Konzolista.cz

Dylan Jobe si pochvaluje více paměti u PS3

novinkaúterý 2. března 2010Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Dylan Jobe si pochvaluje více paměti u PS3
Pokud jste hráli hru Warhawk, tak vám určitě něco říká jméno producenta Dylan Jobe. Právě tento člověk za celým Warhawkem stojí. Od minulého roku pracuje na novém projektu, kterým by měl být tolik spekulovaný Starhawk. Nyní se Dylan Jobe vyjádřil o 70MB paměti, kterou Sony nedávno poskytla vývojářům. Dylan Jobe si tento krok pochvaluje a věří, že mnoho týmů nyní budou pracovat na PS3 ještě raději. Hráči si každopádně nyní přejí, aby Dylan Jobe konečně ukázal, co má v rukávu za další hru. Snad se dočkáme na E3.
Zdroj: n4g
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Komentáře (5)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
PS3Fanboy
PS3Fanboy #Ni no kuni

ChickenHunter

dá se použít na lepší textury, s těma efektama sem se seknul

ChickenHunter

PS3Fanboy : prave ze tu ide o operacnu pamat (nie o pamat grafickej karty) a tu na graficke efekty nevyuzijes.

Deloix

Stejně mi přijde jako volovina to porovnávat s PSP zvýšením taktu, tam to bylo od začátku jen to žralo víc baterku a tak se to nepoužívalo dokud se nemuselo.

Ani to podle mě nebylo zamýšlený a jen to někoho napadlo, kde by se dalo ušetřit, každopádně je to ted nárůst paměti o 60 % když si to spočtete. Netušil jsem teda že do dnešní doby mohli vývojáři počítat pro hru jen s 130 MB RAM když se člověk podívá na Killzone 2, tak je to až neuvěřitelný a ted bude ze 130 rovnou přes 200 MB. Snad to bude znát a promítne se to i do GT5.

PS3Fanboy
PS3Fanboy #Ni no kuni

Snou

Sony upravila Firmware 3.15 na PS3 tak aby žral o 70MB paměti méně a těchto 70MB teď můžou použít tvůrci her na lepší grafiku efekty atd ve svých hrách

PS: podobně když sony u PSP upravila Firmware a PSP mělo místo 222MHZ 333MHZ

Snou
Snou #lamka

jaká paměť?