dal jeho fotku na internet s otázkou, jestli by si neměl zajít k doktorovi, tak v tom většina jeho fanoušků začne hledat skrytý význam. Ti odvážnější fanoušci by to hovno chtěli sežrat, jelikož by se domnívali, že by mohli sežrat Šalamounovo hovno.
@🦹🏼♂️📝🏚️💵: to mě mrzí, že nesbíráš kytičky.😓
@Kainé: pletes se. Alchymii v kcd2 vubec nejedu. Nesbiram kyticky. Neresim sejvovice. Koupim, slohnu. A ano, je to vetsi zabava, pro me urcite. Pribeh DS je skvelej, gameplay moc ne tedy😀 mit na to fest naladu, asi bych se vzil i do toho gameplaye, ale vzhledem k delce hry proste vim, ze bych u nej nevydrzel ani pulku :). Ale jako filmek na YT to bylo skvele, to musim uznat :)
@dawe999: říkáš pravdu? Ale jen tu svoji pravdu. Chápu, že se to někomu nelíbí, ale nepiš, že říkáš pravdu. To je totiž totální picovina.
@🦹🏼♂️📝🏚️💵: tvoje škoda, ale tak sbíraní kytiček na sejvovici je určitě větší zábava, to chápu. :D
Stahl jsem, zakopnul o sutr, smazal jsem.
Snad druhy dil bude mit i nejaky gameplay😀 prvni hru jsem sjel jen story na youtube
Já se jen bojím jednoho, a to toho že opět se jeho vize výplní stejně jako u jiných jeho her. Dost se toho děsím kór když je jedno z hesel to jaké je ohledně spojování. Ale to je spíše můj náhled na danou tématiku o kterou zřejmě půjde. Ten přesah bude opět opulentní jak je zvykem u děl tohoto mistra. Ale těším se mega moc a kolektorka to jistí ontom žádná. Megazord je boží v podání Kojimi.
Pan Kojima je proste naprosty herni genius a vizionar..kteremu neni rovno...
Tady se píše nová kapitola videoherních dějin. Samotná nápaditost a originalita už v sestříhaných deseti minutách zcela zastiňuje videoherní produkci za posledních 6 let od vydání prvního Desth Stranding. Už samotná filmařina, střihové scény realtime působí nejen trchnicky dokonale, ale ty emoce co z toho jdou, jsou něco opět nevídaného. Po zvukové stránce to bude veledílo taktéž, tohle zasluhuje reprodukci na špičkové elektrotechnice a vychutnat. Konečně něco originálního, co nevypadá jako z prdele, ale zcela naopak uchvacuje. Miluju tenhle tvůrčí přístup všech z Kojima Production, smysl pro preciznost, hloubku, detail, atmosféru, imerzi... všechno. Hideo se obklopil vysoce talentovanými a schopnými lidmi a předkládají nám zážitek, jaký žádná jiná hra člověku dosud nezprostředkovala. Jak to vím? Protože tohle už konstantně Hideo a jeho spolutvůrci úspěšně dělají a dílo od díla se v tom zlepšují už přes dvě dekády. Tohle bude zatím jeho a všech zúčastněných vrcholná práce v jejich dosavadní kariéře. Díky, tisícero díků za těch alespoň pár, kteří dokáží vytvořit tohle.
Strašně se těším na ony živly, které budou další mechanikou ve hře, zemětřesení, oheň, voda, bouře, všechno co už v traileru v těch krátkých momentech vypadá neskutečně. Určitě na té lodi bude spousta a spousta zajímavých a zábavných možností. Konečně tropická džungle! Ta variabilita prostředí vypadá bohatě a naprosto kurevsky božsky! Nemám pochyb. Kdo jiný si zasluhuje plnou důvěru než někdo, kdo za celou kariéru nezklamal a pokaždé všechno udělá ještě líp, mnohem líp. Tady není o čem. Počkat ty tři měsíce a ponořit se do toho a nechat se tím úplně strhnout jako lavinou! ❤️
Evangelion 2.0: On the Beach.
Kojima je prostě z jiné planety. Toto bude jízda a hra o které se zas bude dlouho mluvit. 💙
Ty kokos,už v červnu.
Tomu říkám oznámení !
K traileru netřeba slov,prostě Kojima.
@Pan Nestranný: Zatial asi nic. Ale tak ocakavam ze CZ titulky budu :) Mne osobne by nechybali ale viem ze keby ich tam nedali tak by to pre mnoho ludi bola pekna podpasovka