Deníček o Unreal Engine 4 – efekty

Tvoje reakce na článek
Galerie























novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Oznámena akční hra Gang of Dragon od tvůrce série Yakuza
novinka
V lednu proběhne prezentace Xbox Dev Direct, Gears of War: E-Day potvrzen na příští rok
Komentáře (3)
Souhlasím až na to Cko..Protože Unreal 3 nebo 2ka je snad ve všech herních žánrech..Jde ,ale o to jak Unreal bezvadně vypadá a také funguje..Zatím co většina enginů jsou jen super optimalizované pro konzole a extrémně náročné..Pořád se mluví o super grafice ve hrách ,ale v porovnání s ostatníma hrama je někdy i Unreal 2ka hezčí..
Asi protoze s internim eginem se za A) lip pracuje, za B) nemusi platit drahou licenci nekomu jinemu a za C) ne kazdy engine je vhodny pro vsechny zanry her.
Bohužel skoro žádná nex-gen hra tenhle engine nepoužívá...EA má svůj ShitBite 3..A Ubisoft má také svůj engine(furt lepší než Shitbite)...Zajímalo by mě proč pořád ostatní dělaj svoje enginy ,místo aby používali takové krásky jako UE4 nebo Cryengine..