Deníček na akci DOOM VFR
novinka•pondělí 21. srpna 2017•Martin Šmíd•

Zdroj: Bethesda Softworks
REKLAMA
REKLAMA
Tvoje reakce na článek
Galerie












Reklama













novinka
Final Fantasy VII Remake Intergrade vypadá i běží dobře na konzoli Nintendo Switch 2
novinka
Gears of War: E-Day je nejambicióznější hra studia The Coalition
recenze
Sleep Awake
fórum
Think before you sleep
novinka
Hra Avatar: Frontiers of Pandora dostala rozšíření From the Ashes, podívejte se na launch trailer
novinka
Intergalactic: The Heretic Prophet je plánován na polovinu roku 2027, vývojáři měli v posledních týdnech pracovat přesčasy
novinka
Aces of Thunder má konečně datum vydání, pro PlayStation VR2 vyjde začátkem února
novinka
Hráči vyhráli, hra R-Type Dimensions III vyjde pro Nintendo Switch 2 na klasické kartě
fórum
Nintendo Switch 2
novinka
Nový trailer na Dragon Quest VII Reimagined představuje svět, příběh i hádanky
Komentáře (6)
Tak to u me na VR jasne zvitezil Dirt Rally jizdni model poskozeni.👍Kdyz se blizim k cili a specham kvuli casu tak se stane ze total znicim auto ale vzdy si to maximalne uzivam a pustim si RESTART.😀Vcera pri hrani Dirt Rally s VR sem se dostal na jednu horu kde sem mel pocit ze sjizdim horu jako je ve filmu Rychle a Zbesile Tokyo Drift neuveritelny driftovani s jednim detailem nebylo to v noci.😂Hora Mirodiama byla velmi kruta.👍
Taky by me zajimalo jestli nekdo nema nejake info o DIRT4 jestli nechystaj upgrade pro VR chci slyset jen dobre zpravy.😀To prave driftovani jen pro VR.😉
No jinak DOOM vypada velmi dobre tak sem zvedavej jak dopadne recenze,jinak sem videl game na VR ve stylu Dead Space moc pekne ale nazev si uz bohuzel nepamatuju.😂 No uz bohuzel musim jit pac me ceka u Dirt Rally krute DRIFTOVANI na VR.😀👍
X-ray střílí se tam opravdu hekticky ale rozhodně hlava- hlava škoda každé rány co padne vedle!.. ☺
Kluci... ono si musite ovedomit, ze to VR ma svoje limity a neni moc vhodne pro takove hekticke tempo Dooma, kde konstantni pohyb je klicem k preziti (obzvlast na vyssich obtiznostech). Ve VRku by se vsem z toho udelalo leda tak spatne a hodne rychle by se ztracel prehled o prostoru.
V RE7 je to neco jineho... Tam je to tempo hodne slimacky pomale a je potreba mit o neco mit prostoru pro presne mireni nez by bylo potreba. Zatim co v Doomu se strili hlava nehlava, hlavne ze se strili :D
vypadá to nadějně.jsem opravdu zvědavej jak se poperou s ovládáním.ty teleporty mi moc nesedi
No brutalita zacina jo takovej DEAD SPACE na VR to bych rezackou jen porcoval masicko.😀Ale u DOOM bych si spis predstavoval normalni pohyb nebo si aspon vybrat jako u Resident7 👍
Tohle na VR bude asi trochu psycho