DICE představuje druhou kapitolu Tides of War pro Battlefield 5

Oficiální popisek od vývojářů
Upozorňujeme, že s 2. kapitolou: Lightning Strikes přichází spousta dalších novinek jako třeba návrat režimu Rush nebo nová operace Grand Operation. Další aktualizace s novými vylepšeními budeme přinášet v průběhu kapitoly.
Squad Conquest
Hektičtější a napínavější verze Conquestu proti sobě staví týmy po dvou družstvech na třech známých mapách, Arrasu, Hamadě a Rotterdamu, ale v jejich zmenšených verzích s větším důrazem na taktiku boje. Každá z těchto map zahrnuje tři vlajky, výsadky jsou omezené na prostor velitelství, bojová technika má omezený přístup a do boje se může zapojit 16 hráčů ve dvou týmech. Dobrá viditelnost a méně překvapivé oblasti střetů tu hráčům dovolují odhadnout, odkud přichází nebezpečí, kde je potřeba se bránit a jak odvrátit postup nepřítele. Zjistěte podrobnosti o režimu Squad Conquest.
Nové zbraně
Během ledna a února bude možné v týdenních výzvách získat například tyto zbraně:
- Samopal Zk-383 (třída Medic)
- Poloautomatická puška Modele 1944 (třída Assault)
- Střední kulomet M1922 (třída Support)
Opravy týkající se doby před úmrtím a mechaniky umírání
V této oblasti jsme provedli řadu změn:
- Jakmile některý hráč zemře, jméno nepřítele, který ho zabil, se nyní zobrazí v herním světě. Díky tomu budou mít hráči i v nepřehledných situacích jasno, kdo je zabil.
- Mechaniku umírání dále vylepšuje nová kamera, která střelce zblízka zabere. Hráči tak poznají, nejen kdo je zabil, ale také odkud.
- Zlepšili jsme přesnost zobrazení kulek přilétajících od ostatních hráčů. Viditelné paprsky by se teď měly objevovat vždy správně ze směru od střelce a měly by být zřetelnější ve chvíli, kdy oběť hledí přímo na něj.
- Opravili jsme chybu, která způsobovala, že se směrový indikátor zásahu do těla zobrazoval oběti se zpožděním.
- Poupravili jsme ho, aby přesněji ukazoval na nepřítele, který vás trefuje.
Tvoje reakce na článek
Galerie

























Komentáře (8)
@Phoenixes: vidiš a mě zase ta Last Tiger přišla jako zbytečný mrhání časem vývojářů, jelikož to byla nejnudnější tanková kampaň co jsem hrál
měli by opravit od dost zásadnější věci typu skákání a lezení přes překážky, není nic horšího, když běžíte po kopci a nejste schopni na 8x přeskočit maličkej kus šutru a furt vás to hází dozadu a během toho to schytáte do zad, tohle je opravdu frustrující...a zbraňově je to napříč classy oproti BF1 strašná bída, z assaulta udělali v podstatě sádrovýho trpaslíka před verandu...
@Guru44: takže je kampaň v pohodě? Tak ok
Mne jen mrzí to že dice měla skvělou customizaci zbraní v bf3 a BF4 ale od BF 1 ji plně vypustila a ani BF 5 ji nevrátila do původního stavu. Tam na zbraních šlo vyměnít skoro vše a jen doufám že u BF BC 3 ji vrátí zpět a ještě vylepší ale na to se bude minimálně rok čekat než to vydají a nevyjde tondrive jak na Ps5 s xbox two
BF BC2 zas tak skvělé nebylo. Pro mne byl nej BF4. Jinak BFV by chtělo další mapy. Východní fronta by byla super.
Hrál jsem všechny Battlefieldy (krom 2142 a Hardline) a musím říct, že mě nepřestal bavit. Jsem rád, že se zatím poslední díl vrátil do druhé světové a na každej podobnej Update se těím.
Battlefield 2 byl nejlepší, BC nic moc.
Nemám nic proti Battlefieldu,ale za Battlefield Bad Company 3 bych doslova vraždil! Dvojka je pro mne poslední skvělý Battl