Dylan Jobe si pochvaluje více paměti u PS3
novinka•úterý 2. března 2010•Martin Šmíd•

Zdroj: Konzolista.cz
REKLAMA
REKLAMA
Tvoje reakce na článek
Reklama

novinka
Hra Gran Turismo 7 je pro Sony obrovský úspěch, má více než dva miliony aktivních hráčů
novinka
Další Zelda by mohla mít některé prvky spin-offu Hyrule Warriors: Age of Imprisonment
novinka
Her ze série Octopath Traveler se prodalo 6 milionů kopií
recenze
Sleep Awake
novinka
Gears of War: E-Day je nejambicióznější hra studia The Coalition
novinka
Final Fantasy VII Remake Intergrade vypadá i běží dobře na konzoli Nintendo Switch 2
novinka
Hra Avatar: Frontiers of Pandora dostala rozšíření From the Ashes, podívejte se na launch trailer
fórum
Think before you sleep
novinka
Intergalactic: The Heretic Prophet je plánován na polovinu roku 2027, vývojáři měli v posledních týdnech pracovat přesčasy
fórum
Nintendo Switch 2
Komentáře (5)
ChickenHunter
dá se použít na lepší textury, s těma efektama sem se seknul
PS3Fanboy : prave ze tu ide o operacnu pamat (nie o pamat grafickej karty) a tu na graficke efekty nevyuzijes.
Stejně mi přijde jako volovina to porovnávat s PSP zvýšením taktu, tam to bylo od začátku jen to žralo víc baterku a tak se to nepoužívalo dokud se nemuselo.
Ani to podle mě nebylo zamýšlený a jen to někoho napadlo, kde by se dalo ušetřit, každopádně je to ted nárůst paměti o 60 % když si to spočtete. Netušil jsem teda že do dnešní doby mohli vývojáři počítat pro hru jen s 130 MB RAM když se člověk podívá na Killzone 2, tak je to až neuvěřitelný a ted bude ze 130 rovnou přes 200 MB. Snad to bude znát a promítne se to i do GT5.
Snou
Sony upravila Firmware 3.15 na PS3 tak aby žral o 70MB paměti méně a těchto 70MB teď můžou použít tvůrci her na lepší grafiku efekty atd ve svých hrách
PS: podobně když sony u PSP upravila Firmware a PSP mělo místo 222MHZ 333MHZ
jaká paměť?